Výměnný interval pro rozvody

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecernicek píše:jo to máš pravdu, strach kdy zůstanu na křižovatce. Co to vrže při brždění nebo rozjíždění. Mám dost benzínu? neodejde náhodou čerpadlo. atd atd... jj není nad pravej požitek z jízdy :lol:
a u diesla tohle nehrozi kdyz s nim budes jezdit jak ted ty s GXem? :roll:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

Na rozvody z druhovýroby 60 až 70tisKm.
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Willdaa píše:
Vecernicek píše:jo to máš pravdu, strach kdy zůstanu na křižovatce. Co to vrže při brždění nebo rozjíždění. Mám dost benzínu? neodejde náhodou čerpadlo. atd atd... jj není nad pravej požitek z jízdy :lol:
a u diesla tohle nehrozi kdyz s nim budes jezdit jak ted ty s GXem? :roll:
Přesně tak, žádný VW to nemůže zvládnout. Proto jdu do Oktávky :wink:

Uživatelský avatar
alfonso3006
Závodník
Závodník
Příspěvky: 686
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od alfonso3006 »

kazbic píše:uf...to jsem si oddychl.Opticky to budu kontrolovat třeba každých 5 000 km :D
ja mam rovnaky motor, a moj znamy mechanik z madarska vravel ze tych 25 až 30 tisíc km.
TDI je TDI a basta

Uživatelský avatar
alfonso3006
Závodník
Závodník
Příspěvky: 686
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od alfonso3006 »

Vecernicek píše:
karlos525 píše:dit to není tak hrozný výměna rozvodů mě vyšla na 16D na 1200 tak to není problém to měnit třeba po každé výměně oleje
další věc co hraje pro diesly...

Vem si to:
svíčky po cca 20 000km 600,-
rozvody (když to rozpočítám) po 20 000km 300,-
palec u rozdělovače a víko po 20 000km 300,-
kabely po 20 000km 650,-
________________________________1850,-kč

u diselu:
po cca 20 000 takový tentononc (rozpočítaně) za 300,-

kuwa zkurvený benzíny :?
zabudol si ešte u diesla trysky a žhaviče, remene a filtre :D
TDI je TDI a basta

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

alfonso3006 píše:
Vecernicek píše: další věc co hraje pro diesly...

Vem si to:
svíčky po cca 20 000km 600,-
rozvody (když to rozpočítám) po 20 000km 300,-
palec u rozdělovače a víko po 20 000km 300,-
kabely po 20 000km 650,-
________________________________1850,-kč

u diselu:
po cca 20 000 takový tentononc (rozpočítaně) za 300,-

kuwa zkurvený benzíny :?
zabudol si ešte u diesla trysky a žhaviče, remene a filtre :D
žhaviče nemusíš a trysky taky nemusíš, filtry měníš u obouch, řemen tam mám... :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecernicek píše:
alfonso3006 píše: zabudol si ešte u diesla trysky a žhaviče, remene a filtre :D
žhaviče nemusíš a trysky taky nemusíš, filtry měníš u obouch, řemen tam mám... :wink:
zhavice ze nemusis jo? :lol:

btw Oktavka vubec neni VW :roll:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
alfonso3006
Závodník
Závodník
Příspěvky: 686
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od alfonso3006 »

Willdaa píše:
Vecernicek píše: žhaviče nemusíš a trysky taky nemusíš, filtry měníš u obouch, řemen tam mám... :wink:
zhavice ze nemusis jo? :lol:

btw Oktavka vubec neni VW :roll:
no ja neviem, podža mňa určite treba po určitých kilometroch vymeni, keď aj žhaviče nie, ale trysky určite.
TDI je TDI a basta

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

žhaviče jsem nikdy nemělnil a startovalo to na brnk. 8O Hoši hoši kam vy na to chodíte...pokud něco funguje a funguje to dobře, nedotýkat se toho :lol: 8)

Uživatelský avatar
alfonso3006
Závodník
Závodník
Příspěvky: 686
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od alfonso3006 »

Vecernicek píše:žhaviče jsem nikdy nemělnil a startovalo to na brnk. 8O Hoši hoši kam vy na to chodíte...pokud něco funguje a funguje to dobře, nedotýkat se toho :lol: 8)
ja nevravim, ze sa musia po 10000km meni, ale ked treba tak treba
TDI je TDI a basta

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

Vecernicek: to jako žhaviče u tvého stávajícího auta? :lol:

domnívám se, že na autě se najde pár věcí, které se musí (nebo měly by) měnit i když ještě "fungují"

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

boobika píše:Vecernicek: to jako žhaviče u tvého stávajícího auta? :lol:

domnívám se, že na autě se najde pár věcí, které se musí (nebo měly by) měnit i když ještě "fungují"
třebáááá..... motor :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“