1.8 GU karbec z facka serizeni

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
mike057
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 298
Registrován: 08.05.2010 12:05
Bydliště: Praha

1.8 GU karbec z facka serizeni

Příspěvek od mike057 »

Ahoj lidi :) potreboval bych pomoct. mam golfika s motorem GU a predchozi majtel tam zabudoval LPG takze puvodni karbec vyhodil a dal tam z facka (2e3? myslim ze ma jinde lanko plynu) auto na plyn jelo v pohode ale rozhodl sem se plyn odstranit (nebyl zapsan v papirech) a samozrejme na benal to vubec nenastartovalo. Sehnal sem karec z facka jezdenej bez plynu a vymenil kus za kus... narychlo sem to seridil a v pohode to nastartovalo. Problem je ze zhruba v pulce plynu (asi kdyz se otevre druha klapka) auto najednou ztrati vykon (chuda nebo bohata smes?) a po par sekundach se chytne a vystreli jak raketa.... prvni co me napadlo byla akceleracni pumpa... spa dost ztuha takre asi pricpana... karbec sem rozpulil vymenul pumpu (byla spatna ta guma) a i trysku ktera byla pricpana... bohuzel byz vysledku... bohuzel to dela jen v zatezi takze na miste z toho prd poznam... z vykresu sem vycetl ze by mel cakat benzin i z ty zahnuty trubicky nad druhou klapkou kdyz se otevre ale trubicka je uplne sucha... netusite cim by to mohlo byt? neni potreba treba vymenit trisky kdyz to davam z 1.3 na 1.8 ? dekuji za rady

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“