Nejde nastartovat

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Nejde nastartovat

Příspěvek od aiworry »

Takhle rano jedu doškoly a když chci jet domů tak ujedu cca 1 km.A auto chciplo.A už jsem to nerozhejbal.mam tušení že to bude něco s dodávkou paliva pač když otočim kliček tak čerpadlo ani ťuk.když jsem na pojistku přivedl proud tak toči, ale stejně to nechytne.Asi mi dolšel benzín.Má to pojistku nebo relé když je málo benzínu?(aby nešli výpary do čerpadla).Může se zavdušnip pal. soustava?
Motor 1.8 RP

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

čerpadlo není nijak jištěný proti provozu na sucho, soustava se může zavzdušnit, ale v tvým případě je problém někde jinde.

jiskru hází ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od aiworry »

Nevim ještě jsem se k tomu nedostal.

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od aiworry »

tak jsem se díval a ta průhledná hadička je úplně suchá.Nejde tam benzín.Nějak budu muset řešit dál.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nevím jakou hadičku myslíš, to že tam nejde benzín, bude nejspíš tím že nejde čerpadlo, ale to už víš, asi by bylo lepší řešit to, proč nejede čerpadlo. :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
mara7518
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1263
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od mara7518 »

nejdriv bych nalil ten benzin,jestli si nejsi jistej ze tam je.. :wink: a pak koukni na cerpadlo jak rika lister.drzim palce!!

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od aiworry »

už jsem si nevěděl rady,tak jsem to dal znamýmu co dělaj jen Vw a zjistíl, že je v prdeli celá vstřikovací hlava.hm supr, ale kamoš má ten samej motor v jette a rozebírá to tak dneska jedu pro celou tu vstřikovací hlavu a relé paliv. čerpadla.

Uživatelský avatar
Laďa
Pilot
Pilot
Příspěvky: 823
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Laďa »

dopadl jsem stejně jak ty plus ještě v háji čerpadlo :? musel jsem sehnat jinej motor

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od aiworry »

Kolik stojí nová nebo jetá vstřikovací hlava?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nevím kolik stojí "vstřikovací hlava", nová bude dražší než celý tvý auto v pojízdným stavu, u starší je cena daná poměrem nabídky a poptávky..
mě se spíš nezdá ,že by odešla celá - sem si myslel že je tak nějak bezporuchová, taky nechápu proč ř.j. jednotka kvůli nefunkční vstřikovací hlavě nezapíná čerpadlo, doteď sem žil ve víře, že ř.j. zapíná čerpadlo když dostane od zapalování informaci že se točí motor, tuhle informaci předává hallovo čidlo v rozdělovači , v případě jeho poruchy (která se stává) motor nehází ani jiskru.
odtud bych začal a proto jsem se ptal na to jestli jiskří, dál bych prověřil spojení mezi ř.j. a relém pumpy, na nějaký výměny metodou pokus-omyl (oblíbená metoda "profíků" u aut bez diagnostiky) je čas
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

presne jak rika Lister...v ty hlave muze maximalne odejit vstrik a ten se da vymenit na vrakaci urcite bude pac tenhle motor se hojne vyskytoval u VW Group.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Kory
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klatovy

Příspěvek od Kory »

zdar kravo jak je uz si to sehnal :lol:

Uživatelský avatar
Kory
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klatovy

Příspěvek od Kory »

aiworry ma v riti vstrikovac :roll:

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od aiworry »

Nesehnal, ale známý scháněj.A jinak novej motor.
Chtěl bych 1.8 gti 16V (139 koní).

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

Tohle když mi udělalo auto 500 km od baráku a 9 km do cíle, mrknul jsem na jiskru a ta skočila jen sem tam nepravidelně. Palec se točil takže rozvody v pohodě. V rozdělovači bylo malinko kovových pilin. Nakonec jsem zjistil, že je uvolněný jeden ze dvou nýtů které drží destičku Hallova snímače a ten zadírá o "rotující čtyři plochy". Stačilo přenýtovat.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“