Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 12.04.2013 15:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

51

Ahoj rozhodl jsem se pro tuto přestavbu chtěl bych vědět co vš pujde přehodit motor, nápravy převodovka sedačky, tlumiče atd+, zda máte někdo zkušenosti. Díky za každou radu, tip jak co udělat :)

_________________
Nyní SEAT TOLEDO 1L GTI 2.0 16v
Současná stavba: GOLF 2 GTI ABF 110KW
EX Golf II GTD SB 59kw
EX Golf II Gti PL 95kw
EX Renault Laguna 1.9Dci 96kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 14.04.2013 12:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1960

Bydliště:

Vrchlabí - Jilemnice

"Se stavboudomu je pořádné práce!

To si musíte vymyslet kde bude vchod, schody, ložnice, kuchyň, koupelna, obývák, garáž, záchody, špajz, sklep, chodba a vana!

Potom máte výpis z pozemkové knihy,geodézie, JZD, MNV, ONV finanční referát, ONV zemědělský referát a nakonec zajdete k notáři.

Pak je třeba sehnat si pořádný náčiní: především dobrý kladivo, kleště, majzlík, trubkovej majzlík, lopatu, rýč, krumpáč, hrábě, zednickou lžíci, metr, vodováhu, olovnici, úhelník, kolečko, kolečko doporučuju bantamový, prohazovačku, nebozez, dláto, hoblík, svěrák, pilník, rašpli, smirkovej papír, velký hrábě, malý hrábě a pilu rámovku.

A co to zhltne materiálu! To máte písek, vápno, cement, cihly, tvárnice, překlady, krovy, latě, tašky, odpady, hřebíky, vruty, šrouby, dráty, dvojlinky, trojlinky, okapy, plechy, zemnící drát, elektroměr, pojistky, hromosvod, krabice pod vypínače, krabice odbočná. Musí se taky usadit okna, dozdít komín, začistit to po elektrikářích, postavit krb, v koupelně ohodit strop (pokud je rabicka – pletivo, metr široký, to se tluče na strop, nahodí se na to omítka).

A nakonec koš na odpadky, vyskakovací!"


Tak pane Lorenz co budeme ještě potřebovat? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 14.04.2013 14:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

39

Bydliště:

VRCHLABÍ

:good:

_________________
VW GOLF GTI 16 V Hobby race
Barva na celolak neni problem


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 14.04.2013 15:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2008

Příspěvky:

396

Bydliště:

kousek od Pernštejna

areka,areka,to jsi mu OPRAVDU pomohl! :roll:
fiho Toledo je kombinace 2,a 3 Golfa(Jetty),jen jinak vypadající.
Takže by měla "pasovat" většina,pro tvou přestavbu,důležitých věcí.Tím nemyslím třeba páté dveře,nebo kobereček z kufru. :D
A bohužel,ani poslední díl výfuku. :(
Jediná věc co nejspíš budeš muset vyměnit celé,je elektroinstalace,u které přepájíš konektory minimálně k zadním světlům.
Hodně štěstí s přestavbou.
Mohl by jsi sem dávat foto,jak pokračuješ.

_________________
VW Jetta 1.3, VW Jetta 16V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 14.04.2013 18:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1960

Bydliště:

Vrchlabí - Jilemnice

Já si myslím, že toho tady je o přestavbách napsáno hodně i v jednotlivých topicech členů.
Jinak já jako vesnický chasník dělám to že si jednotlivé díly prohlédnu popřípadě změřím a to mi již samo napoví jestli je lze zaměnit a nebo ne. Ono stačí si třeba jen proměřit nápravnici, držáky motoru a převodovky, příčky motoru, rozchod kol, vnitřní motorový prostor obou aut, nebo jen hodiny a hodiny strávit na netu na zahraničních forech a pod. a pod..
Nechci nikoho naštvat a nebo urazit přecijen jsem si o sobě myslel, že jsem ten nejhloupější. Ale nechtějte mě převědčit o tom, že je na tom někdo ještě hůř než já. :wink:

Minulý příspěvek byl myšlený jako legrace.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 17.04.2013 10:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

51

To: SamotZdeny

Díky, teď řeším problém, jsou nápravy stejně široké neboé jsou u toleda širší, aby se mi vubec vešly na G2. Koukal jsem že ramena jsou jiné. S elektroinstalací počítám že ji budu muset upravit. hlavní co řeším jsou ty nápravy, potom mě zajímá ještě jedna věc a to zda na ABF bude pasovat převodovka 2y.

To: areka

Děkuju, fakt mě tvůj příspěvek pobavil, byl velmi duchaplný a měl svou hloubku, ale při řešení problematiky přestavby toleda do kastle G2, mi je k hovnu. Doopravdy jsem ho nebral vážně. Ano také bych si to změřil ovšem nemám k dispozici nápravy z golfa ty už jsou rpyč mám kastli golfa a k tomu kompletní toledo L1.

Doufám že mi nekdo pomůže nějak objasnit ty nápravy :)

_________________
Nyní SEAT TOLEDO 1L GTI 2.0 16v
Současná stavba: GOLF 2 GTI ABF 110KW
EX Golf II GTD SB 59kw
EX Golf II Gti PL 95kw
EX Renault Laguna 1.9Dci 96kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 16.05.2013 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

Skalica

toledo 1L je postavené na podvozkové platformě GII takže mechanicky všechno sedne, na elektriku ale už musíš být zručnější

_________________
Moje auto viewtopic.php?f=121&t=198435

_________________
Vůně nafty Golf Mk2 GTD SB 59kw intercooler, Alfa 147 1.9 JTD 85 kw,Octavia I combi 1.9TDi 81kw,VW Golf Country syncro 72kw Nově Audi A3 TDI projekt ALH by TDI fun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.04.2013

Příspěvky:

37

zdar borci... len dve veci k tejto teme... mám vybavene komplet ABFko s motorovou elektrikou a poistkovou skrinkou.... štekre medzi týmito poistkovkami su rovnake alebo to zas bude niekolko dni zapasenia s elektrikou? mám novú elektriku... a čo sa týka prevodovky.. tu bude treba podla vás vymeniť alebo to zvladne to ABFko.. Ďakujem vopred za radu :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 29.05.2013 06:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1960

Bydliště:

Vrchlabí - Jilemnice

Pokud máš patrně Golfa s novou (CE2) elektroinstalací, tak by jsi měl jen přeházet v pojiskovce konektory a tradá. Převodovka záleží na tom jakou máš, pokud 2Y 100mm unašeče poloos (typ 020) tak ta to zvládne, ale musíš spolu s převodovkou vyměnit i komplet spojkový set, potom nemusíš nic dělat se spojkou. Pokud budeš instalovat převodovku z motorizace ABF, tak ta je (typ 02A) a u té spojka zůstává co je na motoru, ale buďto musíš sehnat mechanické přepákování spojky z Passat B3 a nebo dodělat kapalinový pedál spojky z Passat B3, protože převodovka 02A má již kapalinové ovládání spojky. A toto taky již někde je určitě napsáno, tak pro příště stačí víc hledat. :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 01.09.2013 09:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

499

Bydliště:

Hradec Králové

tak já se poptám taky ... co origo budíky co bude a nebude fungovat? mám z KR vč. MFA .. mužu přeházet motorovej prostor a interier nechat neb na mě pod plastama u toleda čeká imo a další věci na 1. interierovým svazku a budu ho muset měnit? Dík předem

_________________
Golf II , jetta II - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151432


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 01.09.2013 13:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1960

Bydliště:

Vrchlabí - Jilemnice

Teoreticky pouze motorovou elektriku z ABF, pokud již máš CE2, a to konkrétně konektory F, G1, G2. O MFA by jsi nemusel přijít pokud ho předešlé Toledo taktéž mělo. Zjisti si odkud bere signál otáčkoměr, jestli z indukční cívky, zapalovacího modulu a nebo z ř.j., neznám systém zapalování ABF.

Konektory k budíkům z pojistkovky jsou U1 a U2.

Immo klidně zachovej a nebo ho nech odstranit i ř.j..

Když jsem dělal swap RP 8V - PL 16V, tak s motorem a motorovou elektrikou PL jsem přestrčil jen 3 zmíněné konektory a motor i budíky fungovaly jak měly (bez MFA, RP ho nemělo). Potom jsem udělal swap PL 16V - AGU 20V a udělal jsem si to taktéž na stejně na originál budíky MK2, bez nutnosti mít původní AGU budíky, jen s tím že jsem se musel poprat s nějakejma dalšíma kravinama co se řízení a kontroly chodu motoru týká. Ale motor běžel. :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 16v ABF z toleda do GII
PříspěvekNapsal: 08.09.2013 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

499

Bydliště:

Hradec Králové

areka píše:
Teoreticky pouze motorovou elektriku z ABF, pokud již máš CE2, a to konkrétně konektory F, G1, G2. O MFA by jsi nemusel přijít pokud ho předešlé Toledo taktéž mělo. Zjisti si odkud bere signál otáčkoměr, jestli z indukční cívky, zapalovacího modulu a nebo z ř.j., neznám systém zapalování ABF.

Konektory k budíkům z pojistkovky jsou U1 a U2.

Immo klidně zachovej a nebo ho nech odstranit i ř.j..

Když jsem dělal swap RP 8V - PL 16V, tak s motorem a motorovou elektrikou PL jsem přestrčil jen 3 zmíněné konektory a motor i budíky fungovaly jak měly (bez MFA, RP ho nemělo). Potom jsem udělal swap PL 16V - AGU 20V a udělal jsem si to taktéž na stejně na originál budíky MK2, bez nutnosti mít původní AGU budíky, jen s tím že jsem se musel poprat s nějakejma dalšíma kravinama co se řízení a kontroly chodu motoru týká. Ale motor běžel. :wink:


původně RP ale dostalo budíky a vnitřní svazek z G60 .. takže budíky do 260 s mfa , páčky G3 s mfa .. toledo mělo mfa a funkční.. i když nevěřím moc spotřebě co ukazovalo .. Důležitá věc pro mě je čerpadlo pod autem a popř čerpadlo v nádrži .. Tipuju že bych měl změnit za toleďácký .. tam je otázka jestli je to opravdu potřeba a co se změní na svazku protože jde o vnitřní zadní svazek ..

je tam zapalovací modul .. je reálný brát otáčky na výstupu alternátoru jako je to u nafty ?

Jinak imo je v jednotce? , nevadí mi .. klidně muže zustat .. našel jsem v toledu na vnitřním svazku pro mě neznámý dvě relátka natažený ke spolujezdci pod kastlikem .. Neodkázal jsem je identifikovat, myšlenka byla taková že slouží k bagům ale funkci neznám .. náhodou jsi nenarazil a nevíš na co jsou?

Jinak až na pár konektorů výbavy interierová el vypadá stejně a žádný jednotky nebo neznámou el jsem nenašel ..

Přenesu zrovna i nápravy včetně brzd a to i s abs .. RP ABS nemělo a nevypadá jako ABS třeba u B5 kde je jednotka přímo na něm .. jak tady funguje popřípadě u G2? není někde ukrytá?

_________________
Golf II , jetta II - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151432


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group