Nejde nastartovat
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Nejde nastartovat
Takhle rano jedu doškoly a když chci jet domů tak ujedu cca 1 km.A auto chciplo.A už jsem to nerozhejbal.mam tušení že to bude něco s dodávkou paliva pač když otočim kliček tak čerpadlo ani ťuk.když jsem na pojistku přivedl proud tak toči, ale stejně to nechytne.Asi mi dolšel benzín.Má to pojistku nebo relé když je málo benzínu?(aby nešli výpary do čerpadla).Může se zavdušnip pal. soustava?
Motor 1.8 RP
Motor 1.8 RP
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
čerpadlo není nijak jištěný proti provozu na sucho, soustava se může zavzdušnit, ale v tvým případě je problém někde jinde.
jiskru hází ?
jiskru hází ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nevím jakou hadičku myslíš, to že tam nejde benzín, bude nejspíš tím že nejde čerpadlo, ale to už víš, asi by bylo lepší řešit to, proč nejede čerpadlo.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nevím kolik stojí "vstřikovací hlava", nová bude dražší než celý tvý auto v pojízdným stavu, u starší je cena daná poměrem nabídky a poptávky..
mě se spíš nezdá ,že by odešla celá - sem si myslel že je tak nějak bezporuchová, taky nechápu proč ř.j. jednotka kvůli nefunkční vstřikovací hlavě nezapíná čerpadlo, doteď sem žil ve víře, že ř.j. zapíná čerpadlo když dostane od zapalování informaci že se točí motor, tuhle informaci předává hallovo čidlo v rozdělovači , v případě jeho poruchy (která se stává) motor nehází ani jiskru.
odtud bych začal a proto jsem se ptal na to jestli jiskří, dál bych prověřil spojení mezi ř.j. a relém pumpy, na nějaký výměny metodou pokus-omyl (oblíbená metoda "profíků" u aut bez diagnostiky) je čas
mě se spíš nezdá ,že by odešla celá - sem si myslel že je tak nějak bezporuchová, taky nechápu proč ř.j. jednotka kvůli nefunkční vstřikovací hlavě nezapíná čerpadlo, doteď sem žil ve víře, že ř.j. zapíná čerpadlo když dostane od zapalování informaci že se točí motor, tuhle informaci předává hallovo čidlo v rozdělovači , v případě jeho poruchy (která se stává) motor nehází ani jiskru.
odtud bych začal a proto jsem se ptal na to jestli jiskří, dál bych prověřil spojení mezi ř.j. a relém pumpy, na nějaký výměny metodou pokus-omyl (oblíbená metoda "profíků" u aut bez diagnostiky) je čas
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- vwtom
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
Tohle když mi udělalo auto 500 km od baráku a 9 km do cíle, mrknul jsem na jiskru a ta skočila jen sem tam nepravidelně. Palec se točil takže rozvody v pohodě. V rozdělovači bylo malinko kovových pilin. Nakonec jsem zjistil, že je uvolněný jeden ze dvou nýtů které drží destičku Hallova snímače a ten zadírá o "rotující čtyři plochy". Stačilo přenýtovat.