16V PL - po zahřátí chcípne
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
16V PL - po zahřátí chcípne
Neví někdo čím to může být? Co se tyce KE-Jetu jsem novej Studeny motor nastartuje na drc, studeny bezi dobre ale po zadrati klesnou otacky na 500 a min, motor nereaguje na plyn a chcipne
- alisekm
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy vary
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
já bych rád pomohl, ale nevím co je na tom motoru série a co už překopaný
volnoběh nejde nastavit, to je pravda ale když je extrémě nízkej dalo by se sním třeba pohnout tím šroubkem na tělese škrtící klapky, nebo třeba zkontrolovat doraz škrtící klapky.
pak je tady otázka ,jestli funguje stabilizace volnoběhu? je sepnutej spínač volnoběhu? jsou v pořádku kabely ? atd
úplně nejlepší by bylo zkontrolovat to od začátku (váha vzduchu) až na konec (lambda) podle bently manuálu...
volnoběh nejde nastavit, to je pravda ale když je extrémě nízkej dalo by se sním třeba pohnout tím šroubkem na tělese škrtící klapky, nebo třeba zkontrolovat doraz škrtící klapky.
pak je tady otázka ,jestli funguje stabilizace volnoběhu? je sepnutej spínač volnoběhu? jsou v pořádku kabely ? atd
úplně nejlepší by bylo zkontrolovat to od začátku (váha vzduchu) až na konec (lambda) podle bently manuálu...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Zadne extremni zmeny na tom motoru nejsou. Na sroubek na skrtici klapce to vubec nereaguje... No jdu prozkoumat bentlyho...lister píše:já bych rád pomohl, ale nevím co je na tom motoru série a co už překopaný
volnoběh nejde nastavit, to je pravda ale když je extrémě nízkej dalo by se sním třeba pohnout tím šroubkem na tělese škrtící klapky, nebo třeba zkontrolovat doraz škrtící klapky.
pak je tady otázka ,jestli funguje stabilizace volnoběhu? je sepnutej spínač volnoběhu? jsou v pořádku kabely ? atd
úplně nejlepší by bylo zkontrolovat to od začátku (váha vzduchu) až na konec (lambda) podle bently manuálu...
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Tak se zda ze mam moc bohatou smes nebo ja uz nevim, jak ma byt daleko lambda za motorem? Na G2 je tusim za katem ne? Nemuze byt pridreny pistek ve vstrikovaci hlave? Bily teplotni cidlo na hlave? - Kdyz ho odpojim za chodu zvednou se na chvilku otacky a pak to vrci zase stejne blbe, coz by mohlo znacit ze je nefcni Nevím nevím, babo rad....
Ve vyssich otackach to strili do vyfuku...
Ve vyssich otackach to strili do vyfuku...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
lambda je učitě před katem, v místě kdy se spojujou trubky od všech válců do jedný, já ji mám někde na úrovni stabilizátoru..
rozdělovač benzínu se dá zkontrolovat, ale to už znáš....
důležitá je klidová poloha klapky váhy vzduchu - cca 2,5 mm pod hranou kuželu, při zdvihu klapky musí být vůle mezi klapkou a pístkem rozdělovače, ta ovšem nesmí být moc velká, když je klapka na úrovni hrany kuželu už musí být cítit odpor (zdvihá se pístek rozdělovače)
teplotní čidlo - změř odpor a máš jistotu..
střílí do výfuku = bohatá směs, nebo malej předstih ?
kabelovej svazek ř.j. je v pořádku ?
kup si za dvě kila digitální zkoušečku, budeš ji potřebovat
rozdělovač benzínu se dá zkontrolovat, ale to už znáš....
důležitá je klidová poloha klapky váhy vzduchu - cca 2,5 mm pod hranou kuželu, při zdvihu klapky musí být vůle mezi klapkou a pístkem rozdělovače, ta ovšem nesmí být moc velká, když je klapka na úrovni hrany kuželu už musí být cítit odpor (zdvihá se pístek rozdělovače)
teplotní čidlo - změř odpor a máš jistotu..
střílí do výfuku = bohatá směs, nebo malej předstih ?
kabelovej svazek ř.j. je v pořádku ?
kup si za dvě kila digitální zkoušečku, budeš ji potřebovat
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- vwtom
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
když stiskneš hadici která vede vzduch k nastavovači volnoběhu, měly by klesnou otáčky - protože do motoru nejde vzduch, kdyby otáčky neklesly, znamená to že ani před tím přes nastavovač nešel vzduch.
nebo jinak - když je vysokej volnoběh a po stisknutí hadice klesne = nastavovaš nefunguje (nebo nefunguje ř.j., kabely, spínaš volnoběhu)
když je vysokej volnoběh a po stisknutí se nic nezmění = vzduch jde do motoru jinudy - špatně seřízená škrtící klapka, falešnej vzduch atd.
když je volnoběh nízkej a po stisknutí hadice se nic nemění = nefunguje nastavovač (nebo ř.j. ,kabely, spínač)
jinak nastavovač má při zapnutým zapalování bzučet, mě bzučí s přestávkama - cca 1vteřinu bzučí pak 1/10vteřiny klid - asi to tak má být
pak de dá měřit odpor mezi prostředním pinem a oběma krajníma - neuvádí se jak velkej odpor tam má být, jde o to aby tam nějakej byl, aby nebylo přerušený vinutí
na kabelu k nasatvovači volnoběhu se měří napětí mezi prostředním pinem a kostrou - 12V , a napětí mezo středem a oběma krajníma pinama cca 10V
nebo jinak - když je vysokej volnoběh a po stisknutí hadice klesne = nastavovaš nefunguje (nebo nefunguje ř.j., kabely, spínaš volnoběhu)
když je vysokej volnoběh a po stisknutí se nic nezmění = vzduch jde do motoru jinudy - špatně seřízená škrtící klapka, falešnej vzduch atd.
když je volnoběh nízkej a po stisknutí hadice se nic nemění = nefunguje nastavovač (nebo ř.j. ,kabely, spínač)
jinak nastavovač má při zapnutým zapalování bzučet, mě bzučí s přestávkama - cca 1vteřinu bzučí pak 1/10vteřiny klid - asi to tak má být
pak de dá měřit odpor mezi prostředním pinem a oběma krajníma - neuvádí se jak velkej odpor tam má být, jde o to aby tam nějakej byl, aby nebylo přerušený vinutí
na kabelu k nasatvovači volnoběhu se měří napětí mezi prostředním pinem a kostrou - 12V , a napětí mezo středem a oběma krajníma pinama cca 10V
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
při 90° cca 260-280ohmu.
když odpojíš kabel z teplotního čidla a propojíš jeho kontakty, tak tím nasimuluješ teplej motor.
když odpojíš kabel z teplotního čidla a propojíš jeho kontakty, tak tím nasimuluješ teplej motor.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
yeah : to mají jen "socky" nic ve zlým, 16V má nastavovač volnoběhu, kterej udržuje volnoběh stabilní tím, že plynule mění průtok vzduchu.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..