16V PL - po zahřátí chcípne

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

16V PL - po zahřátí chcípne

Příspěvek od pov »

Neví někdo čím to může být? Co se tyce KE-Jetu jsem novej :) Studeny motor nastartuje na drc, studeny bezi dobre ale po zadrati klesnou otacky na 500 a min, motor nereaguje na plyn a chcipne :evil:

Uživatelský avatar
alisekm
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alisekm »

mne to zase děla za studena . mam napad zkřížíme ty motory a snad bude po problemu :D

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

pov : pockej na listera :-)

nejdou tomu zvednout volnobezny otacky? videl bych to mozna na poblbany teplotni cidlo.

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Yeah píše: nejdou tomu zvednout volnobezny otacky? videl bych to mozna na poblbany teplotni cidlo.
Ee, volnobeh nejde zvednout :roll:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

já bych rád pomohl, ale nevím co je na tom motoru série a co už překopaný :wink:

volnoběh nejde nastavit, to je pravda ale když je extrémě nízkej dalo by se sním třeba pohnout tím šroubkem na tělese škrtící klapky, nebo třeba zkontrolovat doraz škrtící klapky.
pak je tady otázka ,jestli funguje stabilizace volnoběhu? je sepnutej spínač volnoběhu? jsou v pořádku kabely ? atd

úplně nejlepší by bylo zkontrolovat to od začátku (váha vzduchu) až na konec (lambda) podle bently manuálu...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:já bych rád pomohl, ale nevím co je na tom motoru série a co už překopaný :wink:

volnoběh nejde nastavit, to je pravda ale když je extrémě nízkej dalo by se sním třeba pohnout tím šroubkem na tělese škrtící klapky, nebo třeba zkontrolovat doraz škrtící klapky.
pak je tady otázka ,jestli funguje stabilizace volnoběhu? je sepnutej spínač volnoběhu? jsou v pořádku kabely ? atd

úplně nejlepší by bylo zkontrolovat to od začátku (váha vzduchu) až na konec (lambda) podle bently manuálu...
Zadne extremni zmeny na tom motoru nejsou. Na sroubek na skrtici klapce to vubec nereaguje... No jdu prozkoumat bentlyho...

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Tak se zda ze mam moc bohatou smes nebo ja uz nevim, jak ma byt daleko lambda za motorem? Na G2 je tusim za katem ne? Nemuze byt pridreny pistek ve vstrikovaci hlave? Bily teplotni cidlo na hlave? - Kdyz ho odpojim za chodu zvednou se na chvilku otacky a pak to vrci zase stejne blbe, coz by mohlo znacit ze je nefcni :?: Nevím nevím, babo rad....


Ve vyssich otackach to strili do vyfuku...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

lambda je učitě před katem, v místě kdy se spojujou trubky od všech válců do jedný, já ji mám někde na úrovni stabilizátoru..

rozdělovač benzínu se dá zkontrolovat, ale to už znáš....

důležitá je klidová poloha klapky váhy vzduchu - cca 2,5 mm pod hranou kuželu, při zdvihu klapky musí být vůle mezi klapkou a pístkem rozdělovače, ta ovšem nesmí být moc velká, když je klapka na úrovni hrany kuželu už musí být cítit odpor (zdvihá se pístek rozdělovače)

teplotní čidlo - změř odpor a máš jistotu..

střílí do výfuku = bohatá směs, nebo malej předstih ?

kabelovej svazek ř.j. je v pořádku ?
kup si za dvě kila digitální zkoušečku, budeš ji potřebovat :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

Je zajímavé, že otáčky při poklesu na těch 500 a níž nevyletí samy nahoru. Snad by to moh být i ten stabilizátor otáček. Někde jsem čet, že zkouška se provádí stlačením hadice, ale nevím která by to měla být a jak by měl motor zareagovat. Snad to bude někdo vědět.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

když stiskneš hadici která vede vzduch k nastavovači volnoběhu, měly by klesnou otáčky - protože do motoru nejde vzduch, kdyby otáčky neklesly, znamená to že ani před tím přes nastavovač nešel vzduch.
nebo jinak - když je vysokej volnoběh a po stisknutí hadice klesne = nastavovaš nefunguje (nebo nefunguje ř.j., kabely, spínaš volnoběhu)
když je vysokej volnoběh a po stisknutí se nic nezmění = vzduch jde do motoru jinudy - špatně seřízená škrtící klapka, falešnej vzduch atd.
když je volnoběh nízkej a po stisknutí hadice se nic nemění = nefunguje nastavovač (nebo ř.j. ,kabely, spínač)
jinak nastavovač má při zapnutým zapalování bzučet, mě bzučí s přestávkama - cca 1vteřinu bzučí pak 1/10vteřiny klid - asi to tak má být

pak de dá měřit odpor mezi prostředním pinem a oběma krajníma - neuvádí se jak velkej odpor tam má být, jde o to aby tam nějakej byl, aby nebylo přerušený vinutí
na kabelu k nasatvovači volnoběhu se měří napětí mezi prostředním pinem a kostrou - 12V , a napětí mezo středem a oběma krajníma pinama cca 10V
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Nastavovac volnobehu asi funguje (bzuci jak pise lister), ale nejak to prozkousim. Podle me je ko teplotni cidlo a pri teplym motoru to dava moc bohatou smes. :?: Mohlo by? ... asi jdu merit.
Jaky ma mit teplotni cidlo odpor?

:roll:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

při 90° cca 260-280ohmu.
když odpojíš kabel z teplotního čidla a propojíš jeho kontakty, tak tím nasimuluješ teplej motor.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

já mám na KE-Jetu 8ventilu obtokovej ventil, kterej když jsou malý otáčky přisaje vzduch a tím se otáčky zvednou, je v motorech na mym obr tušim 1 pozice č.2 nemáte tam taky něco takovýho???

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

yeah : to mají jen "socky" :wink: nic ve zlým, 16V má nastavovač volnoběhu, kterej udržuje volnoběh stabilní tím, že plynule mění průtok vzduchu.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Tak :roll: Nastavovac volnobehu funguje, cidlo taky, ale jeste jsem nezkousel kabelaz(kdyz propojim kontakty v konektoru k cidlu tak se nic nezmeni).

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“