vice poruch s gti PF

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

1:po nastartovani studeneho motoru se motor dost klepe(jakoby hapruje)po chvilce jak se ohriva se to lepsi a jde klidneji.
2:kdyz je motor studeny tahne golf jak vystreleny z praku,ale kdyz se trochu ohreje,nebo pri provozni teplote nechce se mu tolik tahnout jako driv.
3: po delsi jizde,kdyz treba roztahnu 3ku do 5tisic ot\min mi obcas otacky zustanou na 2500ot\min a nechtej spadnout ani kdyz vypnu motor a zase nastartuji,ale po vychladnuti cca 8min je to zase ok.
4:z vyfuku mi jde furt bily kour a lita voda(kapky) v lete i v zime,ale voda,ani olej se nestraci.
5:kdyz tuknu trosku na plyn,tak se jakoby zahlti(na tachometru spadnou trochu otacky)a pak vyleti nahoru.ta prodleva je cca 1vterina coz mi zacalo delat pri teplem i studenem motoru z niceho nic

Pri koupi houpal volnobeh,ale ten jsem poresil.

Poznatky:Zacal mi prdet vyfuk mezi svodama a katikem mezi prirubama -lambda sonda je cerna(tudiz asi nefunkcni)
-z vyfuku je citil benzin a furt se z nej bile coudi a voda se furt usazuje v koncovem tlumci,kdyz jsem ho vyndal,tak je v nem slyset voda ktery se mi nedari cely vylit,ale motor vodu nebere,ani olej,uz ma ujeto vic jak 8000km a je to furt stejny na ryskach
-menil jsem zapalovaci kabely ktery vsude mezi sebou jiskrily i o blok(bylo to videt slabe ve tme)
-cidlo pro rj bude ok(kdyz odpoji konektor otacky se zvysi)

Co muze byt pricinou toho vykonu,ze kdyz neni uplne ohraty taha jak bejk a teply jenom nekdy,kdyz se mu chce. Jinak v +25stupnich tak v -14stupnich,pri studenem,nebo teplem motoru cnytne na prvni otocku motoru.nemyslim si ze te prdici vyfuk mezi prirubami nema na to vliv,protoze to zacalo delat az po 4mesicich co vyfuk uz netesnil a pr**l.diky za odpovedi,uz nevim kde hledat vsecno jsem vycistil a dotahl

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od Marosh16v »

shazzer a lister by mohli...

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od robil1.6gti »

Soudím že motor jede na příliš bohatou směs. Studený jede jak má, ale po ohřátí už je problém se zapalováním bohaté směsi. I ta černá lambda tomu napovídá.Zaměř se na teplotní čidla. Vyhledej si témata o tomhle. Myslím že tam budou i hodnoty odporu . Příspěvky od Shazzera též prohlídni.
-----

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od lister »

no ale hlavně utěsni výfuk, to je základ protože kyslík kterej se tam dostává netěsnostma oblbuje lambdu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

prave ze jsem se to pokousel utesnit.ale kdyz jsem ten katik vyndal a oskrabad drstenym kartacem ten rez,tak se to jeste zhorsilo,nejhorsi to je na prirube u svodu,u katiku na prirube jsou ty plochy lepsi.ten tesnici krouzek mezi tim je jak novy.kamarad mi poradil dat tam nejakou tepelnou pastu co se zaceli a utesni tak uvidim.nejradsi bych koupil novy svody,ale cenove je to tragedie za original a sportovni svody jsou o neco levnejsi,ale pry je to taky problem utesnit a dopasovat.neco jsem pohledal a je pravda,ze lambda je za prirubama coz je asi duvod,ze to blbe vyhidnocuje

Kdybych koupil sportovni svody s vyvodem pro lambdou na nich stalo by se neco(myslim aby to melo spravnou funkci mereni),mam to takhle na fiatu bravo od vyrobce.
Podle me cidlo pro rj funguge,ale radsi koupim novy(po odpojeni se zvysi otacky),ale to nic asi znamenat nemusi
Shazzer to myslim daval do originalu nez jsem to kupoval,ale po case jsem udelal to houpani volnobehu,jakou dobu byl klid auto jelo jako pila,ale s prichazejici se ochlazovanim to zacalo zlobit,az se to dostalo do takovy faze co to dela ted.
V te dobe co to zacalo zlobit jsem se koukal na svicky pri teplem motoru a byli krasne do zlatova jak maji byt,ale z vyfuku se coudilo bile stejne,coz jsem furt daval za vinu vode,ale bilo jde z vyfuku pri jake koliv teplote.

Jinak dik za rady,nejdriv se pokusim utesnit ten vyfuk,to prdeni me leze na nervy.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od lister »

ma páru z výfuku se vykašli, to je normální výfukový plny obsahují vodní páru a ta je při nízkých teplotách vidět (bílej kouř), při krátkých trasách se pára vysráží ve studeným výfuku a proto je plnej vody.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

asi mas pavdu,hlavne ze to nebere vodu z motoru.kolikrat se golf pri vyssi rychlosti cely klepe,ale kdyz treba jedu 130km/h a seslapnu spojku,tak je po treseni,takze to dela motor,ale cim je to,ze pri jizde je motor nekldnej a vybruje.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

tak jsem se spletl.do originalu do daval vwcharlie.

