1 bod,radeji zadny bod
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
1 bod,radeji zadny bod
zdravim...uz se nedivim Vecernajzovi ze je nasr. na G2...zacinam byt take,a v koprivach je mista dost na to,aby tam zalitl
Po spouste problemu se škubavima rozjezdama a vymene ceho vseho co slo,jsem se rozhodl odvest auto k autoelektro mekanikovi.Ten za krasnych 1200 penez mi oznamil ze R.J. po urcite dobe stahuje dobu vstriku.Tudiz sehnat novou.
To se mi povedlo a to diky VWCharlie-mu,i za super cenu.Problem je to ze po nasazeni "nove" R.J. jsou hrozne nizke volnobezne otacky (300-400).Po zakladnim nastaveni ovl.skrt.klapky uz otacky nedrzi skoro vubec...
Jelikoz uz jsem ohne mozek z toho tak se ptam na rady...diky
Po spouste problemu se škubavima rozjezdama a vymene ceho vseho co slo,jsem se rozhodl odvest auto k autoelektro mekanikovi.Ten za krasnych 1200 penez mi oznamil ze R.J. po urcite dobe stahuje dobu vstriku.Tudiz sehnat novou.
To se mi povedlo a to diky VWCharlie-mu,i za super cenu.Problem je to ze po nasazeni "nove" R.J. jsou hrozne nizke volnobezne otacky (300-400).Po zakladnim nastaveni ovl.skrt.klapky uz otacky nedrzi skoro vubec...
Jelikoz uz jsem ohne mozek z toho tak se ptam na rady...diky
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
čau,
příčina toho může být víc věcí.Nevím co bych ti mohl poradit. Podíval bych se prvně na základní nastavení rozvodů, zkontroloval podložku pod karburátorem a hadici co vede ze sání do posilovače brzd (přesněji do toho plastového ventilu)někdy je steřelá nebo prasklá.Někdy dělají bordel aji ty dvě čidla,co jsou na přírubě na vodu,co je přišroubovaná na hlavě.Pak bych možná podezíral potenciometr nastavení škrtících klapek a krokový motorek pro jejich nastavení.Dá se aji proměřit ohmmetrem mezi jednotlivými kontakty.Ale jak,to už ti bohužel neřeknu,jednou jsem to měřil na felicii (má totéž) a jak se to měří,jsem se dočetl v knížce "Jak na to" pro felicie.Je to tam pěkně vysvětlené a popsané měrné hodnoty.Jestli nezapomenu,tak bych to mohl u kámoše vyfotit z knihy a v pondělí večer to sem hodit.
příčina toho může být víc věcí.Nevím co bych ti mohl poradit. Podíval bych se prvně na základní nastavení rozvodů, zkontroloval podložku pod karburátorem a hadici co vede ze sání do posilovače brzd (přesněji do toho plastového ventilu)někdy je steřelá nebo prasklá.Někdy dělají bordel aji ty dvě čidla,co jsou na přírubě na vodu,co je přišroubovaná na hlavě.Pak bych možná podezíral potenciometr nastavení škrtících klapek a krokový motorek pro jejich nastavení.Dá se aji proměřit ohmmetrem mezi jednotlivými kontakty.Ale jak,to už ti bohužel neřeknu,jednou jsem to měřil na felicii (má totéž) a jak se to měří,jsem se dočetl v knížce "Jak na to" pro felicie.Je to tam pěkně vysvětlené a popsané měrné hodnoty.Jestli nezapomenu,tak bych to mohl u kámoše vyfotit z knihy a v pondělí večer to sem hodit.
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
no ono u Oplu (Daewoo nebo jak se to pise sou to stejny herky) se totiz stava vetsinou to ze celej vstrik zatuhne a pak to nejde uz sem se s tim nekolikrat setkal takze poruchovost tohodle jednobodu bych vynechalVecernicek píše:Ne fakt, jsem neslyšel že by se u Opla porouchalo někdy jednobodový vstřikování dokonce je nejoblíbenější mezi auty s LPG. A když tak to nejede a né že s tím máš problémy jako prase. VW už není to co to bývalo
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
jo jeden ze sta...vyměníš vstřik a tradá jede se dál... jenže u VW řekli NE, když se něco posere tak pořádněWilldaa píše:no ono u Oplu (Daewoo nebo jak se to pise sou to stejny herky) se totiz stava vetsinou to ze celej vstrik zatuhne a pak to nejde uz sem se s tim nekolikrat setkal takze poruchovost tohodle jednobodu bych vynechalVecernicek píše:Ne fakt, jsem neslyšel že by se u Opla porouchalo někdy jednobodový vstřikování dokonce je nejoblíbenější mezi auty s LPG. A když tak to nejede a né že s tím máš problémy jako prase. VW už není to co to bývalo
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
a u VW jako ne jo?? zas nevis co mluvisVecernicek píše:jo jeden ze sta...vyměníš vstřik a tradá jede se dál... jenže u VW řekli NE, když se něco posere tak pořádněWilldaa píše: no ono u Oplu (Daewoo nebo jak se to pise sou to stejny herky) se totiz stava vetsinou to ze celej vstrik zatuhne a pak to nejde uz sem se s tim nekolikrat setkal takze poruchovost tohodle jednobodu bych vynechal
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
kucííí to je jasne,VW proste v necem spatnejsi bude...koor G2,ale kdyz uz mu dam vse co potrebuje nove ci jine a stale rika NE tak v koprivach mu bude lepe.
Je proste divne ze ta R.J. neumi sam pridat volnobeh...jeste to dnes skouknu a pak z nej udelam cvicny cil...jeste jsem nikdy nezkousel prostrelit motor SA58 celoplastem...tak at me uz nesere...
Je proste divne ze ta R.J. neumi sam pridat volnobeh...jeste to dnes skouknu a pak z nej udelam cvicny cil...jeste jsem nikdy nezkousel prostrelit motor SA58 celoplastem...tak at me uz nesere...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Facku si dej ty a radsi dve pac reaguju na to cos napsal ty proto te taky cituju a nereaguju na to co tady resi Vpetr.Vecernicek píše:Wilda: dej si facku a pořádně si přečti co tady píše VPetr...pak to možná pochopíš
Vpetr: tobe se omlouvam za OT
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB