olej v karburatoru ?????

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

olej v karburatoru ?????

Příspěvek od Zmetek »

Jak je mozny ze mam olej ve vnitrnim vzduchovem filtru,da se to neak odstranit?
Proc je to vlastne spojeny gumovou hadici mezi karbecem a hlavou motoru?
Přílohy
vite o co mi jde?
vite o co mi jde?
zasranej filtr.JPG (51.34 KiB) Zobrazeno 847 x

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

jednoduse ta hadice ti odvetrava blok motoru a ze je tam olej ve filtru je taky ok pac se ti tam dostava tou hadici a masti ti tak filtr aby lepe cistil vzduch :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

je to tak jak píše Wildaa. až na to, že si nejsem jistej, jestli mastnej papírovej filtr líp čistí vzduch :lol:
problém je, že se zamastí, nalepí se na něho nasávanej bordel a přestává postupně propouštět.s tím souvisí pak vyšší spotřeba atd.

kvůli tomu jsem si tam dal bavlněnej filtr - vložku (ne kvůli nějakýmu tuzingu). za nějaký měsíc ho vždy vyperu, napustím olejem a mám klid

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Sem to blbe napsal...zachytava pak lip i jemnejsi castice :arrow: vic cisti nasavnej vzduch :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

jako to ze se tam dostava olej podle me neni uplne ok :)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Davwe píše:jako to ze se tam dostava olej podle me neni uplne ok :)
taky myslím, on je trochu rozdíl mezi bavlněným filtrem napuštěným spec.olejem a papírovým filtrem nasáknutým motorovým olejem :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

Tak ze si mam koupit tuningovej filtr a impregnaci na nej a proste ho cistit nic jinyho se stim delat neda? Nema nekdo napad jak to virest traba neco jako vlastni chlazeni aby to bylo oddelene.Precijenom i tuningovej filtr straci casem svou 100% ucinnost obvzlast kdyz je od oleje.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

můžeš tam dát malej odfukovej filtřík a díru v air boxu zaslepit, ale filtřík bude mastnej a olej z něj poteče po celým motoru.

pak se můžeš poohlídnout po jiným motoru, ale na to je zatím čas

mebo můžeš místo tý krátký hadice která spojuje ventilový víko s air boxem dát hadici delší, v půlce přeříznutou,oba konce nastrkáš do nějaký flašky ve který se bude olej shromažďovat, občas ho vyleješ, logicky ta flaška musí být dole.
neco podobnýho se dá koupit, ale bude to dražší než jinej motor :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

good napad 8) s tou hadici a nadobkou ty nebudes hloupej hologram :D
zrovna jsem se docet ze je to,,odvzdusnovaci hadice klikove skrineˇˇ takze si myslim ze to soudruzi z NDR trochu nedomisleli olej do filtru by se nemnel dostavat to je kazdemu jasny ale co tet s tim jak to napravit
docela by mne zajimalo jak to resej jiny motory?

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

jeste dotaz nevite nekdo jestli si to nasava nebo odpousti?

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

vyrovnava to tlaky mel by tam bejt normalne atmosferickej tlak ale jelikoz je to za filtrem sani tak tam bude mirnej podtlak proto ti to taha olej nahoru a jestli ten motor ma uz nejlepsi leta za sebou tak muze este podfukovat krouzkama a pak ti to tuplem haze volej do filtru. :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“