motor ABF a přeplňování
- machinecz
- Jezdec
- Příspěvky: 499
- Registrován: 23.01.2009 12:28
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
motor ABF a přeplňování
Zdravím vás , po 3 letech ladění GTD jsem zpět u benzínu a stavím jettu s motorem ABF z Toleda.. Cílem ale není 150 koní .. chtěl bych když už je tam ta práce tak trochu vylepšit..
Narážím na 2 směry lidí a to turbo vs kompresor . Vím že na seriovej motor si nemužu dovolit moc, tzn v případě turbíny tlak 0,6 kde jsem četl že motor by měl ustát a vydržet i bez větších zásahů .. U turbíny jsem slyšel že se doporučuje zdvojit řízení tlaku .. dvojitej WG ?
Jak řešíte u el. 4 bodu dávkování paliva? Našel jsem programovatelnýho švába někde v přepočtu do 6000 kč .. měl by jít mapovat přes přiloženej program ..Někdo zkušenosti s podobnou věcí? Co jednotka z G60 ?
V případě kompresoru , kterej si myslím je věc jednoho držáku a masakru z hadic se mi zdá jednoduší montáž a příklad eatonu m62 možnost tý jednotky z G60 a přechipovat na 140kw .. opět pár tisíc .. Není problém, že by ve vysokých otáčkách nedával dost tlaku a byla potřeba nějaká obtoková klapka? Z čeho použít?
Běžnej je i eaton co se dával do 1,4TSI .. dokonce rozměrama by měl líp vycházet .. nezkoušel někdo? nebyl by link na nějaký vlákno a klidně i v jiným jazyce? ..
Co vstřiky ? narazil jsem na větší , ale byly řešený u motoru s tlakem 0,9 a měřeným výkonem 196kw .. tam ani zatím neaspiruju .. jsem spíš při zemi a chtěl bych se dostat někam ke 140kw .. budou potřeba nebo serie stačí? .. Dík předem za jakejkoli věcnej poznatek ..
Narážím na 2 směry lidí a to turbo vs kompresor . Vím že na seriovej motor si nemužu dovolit moc, tzn v případě turbíny tlak 0,6 kde jsem četl že motor by měl ustát a vydržet i bez větších zásahů .. U turbíny jsem slyšel že se doporučuje zdvojit řízení tlaku .. dvojitej WG ?
Jak řešíte u el. 4 bodu dávkování paliva? Našel jsem programovatelnýho švába někde v přepočtu do 6000 kč .. měl by jít mapovat přes přiloženej program ..Někdo zkušenosti s podobnou věcí? Co jednotka z G60 ?
V případě kompresoru , kterej si myslím je věc jednoho držáku a masakru z hadic se mi zdá jednoduší montáž a příklad eatonu m62 možnost tý jednotky z G60 a přechipovat na 140kw .. opět pár tisíc .. Není problém, že by ve vysokých otáčkách nedával dost tlaku a byla potřeba nějaká obtoková klapka? Z čeho použít?
Běžnej je i eaton co se dával do 1,4TSI .. dokonce rozměrama by měl líp vycházet .. nezkoušel někdo? nebyl by link na nějaký vlákno a klidně i v jiným jazyce? ..
Co vstřiky ? narazil jsem na větší , ale byly řešený u motoru s tlakem 0,9 a měřeným výkonem 196kw .. tam ani zatím neaspiruju .. jsem spíš při zemi a chtěl bych se dostat někam ke 140kw .. budou potřeba nebo serie stačí? .. Dík předem za jakejkoli věcnej poznatek ..
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: motor ABF a přeplňování
Nejlevnější bude AGU.
Foukaný ABF snad v ČR není. Bude to strašná práce bez programovatelný jednotky (bez on-line dat) sladit bohatost. Finančně nesmysl, ať již repase motoru a připrava na foukání. A osobně si myslím že turbína půjde lépe zastavit oproti kompu, na druhou stranu pokud bych měl celý funkční auto G60, tak bych si osobně postavil G60 16V. Ale to mluvím jen za sebe.
Foukaný ABF snad v ČR není. Bude to strašná práce bez programovatelný jednotky (bez on-line dat) sladit bohatost. Finančně nesmysl, ať již repase motoru a připrava na foukání. A osobně si myslím že turbína půjde lépe zastavit oproti kompu, na druhou stranu pokud bych měl celý funkční auto G60, tak bych si osobně postavil G60 16V. Ale to mluvím jen za sebe.
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: motor ABF a přeplňování
1,8 20v, s turbem - to je asi to, co píše Areka? ...minimum práce se stejným výsledkem, proti těm návrhům, cos dal....nee?
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: motor ABF a přeplňování
Stavba 20VT, otázka na dvě delší odpoledne. To je taky další volba.
- machinecz
- Jezdec
- Příspěvky: 499
- Registrován: 23.01.2009 12:28
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor ABF a přeplňování
tak auto bude na víkendy a myslím si že je to zajímavější a zábavnější udělat takovou přestavbu ... programovatelnej šváb se dá sehnat pro tohle vstřikování .. trocha sváření a je tu 2,0 16V turbo .. Líbí se mi myšlenka kombinace , kdy dopředu nacpu malej eaton co se dělal do 1,4TSi a obtokovou klapku k turbu... Mělo vy to zvýšit hodně znatelně tah odspoda a přitom moc neovlivnit životnost motoru ..
Zjišťuju jaký jsou zkušenosti ... je pravda že je jednodušší tam dostat 1,8T ..jenže nevím proč ale k tomu motoru mám averzi od doby co jsem jezdil v IV GTi 110kw .. Fakt takovej nudnej průběh .. a jo vím že by to šlo chipovat ..
tak jako tak prvním krokem je tam dostat to ABF i kvuli podvozku a brzdám .. pak uvidím co bude dál ..
Zjišťuju jaký jsou zkušenosti ... je pravda že je jednodušší tam dostat 1,8T ..jenže nevím proč ale k tomu motoru mám averzi od doby co jsem jezdil v IV GTi 110kw .. Fakt takovej nudnej průběh .. a jo vím že by to šlo chipovat ..
tak jako tak prvním krokem je tam dostat to ABF i kvuli podvozku a brzdám .. pak uvidím co bude dál ..
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: motor ABF a přeplňování
machinecz píše:tak auto bude na víkendy a myslím si že je to zajímavější a zábavnější udělat takovou přestavbu ... programovatelnej šváb se dá sehnat pro tohle vstřikování .. trocha sváření a je tu 2,0 16V turbo .. Líbí se mi myšlenka kombinace , kdy dopředu nacpu malej eaton co se dělal do 1,4TSi a obtokovou klapku k turbu... Mělo vy to zvýšit hodně znatelně tah odspoda a přitom moc neovlivnit životnost motoru ..
Zjišťuju jaký jsou zkušenosti ... je pravda že je jednodušší tam dostat 1,8T ..jenže nevím proč ale k tomu motoru mám averzi od doby co jsem jezdil v IV GTi 110kw .. Fakt takovej nudnej průběh .. a jo vím že by to šlo chipovat ..
tak jako tak prvním krokem je tam dostat to ABF i kvuli podvozku a brzdám .. pak uvidím co bude dál ..
Nelze srovnávat váhově dvojku asi 840kg se čtyřkou asi 1250kg. Třílitr 142kw V6 v Superbu je taky žebráček a napráská mu každá zachovalejší 66kw trojka i když i ta je již těžká.
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: motor ABF a přeplňování
V té čtverce je to fakt tragédie... Ale ono i G3 2,0 8v by neměla mít označení GTI, to jsem bral vždycky jako označení "sporťáčku"...
Ale jinak všechno jde, jen je vše o penězích
Ale jinak všechno jde, jen je vše o penězích
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor ABF a přeplňování
V tunung magazinu byl zluty golf g60 rallye a mel abf s turbem.psano bylo ze pisty byli osoustruzeny o 2,nebo 3mm a vylesteny ojnice.turbo se strikama pochazelo z audi s2 a ridici jednotka byla i s elektrikou z g60 akorat premapovany. A jeste mel dany regulator tlaku paliva.vykon mel pri tlaku 1.4-1.6 260koni a v planu bylo psany,ze chce zvysit tlak a dosahnout 300koni coz se mu povedlo.
Je to tady v cesku,takze uz to tady je a vykon to ma paradni a je to funkcni.kdyz se kouknes na internet,tak to jiste najdes.jinak ti to sem hodim.Taky to mam v planu zkusit.
Je to tady v cesku,takze uz to tady je a vykon to ma paradni a je to funkcni.kdyz se kouknes na internet,tak to jiste najdes.jinak ti to sem hodim.Taky to mam v planu zkusit.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor ABF a přeplňování
http://www.vw-scene.cz/predstavujeme/32 ... allye.html" onclick="window.open(this.href);return false; tady je ta stranka
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: motor ABF a přeplňování
Je to pěkný.MAREKCYNYBULK píše:http://www.vw-scene.cz/predstavujeme/32 ... allye.html tady je ta stranka
edit: ten sem patří
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor ABF a přeplňování
Co ten smailik ?nelibi jo?Taky slintam.Aspon je videt,ze to jde udelat a v praxi je to pouzitelny.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: motor ABF a přeplňování
Dobrý povedlo se, ale to ostatní okolo.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor ABF a přeplňování
Jinak jsem dost veci nenapsal spravne.psal jsem jenom to,jak jsem si to pamatoval a nakonec jsem to nasel po hledani na internetu.ale je jasny,ze to sem patri,akorat je skoda,ze vic takovych golfu tu neni.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: motor ABF a přeplňování
Na tebe nic nemám, ale rozhlídni se pozorně po motoráku.
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor ABF a přeplňování
Ale tomu to funguje a jede mu to má dvoulitrovej spodek, 16v hlavu a elektriku G6O...MAREKCYNYBULK píše:http://www.vw-scene.cz/predstavujeme/32 ... allye.html tady je ta stranka