1 bod,radeji zadny bod

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

1 bod,radeji zadny bod

Příspěvek od VPetr »

:? zdravim...uz se nedivim Vecernajzovi ze je nasr. na G2...zacinam byt take,a v koprivach je mista dost na to,aby tam zalitl :evil:

Po spouste problemu se škubavima rozjezdama a vymene ceho vseho co slo,jsem se rozhodl odvest auto k autoelektro mekanikovi.Ten za krasnych 1200 penez mi oznamil ze R.J. po urcite dobe stahuje dobu vstriku.Tudiz sehnat novou.

To se mi povedlo a to diky VWCharlie-mu,i za super cenu.Problem je to ze po nasazeni "nove" R.J. jsou hrozne nizke volnobezne otacky (300-400).Po zakladnim nastaveni ovl.skrt.klapky uz otacky nedrzi skoro vubec...

Jelikoz uz jsem ohne mozek z toho tak se ptam na rady...diky :? :? :(

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

čau,
příčina toho může být víc věcí.Nevím co bych ti mohl poradit. Podíval bych se prvně na základní nastavení rozvodů, zkontroloval podložku pod karburátorem a hadici co vede ze sání do posilovače brzd (přesněji do toho plastového ventilu)někdy je steřelá nebo prasklá.Někdy dělají bordel aji ty dvě čidla,co jsou na přírubě na vodu,co je přišroubovaná na hlavě.Pak bych možná podezíral potenciometr nastavení škrtících klapek a krokový motorek pro jejich nastavení.Dá se aji proměřit ohmmetrem mezi jednotlivými kontakty.Ale jak,to už ti bohužel neřeknu,jednou jsem to měřil na felicii (má totéž) a jak se to měří,jsem se dočetl v knížce "Jak na to" pro felicie.Je to tam pěkně vysvětlené a popsané měrné hodnoty.Jestli nezapomenu,tak bych to mohl u kámoše vyfotit z knihy a v pondělí večer to sem hodit.

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

:wink: diky moc,ja mam dokumentaci dobrou,akorat proste nevim co uz udelat,vse mam ok...ale radeji to jeste jednou zkouknu. R.J.by mela byt ok...uz to ze je zmena v chodu motoru.pred tim byla proklemovana tak aby se resetovala po kazdem startu....nj uvidim... :roll:

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

zvlásštní že jsem neslyšel že OPEL by měl problém s jednobodem 8) :lol:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

ty jsi opel, nebo lepo :lol: .Všichni mají nějaké problémy.Opel má strach aby se nepropadl sedačkou na zem,jak má zhnitou dlažku

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

:lol: Opel ??? co to je??? To je auto,nebo nejake zvire?












musim rict ze mas Vecernajs trochen pravdu... :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Ne fakt, jsem neslyšel že by se u Opla porouchalo někdy jednobodový vstřikování dokonce je nejoblíbenější mezi auty s LPG. A když tak to nejede a né že s tím máš problémy jako prase. :cry: VW už není to co to bývalo :evil: :twisted: :lol:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecernicek píše:Ne fakt, jsem neslyšel že by se u Opla porouchalo někdy jednobodový vstřikování dokonce je nejoblíbenější mezi auty s LPG. A když tak to nejede a né že s tím máš problémy jako prase. :cry: VW už není to co to bývalo :evil: :twisted: :lol:
:roll: no ono u Oplu (Daewoo nebo jak se to pise sou to stejny herky) se totiz stava vetsinou to ze celej vstrik zatuhne a pak to nejde :wink: uz sem se s tim nekolikrat setkal takze poruchovost tohodle jednobodu bych vynechal :?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Willdaa píše:
Vecernicek píše:Ne fakt, jsem neslyšel že by se u Opla porouchalo někdy jednobodový vstřikování dokonce je nejoblíbenější mezi auty s LPG. A když tak to nejede a né že s tím máš problémy jako prase. :cry: VW už není to co to bývalo :evil: :twisted: :lol:
:roll: no ono u Oplu (Daewoo nebo jak se to pise sou to stejny herky) se totiz stava vetsinou to ze celej vstrik zatuhne a pak to nejde :wink: uz sem se s tim nekolikrat setkal takze poruchovost tohodle jednobodu bych vynechal :?
jo jeden ze sta...vyměníš vstřik a tradá jede se dál... jenže u VW řekli NE, když se něco posere tak pořádně :lol:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecernicek píše:
Willdaa píše: :roll: no ono u Oplu (Daewoo nebo jak se to pise sou to stejny herky) se totiz stava vetsinou to ze celej vstrik zatuhne a pak to nejde :wink: uz sem se s tim nekolikrat setkal takze poruchovost tohodle jednobodu bych vynechal :?
jo jeden ze sta...vyměníš vstřik a tradá jede se dál... jenže u VW řekli NE, když se něco posere tak pořádně :lol:
a u VW jako ne jo?? 8O :lol: zas nevis co mluvis
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

kucííí to je jasne,VW proste v necem spatnejsi bude...koor G2,ale kdyz uz mu dam vse co potrebuje nove ci jine a stale rika NE tak v koprivach mu bude lepe.

Je proste divne ze ta R.J. neumi sam pridat volnobeh...jeste to dnes skouknu a pak z nej udelam cvicny cil...jeste jsem nikdy nezkousel prostrelit motor SA58 celoplastem...tak at me uz nesere... :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Wilda: dej si facku a pořádně si přečti co tady píše VPetr...pak to možná pochopíš :roll:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

jestli to nebude těma čidlama na té přírubě.Dělá ti to i když je teplý motor?

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

čičidla jsou nove...vim ze modre je snimani teploty pro R.J. ale to je ok...spise je problem v ovlad.skrt.klapky nebo potenciometru....

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecernicek píše:Wilda: dej si facku a pořádně si přečti co tady píše VPetr...pak to možná pochopíš :roll:
Facku si dej ty a radsi dve pac reaguju na to cos napsal ty proto te taky cituju a nereaguju na to co tady resi Vpetr. :roll:

Vpetr: tobe se omlouvam za OT :(
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“