Elektrika motoru na golf II 1.8 16V

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Minkan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Minkan »

Kluci, jak to je. Když nastartuju, zhasne kontrolka mazání oleje a po chvíli se rosvítí, prý tam je nějaký kabel, který stačí přikostřit, takhle mi to bylo řečený, ale já si myslím, že je malí lak oleje. Ale olej to nahoru na vačly hází a docela dost.
Nesetkal ste se s tím někdo?

lethal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Katusice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lethal »

Jenom ti to sviti nebo ti to i piska. Pokud jenom sviti tak zkontroluj cidlo tlaku oleje 0,3 bar a ten drat co k nemu vede nesmi byt prerusenej, kdyz ho ukostris tak to prestane svitit.

Uživatelský avatar
Minkan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Minkan »

Obojí, svítí i píská. Mám obavy, že už je motor tak vychozený, že už neudrží tlak. Po svátčích si dojdu půjčit tlakoměr a skontroluju tlak oleje. Mám vážně strach. Co by to mohlo být jiného? Taky mám problém poznat, jaké čidlo je jaké, je jich tam tři pr**le. Dva na filtru, jedem ze zadu na hlavě, dva zboku mezi kterými vede hadice k expanzce až jsem z toho jelen.


Na filtru oleje jsou dvě čidla?

A teploty vody to má tři?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to bude spíš v elektrice, jestli to píská hned po startu , to by musel bejt motor extra vyládovanej aby nenatlakoval studenej (hustej) olej.

na přírubě filtru jsou 2 čidla na tlak oleje 0,3 a 1,8 baru , je to na nich napsaný (ze spodu) 0,3 je hnědý, 1,8 bílý (nebo naopak) :?:

pak tam máš několik teplotních čidel s jedním kontaktem - 120(125)°C ty používá teploměr v přístrojovce a ř.j zapalování
150(180)°C teplota oleje pro MFA
může jich být i víc - jako ucpávky :wink:

pak tam máš ještě teplotní časovej spínač - velký mosazný čidlo s hnědou 2 pólovou zásuvkou, to ovládá pátej vstřik
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

lethal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Katusice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lethal »

Nejdriv zkontroluj cidla, pak kabely, nebo to taky muze byt vadny tistak ktery ridi kontrolku, je v tachometru.
Přílohy
etka_cidla.jpg
etka_cidla.jpg (60.07 KiB) Zobrazeno 466 x

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“