Kluci, jak to je. Když nastartuju, zhasne kontrolka mazání oleje a po chvíli se rosvítí, prý tam je nějaký kabel, který stačí přikostřit, takhle mi to bylo řečený, ale já si myslím, že je malí lak oleje. Ale olej to nahoru na vačly hází a docela dost.
Nesetkal ste se s tím někdo?
Elektrika motoru na golf II 1.8 16V
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele:
- Minkan
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jičín
Obojí, svítí i píská. Mám obavy, že už je motor tak vychozený, že už neudrží tlak. Po svátčích si dojdu půjčit tlakoměr a skontroluju tlak oleje. Mám vážně strach. Co by to mohlo být jiného? Taky mám problém poznat, jaké čidlo je jaké, je jich tam tři pr**le. Dva na filtru, jedem ze zadu na hlavě, dva zboku mezi kterými vede hadice k expanzce až jsem z toho jelen.
Na filtru oleje jsou dvě čidla?
A teploty vody to má tři?
Na filtru oleje jsou dvě čidla?
A teploty vody to má tři?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to bude spíš v elektrice, jestli to píská hned po startu , to by musel bejt motor extra vyládovanej aby nenatlakoval studenej (hustej) olej.
na přírubě filtru jsou 2 čidla na tlak oleje 0,3 a 1,8 baru , je to na nich napsaný (ze spodu) 0,3 je hnědý, 1,8 bílý (nebo naopak)
pak tam máš několik teplotních čidel s jedním kontaktem - 120(125)°C ty používá teploměr v přístrojovce a ř.j zapalování
150(180)°C teplota oleje pro MFA
může jich být i víc - jako ucpávky
pak tam máš ještě teplotní časovej spínač - velký mosazný čidlo s hnědou 2 pólovou zásuvkou, to ovládá pátej vstřik
na přírubě filtru jsou 2 čidla na tlak oleje 0,3 a 1,8 baru , je to na nich napsaný (ze spodu) 0,3 je hnědý, 1,8 bílý (nebo naopak)
pak tam máš několik teplotních čidel s jedním kontaktem - 120(125)°C ty používá teploměr v přístrojovce a ř.j zapalování
150(180)°C teplota oleje pro MFA
může jich být i víc - jako ucpávky
pak tam máš ještě teplotní časovej spínač - velký mosazný čidlo s hnědou 2 pólovou zásuvkou, to ovládá pátej vstřik
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele: