Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.09.2013 20:48
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
Co se týče jisker,nastavení rozdělovače a celkově zapalování je v cajku. Spíš je cítit všude benzín,tak směs bude moc bohatá. Srovnávaly sme i dávky na vstřikovačích,pak nám kamarád řekl at je uberem tak na polovic. Ale nikdo nám nedokázal říct kolik by měl dát ten vstřik za určitej časovej usek mililitrů. Vím to,že je tam moc benzínu na málo vzduchu. Ale kdyby si mi poslal tu stříkačku byl bych ti vděčnej,aspon bychom mohly vyloučit další proměnou. kdyžtak mi pošli číslo pošlu ti SMSkou adresu. Dík !!!
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
no a kolik ml/min to dává tobě ? popravdě si nedovedu představit jakým způsobem bys ten rozdělovač rozšteloval natolik, že by dával takový množství benzínu aby to motor nezvládl zapálit.
nějaký data k průtoku rozdělovačem bych měl, ale pro 16v KR.
nějaký data k průtoku rozdělovačem bych měl, ale pro 16v KR.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.09.2013 20:48
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
Přesnej udaj v mililitrech nemám můj odhad je tak 150ml - 180ml. Potom sme to ještě stahovaly na míň. Ted sem narazil na tohle video http://www.youtube.com/watch?v=og4vsdoeQ2U kde to nějakej klučina z německa má na 250ml/min. Takže zítra na to vlítnu a uvidím. Každopádně jestli máš nějaký ty data tak sem s nima Dík
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
odhad ?? tak to jsi velkej frajer... jak odhaduješ AFR při plný zátěži ? nebo jak odhaduješ bezpečnej předstih při přeplňování ?
data platí pro 16v KR, tzn. jiná váha vzduchu (širší kužel) a jinej rozdělovač (větší průtok), nejsou to tovární čísla ,ale výsledek mojí snahy přizpůsobit k-jet schrickovi...úspěšnej
pro tebe bude použitenej asi jen ten volnoběh (2mm) tam asi není mezi 8v a 16v velkej rozdíl, další hodnoty vzhledem k jinýmu tvaru kužele ti jsou na prd.
simulace volnoběhu - 2mm imbus - 14ml/min
střední zátěž 10mm matka 77ml/min
max výkon 19mm matka 165ml/min
jinak 1 otáčka 3mm imbusu na páce klapky přidá cca 5ml/min v celým rozsahu, 5ml na volnoběh je katastrofálně moc, 5ml při plným výkonu je celkem zanedbatelný procento, z toho vyplívá, že to je šroubek na nastavení CO při volnoběhu, ale určitě tím nepřizpůsobíš K-jet přeplňování..
data platí pro 16v KR, tzn. jiná váha vzduchu (širší kužel) a jinej rozdělovač (větší průtok), nejsou to tovární čísla ,ale výsledek mojí snahy přizpůsobit k-jet schrickovi...úspěšnej
pro tebe bude použitenej asi jen ten volnoběh (2mm) tam asi není mezi 8v a 16v velkej rozdíl, další hodnoty vzhledem k jinýmu tvaru kužele ti jsou na prd.
simulace volnoběhu - 2mm imbus - 14ml/min
střední zátěž 10mm matka 77ml/min
max výkon 19mm matka 165ml/min
jinak 1 otáčka 3mm imbusu na páce klapky přidá cca 5ml/min v celým rozsahu, 5ml na volnoběh je katastrofálně moc, 5ml při plným výkonu je celkem zanedbatelný procento, z toho vyplívá, že to je šroubek na nastavení CO při volnoběhu, ale určitě tím nepřizpůsobíš K-jet přeplňování..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.09.2013 20:48
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
Patří ti ode mě velkej dík!!!!!!! Vím,že sme piče,že sme se do toho vůbec jebaly,ale dnes na to vlítnem a vyzkoušíme dám pak vedět jak to dopadlo
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
snažil bych se nastavit to na těch 14ml/min s 2mm imbusem aby to startovalo a běželo na volnoběh.
na cokoliv dalšího to chce širokopásmovou lambdu a systém u kterýho si můžeš libovolně nastavit vstřikování i zapalvání, což K-jet není..
na cokoliv dalšího to chce širokopásmovou lambdu a systém u kterýho si můžeš libovolně nastavit vstřikování i zapalvání, což K-jet není..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.09.2013 20:48
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
Motor běží jak nikdy,už jen na analyzátoru doladit CO. Raděj to ani nebudu psát co bylo závadou ..... a všem co se podíleli na radách a poznatcích moc díky. Zní to blbě,ale NANESHLEDANOU
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
Cim to bylo?Bylo by dobre to napsat,kdyby mel nekdo stejny problem,aby vedel o co jde.Tak vidis,hlavne ze se to vyresilo
-
- Jezdec
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10.02.2008 17:19
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
I mě by to zajímalo!
P.S. Přehoď si v názvu R s U,bude to vypadat lépe....
P.S. Přehoď si v názvu R s U,bude to vypadat lépe....
-
- Jezdec
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10.02.2008 17:19
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
m4ryn:Tak se přiznej,čím to bylo,a jestli motor ještě funguje!
P.S.Ještě jednou:Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO
P.S.Ještě jednou:Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO