Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Co se týče jisker,nastavení rozdělovače a celkově zapalování je v cajku. Spíš je cítit všude benzín,tak směs bude moc bohatá. Srovnávaly sme i dávky na vstřikovačích,pak nám kamarád řekl at je uberem tak na polovic. Ale nikdo nám nedokázal říct kolik by měl dát ten vstřik za určitej časovej usek mililitrů. Vím to,že je tam moc benzínu na málo vzduchu. Ale kdyby si mi poslal tu stříkačku byl bych ti vděčnej,aspon bychom mohly vyloučit další proměnou. kdyžtak mi pošli číslo pošlu ti SMSkou adresu. Dík !!!

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od lister »

no a kolik ml/min to dává tobě ? popravdě si nedovedu představit jakým způsobem bys ten rozdělovač rozšteloval natolik, že by dával takový množství benzínu aby to motor nezvládl zapálit.
nějaký data k průtoku rozdělovačem bych měl, ale pro 16v KR.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Přesnej udaj v mililitrech nemám můj odhad je tak 150ml - 180ml. Potom sme to ještě stahovaly na míň. Ted sem narazil na tohle video http://www.youtube.com/watch?v=og4vsdoeQ2U kde to nějakej klučina z německa má na 250ml/min. Takže zítra na to vlítnu a uvidím. Každopádně jestli máš nějaký ty data tak sem s nima :) Dík

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od lister »

odhad ?? tak to jsi velkej frajer... jak odhaduješ AFR při plný zátěži ? nebo jak odhaduješ bezpečnej předstih při přeplňování ?

data platí pro 16v KR, tzn. jiná váha vzduchu (širší kužel) a jinej rozdělovač (větší průtok), nejsou to tovární čísla ,ale výsledek mojí snahy přizpůsobit k-jet schrickovi...úspěšnej :wink:
pro tebe bude použitenej asi jen ten volnoběh (2mm) tam asi není mezi 8v a 16v velkej rozdíl, další hodnoty vzhledem k jinýmu tvaru kužele ti jsou na prd.

simulace volnoběhu - 2mm imbus - 14ml/min
střední zátěž 10mm matka 77ml/min
max výkon 19mm matka 165ml/min

jinak 1 otáčka 3mm imbusu na páce klapky přidá cca 5ml/min v celým rozsahu, 5ml na volnoběh je katastrofálně moc, 5ml při plným výkonu je celkem zanedbatelný procento, z toho vyplívá, že to je šroubek na nastavení CO při volnoběhu, ale určitě tím nepřizpůsobíš K-jet přeplňování..
Přílohy
10gti001seřízení vstřikování.jpg
10gti002seřízení vstřikování.jpg
10gti003seřízení vstřikování.jpg
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Patří ti ode mě velkej dík!!!!!!! Vím,že sme piče,že sme se do toho vůbec jebaly,ale dnes na to vlítnem a vyzkoušíme dám pak vedět jak to dopadlo

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od lister »

snažil bych se nastavit to na těch 14ml/min s 2mm imbusem aby to startovalo a běželo na volnoběh.
na cokoliv dalšího to chce širokopásmovou lambdu a systém u kterýho si můžeš libovolně nastavit vstřikování i zapalvání, což K-jet není..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od m4ryn »

Motor běží jak nikdy,už jen na analyzátoru doladit CO. Raděj to ani nebudu psát co bylo závadou ..... a všem co se podíleli na radách a poznatcích moc díky. Zní to blbě,ale NANESHLEDANOU :D

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Cim to bylo?Bylo by dobre to napsat,kdyby mel nekdo stejny problem,aby vedel o co jde.Tak vidis,hlavne ze se to vyresilo

SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od SamotZdeny »

I mě by to zajímalo!
P.S. Přehoď si v názvu R s U,bude to vypadat lépe....

SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Příspěvek od SamotZdeny »

m4ryn:Tak se přiznej,čím to bylo,a jestli motor ještě funguje!
P.S.Ještě jednou:Golf 2 GTi 8V přestavba na TRUBO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“