olej v karburatoru ?????
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
olej v karburatoru ?????
Jak je mozny ze mam olej ve vnitrnim vzduchovem filtru,da se to neak odstranit?
Proc je to vlastne spojeny gumovou hadici mezi karbecem a hlavou motoru?
Proc je to vlastne spojeny gumovou hadici mezi karbecem a hlavou motoru?
- Přílohy
-
- vite o co mi jde?
- zasranej filtr.JPG (51.34 KiB) Zobrazeno 847 x
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
je to tak jak píše Wildaa. až na to, že si nejsem jistej, jestli mastnej papírovej filtr líp čistí vzduch
problém je, že se zamastí, nalepí se na něho nasávanej bordel a přestává postupně propouštět.s tím souvisí pak vyšší spotřeba atd.
kvůli tomu jsem si tam dal bavlněnej filtr - vložku (ne kvůli nějakýmu tuzingu). za nějaký měsíc ho vždy vyperu, napustím olejem a mám klid
problém je, že se zamastí, nalepí se na něho nasávanej bordel a přestává postupně propouštět.s tím souvisí pak vyšší spotřeba atd.
kvůli tomu jsem si tam dal bavlněnej filtr - vložku (ne kvůli nějakýmu tuzingu). za nějaký měsíc ho vždy vyperu, napustím olejem a mám klid
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
taky myslím, on je trochu rozdíl mezi bavlněným filtrem napuštěným spec.olejem a papírovým filtrem nasáknutým motorovým olejemDavwe píše:jako to ze se tam dostava olej podle me neni uplne ok
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
můžeš tam dát malej odfukovej filtřík a díru v air boxu zaslepit, ale filtřík bude mastnej a olej z něj poteče po celým motoru.
pak se můžeš poohlídnout po jiným motoru, ale na to je zatím čas
mebo můžeš místo tý krátký hadice která spojuje ventilový víko s air boxem dát hadici delší, v půlce přeříznutou,oba konce nastrkáš do nějaký flašky ve který se bude olej shromažďovat, občas ho vyleješ, logicky ta flaška musí být dole.
neco podobnýho se dá koupit, ale bude to dražší než jinej motor
pak se můžeš poohlídnout po jiným motoru, ale na to je zatím čas
mebo můžeš místo tý krátký hadice která spojuje ventilový víko s air boxem dát hadici delší, v půlce přeříznutou,oba konce nastrkáš do nějaký flašky ve který se bude olej shromažďovat, občas ho vyleješ, logicky ta flaška musí být dole.
neco podobnýho se dá koupit, ale bude to dražší než jinej motor
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
good napad s tou hadici a nadobkou ty nebudes hloupej hologram
zrovna jsem se docet ze je to,,odvzdusnovaci hadice klikove skrineˇˇ takze si myslim ze to soudruzi z NDR trochu nedomisleli olej do filtru by se nemnel dostavat to je kazdemu jasny ale co tet s tim jak to napravit
docela by mne zajimalo jak to resej jiny motory?
zrovna jsem se docet ze je to,,odvzdusnovaci hadice klikove skrineˇˇ takze si myslim ze to soudruzi z NDR trochu nedomisleli olej do filtru by se nemnel dostavat to je kazdemu jasny ale co tet s tim jak to napravit
docela by mne zajimalo jak to resej jiny motory?
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
vyrovnava to tlaky mel by tam bejt normalne atmosferickej tlak ale jelikoz je to za filtrem sani tak tam bude mirnej podtlak proto ti to taha olej nahoru a jestli ten motor ma uz nejlepsi leta za sebou tak muze este podfukovat krouzkama a pak ti to tuplem haze volej do filtru.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB