Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Zdarec,nedávno sme s kámošem naládovaly do GTička (K-Jetronic)Turbínu. A máme tu pár problému co te týče volnoběhu a chodu motoru vůbec.Nepálí nám 2 válce - 3. a 4. Jiskra dobrá,Svíčky nové kabely taky,Tlaky 1. 13bar - 2. 13bar - 3. 12.5bar - 4. 13bar .Systémovej tlak paliva byl kolem 5.7bar. 3trysky práší výborně 4. možná trošku zaostává,ale nic markantního. Když byly vytaženy trysky a zkusili sme nastartovat letělo to do otáček,ale po čtyřech. Zaboha nemůžem přijít čím to.

Dík za pomoc !!!

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Hlavni Problem bude v tom,ze system strikovani neni na turbo uzpusobeny.Je to mechanicka strikacka, a ta nema vahu vzduchu atd,takze si nedokaze spocitat kolik tam ma dat paliva.Podle me to mas strasne bohaty a svicky to nedokazou spalit,tak proto to nejede na vsechny valce.To jste ti nejak cely upravivaly,nebo jste tam hodily jen turbo a myslely jste si naivne,ze to bude jezdit jak formule.Kdyz uz jste chteli dat turbinu do golfa,tak jste to mely dat aspon na digifanta z g60 a nechat premapovat.

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Je vůbec nějaká šance to Káčko půjde na tu turbinu seštelovat? Byl to prostě Pokus - Omyl

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od areka »

Audi vyrábělo K-Jet v turbu, takže to samozřejmě jde.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od lister »

saab taky, ale je dost možný, že některý součásti systému byly jiný než pro atmosferický motory..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od areka »

lister píše:saab taky, ale je dost možný, že některý součásti systému byly jiný než pro atmosferický motory..
Už jsem to zkoumal dříve. Na pohled stejné a přesto jiné.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ale kdyz to vw nedelalo s turbem,bude s tim dost problemu,aby to nejak aspon trosku fungovalo.jeste si nenapsal,jestli si nejak upravoval motor?Komprezi atd.Nepremyslel si o tom to treba upravit na el.strikovani?dost problemu bys vyresil.treba elektriku a řj z g60.vw motory jsou celkem skladacka.ja si myslim,ze i na tom k-jetroniku to bude problem vyladit.stravis na tom hodne casu a stejne to normalne jezdit nebude.Nemysli si ze te nejak odrazuji,ale dost prestaveb motoru na turbinu jsem vydel a par jsem se zucastnil i sam,ale nakonec vzdy to skoncilo fiaskem.Taky jsem zkousel metotu pokus omyl,ale vzdy na motorech s el.strikovanim.Kamarad mel skodu 120 s turbem na karburatorech.byla pravda,ze to i trochu jelo,ale po par stovkach kilometru motor prestal ject,protoze to nevydrzel.i kdyz pisty mel upraveny.Zalezi na tobe jake mas moznosti.Osobne bych to hodil na elektriku a řj z g60 nechal premapovat a bylo by to funkcni.

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Do motoru se právě nijak nezasahovalo,jen byl rozdělanej preventivně. Šálky i kroužky byly v perfektním stavu,tak to kolega složil. Jen se pro jistotu dělaly sedla ventilů. Takže se dá říct,že pajšl byl v supr stavu,ale rozborka - zborka nebyla v mojí režii. A co se týče toho Digifantu z G60 myslíte si ,že to bude funkční? Já abych pravdu řekl ted si nemužu vybavit jak DIGIFANT vůbec vypadá :(

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

http://www.vw-scene.cz/predstavujeme/32 ... allye.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Koukni treba sem,abys ledacos pochopil.

Tak na g60rozjedes ledacos a mas moznost to nechat premapovat,aby to bylo pouzitelne,ale myslim si,ze budete stejne neco muset udelat s komprezi(treba dat pisty o 2mm dolu)aby si snizil komprezi,nebo jine pisty.Digifant je neco,jako uz u dnesnich automobilu,ale o neco jednodusi system strikovani.Ridici jednotka v zavislosti na otackach,mnozstvi vzduchu atd umi dat davku paliva.takze mas el.strikovani a ne mechanickou strikacku.hodne lidi pri prestavbe pouzivaelektriku a řj z g60 pri foukani,protoze je to vyzkousene a sikovny firmy ti dokazou pracovat s mapou a upravit ji,aby motor fungoval a vydrzel.podle me by bylo lepsi dat motor g60 misto puvodniho motoru a jen ho oturbovat.financne myslim ze to bude stejne,nez puvodni motor a hlavne funkcni.i kdyz ten puvodni motor prekopes,tak zivotnost bude strasne mala a pochybuji ze budes ochotny dat ranec za kovany pisty atd....
Podle me si myslim,ze levnejsi bude dat motor 1 8turbo treba z octavie,nebo golfa iv a budes myt moznost dalsiho ladeni
Stejne pokud budes chtit udelat stk,tak legalne ti ji s turbem neudelaji.Jinak vw je lego,takze problem s 1.8t myt nebudes.

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Tak sme mysleli,že důvod chodu po dvou válcích byl problémem turbíny,ale daly sme to zpět na atmosféru,ale pořád po čtyřech nejede,dokonce sme i měřili vstřikované množství za minutu u jednotlivých vstřiků. 1. válec byl pro nás výchozí,tak sme je ostatní srovnaly podle něj,ale auto pořád né a né jet po 4řech.Možnost,že by svíčka nepálila pod tlakem a byla vadná,sme taky vyloučily.Už jsem z toho vážně mimo :evil: :evil:

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od areka »

Propálený 2 písty?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak tlaky snad měřili jako první ne, než to začli řešit...???...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od Majsha »

Tak to dopada kdyz se nekde sere do neceho o cem picu vi... Resení vaseho problemu vam nabidne sberna kovoveho odpadu

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Děkuji ti za elegantní a velmi inteligenti příspěvek GUMO,takový by opravdu nikdo nevymyslel. Jinak,ano tlaky se měřily jako první.všechny válce mají 13barů Všechny vstřiky správně práší a minutovou dávku při plně zvedlém talíři mají všechny stejně,už mě snad napadá jen stáhnout celkovou dávkou(tou trojkou imbusem ve vstřikovací hlavě) Nevíte prosím vás někdo,kolik by to bylo dát mililitrů za minutu ? Dík

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=274657" onclick="window.open(this.href);return false;


To je divny.A svicky se uchcijou?Jednou se stalo kamaradovi,ze mel rozdelovac posunuty o 180stupnu a delalo to neco podobneho,ale to asi neni tvuj pripad,ale pro jistotu to skouknete.Co zapalovaci civka,neni nejak porusena?Neprobiji ti to za tmy nekde?Proud k zapalovani je Ok? Nemas nekde spatny kostry?co termoregulator funguje?co poloha naporoveho kotouce neni prilis nizko?vstrikovaci ventily jsou utesneni?Napis celkove vsechno co jste kontrolovaly a je to Ok.Opravdu toho muze byt spousta






Tedka me napadla jedna vec,v sem je asi problem.Pred cca 10 lety kdyz jsme meli v rodine vw golf II syncro s mechanickou strikackou,ktera z niceho nic zacla blbnout,Kamarad,ktery prijel to semnou poresit mi inbusem steloval davku paliva.Motor mel taky veliky problem chytnout a vzdy taky sel jakoby na 2valce A po pridani plynu nesel skoro vubec do otacek a Z vyfuku to hulilo cerne jak upravenej naftak a nakonec to dopadlo tak,ze sel golf z baraku Nekam na moravu.Takze bych to typoval presne na ten samy problem,ale jak rikam,nikdo nedokazal uz to sestelovat spatky tim imbusem,aby to bezelo normalne.Hral jsem si stim opravdu dlouho abych ho ozivyl a stejne sem neuspel.Pokud mas moznost si od nekoho pujcit funkcni a dobre sestelovanou strikacku,tak to skus prehodit.Verim ze na 100% to bude rozestelovany,nebo tim turbem dojebani.Clen vw klubu CIPIS taky tenkrat rekl narovinu,ze to chce sehnat jinou strikacku,ale byl problem ji sehnat a tak jsem ho poslal dosveta a za 3dny mi rekl,ze o strikacce vi,ale uz byko pozde.Kazdy kdo prijel skusit ho ozivit si myslel,ze je to naftak.

Jestli chces tak jednu strikacku mam,byla vyndana z funkcniho auta,ale uz pres rok ji mam hozenou v regalu v garazi,takze nevim jestli je jeste zdrava,klidne za postovny ti ji poslu,jinak ji vyhodim a za skousku nic nedas.

Je to z RD.odkaz nahore.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“