Uživatelský avatar
BigWolf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR Košice

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od BigWolf »

Pozri sa na skrtiacu klapku na srubku ktorou sa nastavuju volnobezne otacky ci sa nepovolila alebo ci je O-kruzok okolo srubky OK.
Lambdu skus odpojit ci sa nieco zmeni. Kedze tu nedavno Areka daval cisla riadiacich jednotiek a pouzivali sa rovnake aj do motorov PF aj PB(nema KAT ani lambdu) tak by nemala prepnut do "nudzoveho rezimu" (akurat neviem co na to KAT).
Ked si mal rozobraty vyfuk mohol si este pozriet ci nemas upchaty katalyzator.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

kat je vykuchanej,takze ucpany nebude.po odpojeni lambdy je vsechno stejny.ja s golfem kazdej den jezdim,takze zatim nemam cas ani utesnit netestnosti mezi prirubama.dneska kdyz jsem prijel z nocni,tak studeny taha jak ma.ale i vcera kdyz jsem jel odpoledne od babicky a mel jsem ohraty motor,tak to tahalo taky.nechapu v cem to jeste mam hledat,kdyz jednou to jede ohraty jak ma a nekdy ne.kdyz jedu treba 100km/h na 5kvalt a dam plyn,az na podlahu tak to zrychluje tak ze 180km\h tam je celkem dost rychle,ze musim jeste ubirat plyn a brzdit,ale nekdy kdyz jedu stejnou trasu,tak proste to leze tak pomalu,ze musim podradit a vytocit to co to jde a stejne tu rychlost nevyvinu.je to dost naladovy,zase nemyslim,ze to nejede vubec,dneska jsem byl u kamarada a meril mi komprezi pro jistotu a je na vsech valcich stejna a podle vyrobcu je Ok.mozna privezu celi gti s motorem PF na ND,takze bych tam prehodil cely svody s katikem a tou trubkou co jde za nim.a jeste dalsi veci.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od areka »

Koukni znova na barvu svíček, až to nebude chtít jet. Někdy i nová lambda pokud se nezahřeje na provozní teplotu, nedává relevantní údaje ř.j. Už jsem se setkal s novou vyhřívanou lambdou a vyhřívání zkreslovalo měření. Taky jsem viděl lambdu co dokud nebyl výfuk opravdu ohřátý nedávala taky nic, ohřál se výfuk makala a při jízdě z kopce se výfuk opět ochladil a bylo to zase v háji, byla taky nová i když značková replika! :wink:

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

na svicky jsem koukal,a jsou trochu vic cerny.dneska kdyz jsem jel z nocni domu,bylo -10stupnu,chytil jako vzdycky na poprvy(s chytani problem nemam,ani kdyz je ohraty.ale vubec jsem nechapal,jak to jelo,i na 3ku to samo zacalo hrabat,problem bude nejspis asi v tom cidle pro Rj,protoze kdyz je motor studenej,tak to jede jak das(nemyslim toceni do omezovace atd...)ale klidne rozjizdeni a prerazovani pri cca 3500ot/min.uz mam obednany jiny cidlo pro rj,tak uvidim jaky to bude s novym.ja si myslim,ze je lambda Ko,protoze kdyz jsem vyndaval ten vyfuk,tak ten obal co je na lambde(myslim jak vedou do nej kabely)byl nejaky ohly na jednu stranu.tedka budu resit,jak utesnit pred katikem to prdeni,aby to nebralo spatny udaje,pokud lambda bude fungovat,ale kdyz nemam garaz a bydlim v bytovce,budu muset vydrzet,az pojedu k dedovi.ale pokud se nepletu,lambda by mela mit vliv jenom na spotrebu ne?pokud se nepletu.je mozny,ze to dela opravdu cidlo pro Rj,protoze kdyz jsem jel dneska ostrejsi jizdu s ohratym motorem a po jizde jsem zastavil,otacky se drzely na 2200ot/m a ani po seslapnuti plynu nespadli,ani po vypnuti a nastartovani,ale az kdyz jsem vypnul motor,nechal jsem ho par minut vychladnout,tak to bylo zas Ok.

Uživatelský avatar
jenicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: praha

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od jenicek »

u toho vysokyho volnobehu bych zkontroloval, jesli mas dostatecne povoleny lanko plynu, nema bejt napnuty a zkusil kdyztak procistit a promazat ventil volnobehu

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

tak jsem koupil novy cidlo pro Rj a vypada,ze je problem castecne vyresen.vykon i kdyz se motor ohral byl Ok,akorat kdyz je motor studeny furt je takovy neklidny,po ohrati uz bezi celkem pekne.tak uvidim po dalsich ujetych km jestli to nezacne zlobit znovu.jinak diky vsem za pomoc

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: vice poruch s gti PF

Příspěvek od Marosh16v »

a který čidlo pro r.j.?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“