vice poruch s gti PF

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

original modry cidlo od bosch(myslim na vodu).a uz je to zase stejny akorat vic zlobi to vylitavani otacek,nastartuju ho,necham ho ohrat par minut,vyjedu a otacky zustanou zase na 2000ot/min.kdyz jsem prisel dneska po nocni k autu,nastartuju(bylo -7stupnu)tak hnedka vyletely na 2000ot/min a to mi nikdy neudelalo,pak jsem 3x seslap plyn do 3tisic otacek a spadly zase na 1100ot a drzely se.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

tak lo litani otacek jsem vyresil,ubral jsem na volnobeznym sroubku na klapce a je klid.v sobotu jsem jel do Teplic a zpatky do Rakovnika a jelo to krasne i jsem mel kolikrat co delat,abych uhlidal rychlost ve mestech.

SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od SamotZdeny »

MAREKCYNYBULK píše:tak lo litani otacek jsem vyresil,ubral jsem na volnobeznym sroubku na klapce a je klid.v sobotu jsem jel do Teplic a zpatky do Rakovnika a jelo to krasne i jsem mel kolikrat co delat,abych uhlidal rychlost ve mestech.
:laugh: :laugh: :laugh:
Teď jsi mě tedy dostal!

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

kdyz motor nezlobi,tak proste mam vsude problem udzet 50ke,nebo 90ku,proste pridas o trochu vic plyn a misto 50,jedes 70.mel jsem zaplou navigaci a furt mi pipala,ze jsem prekrocil rychlost.motor je naladovej,ale furt jsem nezjistil proc.

SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od SamotZdeny »

Mě zase to studené jelo špatně,musel být plyn sešláplý akorát,málo,nejelo,více také ne.Po ohřátí už to bylo dobré.Myslel jsem,že je to snímač teploty Ř.J.,ba dokonce po jeho výměně se to zlepšilo.
Pak to začalo znovu.Byla špatná Ř.J....
Pokud máš jinou,nebo někoho,kdo Ti ji půjčí,budeš vědět hned,kde je prob.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

prave ze,uz to vypada dobre.ale nejspis privezu cely gti v editionu na ND,takze dilu bude dost a navic je motoricky spickovy,ale kdyby kamarad nebyl vul a nestratil kontakt na byvaleho majitele,tak bych ho mel s Tp.ale jako darce bude dokonalej.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tak jsem koupil znovu cidlo pro řj a novy svicky,vymenil jsem kabely ke svickam(ty stary jiskrily mezi sebou ve tme) a utesnil jsem vyfuk pastou,takze uz neprdi.,kdyz jsem mel venku katik,tak jsem koukal na lambdu a pripadala mi sediva,ale svitil jsem na ni led svitilnou,protoze byla tma.tedka golf prozmenu kdyz se ohreje olej(beru podle mfa) na cca 80stupnu tak taha,ale jen urcitou dobu a pak je z nej zase lenoch.nekdy pri studenym motoru taky nechce moc jet.uz nevim co vic udelat.uz me napada jedine řidici jednotka,ze by byla naladova.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tak po dlouhe dobe a zkoumani pisi
Vyfuk utesnen
skousel jsem od CIPISE JINOU ŘJ z PF ka a zadny rozdil
Dneska jsem meril tlak benzinu pred listou a budik ukazaz 5baru
kdyz jsem vysunoval privod benzinu od listy tak z vyvodu lital tlak s benzinem a neobvykle dlouho(nechapu proc,vzdy jen trochu vystriklo ven)
mel jsem vymeneny podtlakovy hadicky od skrtici klapky(jendna k podtlaku na regulatoru u benz.listy a druha co jde k tomu roztrojenemu regulatoru co je na leve strane u karoserie.tusim ze je to na benzinovy vypary)
auto zacalo o neco lip tahat,kdyz je ohraty na provozni teplotu,ale furt to neni takovy,jako kdyz je studeny.
Dalsi poznatek.kdyz mi motor bezi na volnobech a tuknu na plyn,tak nekde mezi hlavou a sanim je slyset jako kdyz saje nekde falesny vzduch

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“