el. motoru na 1.8 16V KR
- Minkan
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jičín
el. motoru na 1.8 16V KR
Ahoj chlapy, stále problém s elektrikou. Vyměnil jsem halův snímač a motor jiskru nehodí a nehodí. Nevím co je za krabičku VDO 244, 443907393N, 412.202/018/001, z této krabice mi zbyl, černý kabel z 15 a zelený z K nevím kam s nima.A hnědý SAS mám neodborně spojený, tak nevím, jestli na něm ještě nebyl naletovaný jiný. Nebo bych byl vděčný za schéma celé el. na KR. Je to docela mazec a už mě to dost unavuje, tak bych chtěl měkoho poprosit, kdo tomu rozumí a přijel mi to zapojit, slušně zaplatím!!! Jinak do zimi neujedu ani metr.
Naposledy upravil(a) Minkan dne 04.04.2007 15:11, celkem upraveno 1 x.
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- hugo
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodoninsko
Chlape bidna ja ti radil sezen si novou elektriku. Jinak to schema se tu objevuje celkem casto, staci hledat.
Ta krabicka co pises je myslim ridici jednotka pro regulaci volnobehu.
Uz jsi sehnal tu rj zapalovani nebo jsi to udelal jinak
dej mail, poslu ti to schema
Ta krabicka co pises je myslim ridici jednotka pro regulaci volnobehu.
Uz jsi sehnal tu rj zapalovani nebo jsi to udelal jinak
dej mail, poslu ti to schema
- Přílohy
-
- 16VKR.jpg (25.36 KiB) Zobrazeno 965 x
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
vole, tak schema máš, tak proč se na ně nepodíváš ,kdybys nenbyl línej se podívat, tak bys viděl že z ř.j. stabilizace volnoběhu z kontaktu označenýho 14/15 (14 na kabelu, 15 na jednotce) vede kabel ke klíčku, co to znamená ? to znamená že na tuhle svorku je potřeba přivést napětí pokaždý když zapneš zapalování, jako ostatně na všechny svorky označený 15, když na tu svorku vede navíc černej kabel není o čem přemýšlet, černá je u vw tradičně barva pro dráty který vedou spínaný +.
dál máš problém s drátem od svorky zančený SAS, viz schema, jdi po drátu a cca po 0,5 cm dojdeš k odpojovacímu ventilu decelerace (61) ,nikde není napojenýho nic jinýho, druhej kontakt ventilu ....ale na to přijdeš sám.
zelenej drát z K ? na schematu kontakt K nevidím, kdybych měl tu jednotku v ruce pokusil bych se porovnat označení ostatních kontaktu, a vylučovací metodou bych se propracoval k správnýmu označení.
kdyby to nepomohlo, tak bych zaimprovizoval a zkusil to napojit na indukčku, kontakt 1, protože od spínací jednotky vede taky na "1" zelenej kabel a navíc ř.j. stabilizace volnoběhu pořebuje znát otáčky motoru a kontakt 1 indukčky je ideální místo kde je zjistí.
PS : nezakládej pořád další témata, jednak tady děláš bordel a těch několik málo lidí kteří jsou schopní poradit nebude ochotno neustále pátrat kdes co napsal.
dál máš problém s drátem od svorky zančený SAS, viz schema, jdi po drátu a cca po 0,5 cm dojdeš k odpojovacímu ventilu decelerace (61) ,nikde není napojenýho nic jinýho, druhej kontakt ventilu ....ale na to přijdeš sám.
zelenej drát z K ? na schematu kontakt K nevidím, kdybych měl tu jednotku v ruce pokusil bych se porovnat označení ostatních kontaktu, a vylučovací metodou bych se propracoval k správnýmu označení.
kdyby to nepomohlo, tak bych zaimprovizoval a zkusil to napojit na indukčku, kontakt 1, protože od spínací jednotky vede taky na "1" zelenej kabel a navíc ř.j. stabilizace volnoběhu pořebuje znát otáčky motoru a kontakt 1 indukčky je ideální místo kde je zjistí.
PS : nezakládej pořád další témata, jednak tady děláš bordel a těch několik málo lidí kteří jsou schopní poradit nebude ochotno neustále pátrat kdes co napsal.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Minkan
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jičín
zelený drár, který má pin 2/K na jednotce, ve schématu vůbec není, na schématu je jen osm pinů a mě vede do jednotky zelený devátý kabel, proto nevím kam s ním. A tam černý 14/15 nevím na jakou pojistku dát, vím že má být na pojistce co vede spínač volnoběhu a plnáho otevření škrtící klapky, ale ten nevím kde hledat. Ještě se na to podívám, ať tu stále nejsem jen za vola. Dík Listře