el. motoru na 1.8 16V KR

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Minkan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jičín

el. motoru na 1.8 16V KR

Příspěvek od Minkan »

Ahoj chlapy, stále problém s elektrikou. Vyměnil jsem halův snímač a motor jiskru nehodí a nehodí. Nevím co je za krabičku VDO 244, 443907393N, 412.202/018/001, z této krabice mi zbyl, černý kabel z 15 a zelený z K nevím kam s nima.A hnědý SAS mám neodborně spojený, tak nevím, jestli na něm ještě nebyl naletovaný jiný. Nebo bych byl vděčný za schéma celé el. na KR. Je to docela mazec a už mě to dost unavuje, tak bych chtěl měkoho poprosit, kdo tomu rozumí a přijel mi to zapojit, slušně zaplatím!!! Jinak do zimi neujedu ani metr. :(
Naposledy upravil(a) Minkan dne 04.04.2007 15:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

1.8 16V KH? Toje nějaký divný ne? Bud KR nebo PL.

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Chlape bidna ja ti radil sezen si novou elektriku. Jinak to schema se tu objevuje celkem casto, staci hledat.
Ta krabicka co pises je myslim ridici jednotka pro regulaci volnobehu.
Uz jsi sehnal tu rj zapalovani nebo jsi to udelal jinak :?:

dej mail, poslu ti to schema
Přílohy
16VKR.jpg
16VKR.jpg (25.36 KiB) Zobrazeno 965 x

Uživatelský avatar
Minkan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Minkan »

Já tu elektriku i s jednotkama mám, ale nehází to jiskru, jsem z toho tak trochu vedle. Spíš bych potřeboval, aby mi to někdo příšel prohlídnout, kdo tomu rozumí a ví kam šáhnout.

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Ja to mam hodne z ruky :wink: Pokud chces to schema ve vetsim dsj mi email

Uživatelský avatar
Minkan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Minkan »

Tohle schéma mám na workshopu taky, ale já ty elektrice nerozumím. Odkud jsi, kdyžtak bych pro Tebe přijel, nebo bych Ti benzín zaplatil.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

vole, tak schema máš, tak proč se na ně nepodíváš ,kdybys nenbyl línej se podívat, tak bys viděl že z ř.j. stabilizace volnoběhu z kontaktu označenýho 14/15 (14 na kabelu, 15 na jednotce) vede kabel ke klíčku, co to znamená ? to znamená že na tuhle svorku je potřeba přivést napětí pokaždý když zapneš zapalování, jako ostatně na všechny svorky označený 15, když na tu svorku vede navíc černej kabel není o čem přemýšlet, černá je u vw tradičně barva pro dráty který vedou spínaný +.

dál máš problém s drátem od svorky zančený SAS, viz schema, jdi po drátu a cca po 0,5 cm dojdeš k odpojovacímu ventilu decelerace (61) ,nikde není napojenýho nic jinýho, druhej kontakt ventilu ....ale na to přijdeš sám.

zelenej drát z K ? na schematu kontakt K nevidím, kdybych měl tu jednotku v ruce pokusil bych se porovnat označení ostatních kontaktu, a vylučovací metodou bych se propracoval k správnýmu označení.
kdyby to nepomohlo, tak bych zaimprovizoval a zkusil to napojit na indukčku, kontakt 1, protože od spínací jednotky vede taky na "1" zelenej kabel a navíc ř.j. stabilizace volnoběhu pořebuje znát otáčky motoru a kontakt 1 indukčky je ideální místo kde je zjistí.

PS : nezakládej pořád další témata, jednak tady děláš bordel a těch několik málo lidí kteří jsou schopní poradit nebude ochotno neustále pátrat kdes co napsal.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Minkan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Minkan »

zelený drár, který má pin 2/K na jednotce, ve schématu vůbec není, na schématu je jen osm pinů a mě vede do jednotky zelený devátý kabel, proto nevím kam s ním. A tam černý 14/15 nevím na jakou pojistku dát, vím že má být na pojistce co vede spínač volnoběhu a plnáho otevření škrtící klapky, ale ten nevím kde hledat. Ještě se na to podívám, ať tu stále nejsem jen za vola. Dík Listře

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“