digijet vs k-jetronic

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Muspa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 07.08.2012 13:31
Bydliště: Loděnice, Brno-venkov

digijet vs k-jetronic

Příspěvek od Muspa »

Ahoj, je možné předělat vstřikování digijet (z motoru 1.3 NZ) za k-jetronic (motor 1.8 KR)

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od vesdan »

myslím si že nejde, mechanika vs. elektronické
Obrázek

SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od SamotZdeny »

Digijet by zřejmě nestačil ve vyšších otáčkách.
Ale Digifant to zvládá.

Uživatelský avatar
Muspa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 07.08.2012 13:31
Bydliště: Loděnice, Brno-venkov

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od Muspa »

ok,.. takže digifant, pokud se nemýlím, je to jen jiný název pro Bosch Motronic, takže je to elektronické vstřikování, které je spojeno i se zapalováním (jedna spoječná ř.j.) to znamená, že měří množství a teplotu nasávaného vzduchu - váha vzduchu, otáčky a polohu klikového hřídele, teplotu motoru....
Takže nejlépe je vyměnit elektroinstalaci z celého auta, palivové čerpadlo, váhu vzduchu,.. musím vyměnit i setrvačník, abych snímal otáčky a hlavně polohu klikového hřídele? Je možné použít tyto komponenty z vozu s motorem PF, PB, PG? Předem děkuji. Možná, že už se takové téma řešilo, ale nikde jsem ho nenašel :cry:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od lister »

čerpadlo a setrvák měnit nemusíš.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Muspa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 07.08.2012 13:31
Bydliště: Loděnice, Brno-venkov

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od Muspa »

Myslel jsem, že digifant pracuje s tlakem kolem 2Bar oproti k-jetroniku (5-6Bar), ale napadlo mě, že regulátor by to stejně snížil,.. a když nevyměním setrvačník, tak to nebude snímat polohu klikového hřídele, takže se nebude regulovat úhel předstihu zážehu? jen pomocí odstředivého a podtlakového regulátoru v rozdělovači?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od lister »

všechny G2 snímají otáčky a "polohu kliky" hallovým snímačem v rozdělovači.

všechny G2 s elektonicky řízeným předstihem, mají rozdělovač napevno, tzn. žádná podtlaková ani odstředivá regulace.

existují i vyjímky který snímají otáčky a polohu klikovky z ozubenýho kola na klice a nemají rozdělovač, ale to není série :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Muspa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 07.08.2012 13:31
Bydliště: Loděnice, Brno-venkov

Re: digijet vs k-jetronic

Příspěvek od Muspa »

ok

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“