Kr zase problém
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Kr zase problém
Ahoj clubáci, mám problém se svým KR,..před nějakou dobou jsem měl problém s nastartováním, musel jsem alespoň 20x sepnout klíček než se mi natlakoval systémový tlak, pak to chytlo a jelo bez problémů, když jsem chtěl znovu nastartovat motor cca 30 min po vypnutém motoru, zase chytl bez problémů, ale když jsem chtěl startovat zase až po jednom dni, tak jsem musel zase alespoň 20x sepnout klíček,.. Teď to nemůžu nastartovat vůbec. Měl jsem podezření na výtlačné čerpadlo a tak jsem změřil systémový tlak - po stálém zapínání klíčku, systémový tlak narůstá ukrutně pomalu a při překročení 4 bar jde slyšet že někde teče benzín, přijde mi že benzín protíká některým vstřikovačem, protože se od motoru ozývá vrzání, jako když je otevřený vstřikovač a při poklesu na 3,5 bar to zase přestane, zítra se ujistím jestli to jde přes některé vstřikovače a zase dám vědět, ale pokud se nemýlím, tak vstřikovače by se měly otevírat až při startování, kdy podtlak motoru nadzvedává klapku v měřiči nasávaného vzduchu a tím i pístek v rozdělovači paliva,.. jestli to píšu špatně prosím o uvedení na správnou míru,. prosím o radu, třeba právě tento problém už někdo z vás řešil, děkuji za každou spolupráci
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Kr zase problém
píšeš to dobře, když motor stojí, klapka je v klidový poloze nemají vstřiky důvod vstřikovat.
nárust tlaku po otočení klíčku by měl být otázkou zlomku vteřiny.
zkontroluj si benzínovej filtr a potrubí, dodávku paliva na vstupu do rozdělovače mělo by to dávat minimálně 1,2 litru za minutu.
nárust tlaku po otočení klíčku by měl být otázkou zlomku vteřiny.
zkontroluj si benzínovej filtr a potrubí, dodávku paliva na vstupu do rozdělovače mělo by to dávat minimálně 1,2 litru za minutu.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Re: Kr zase problém
Tak jsem dnes měřil: průtok paliva u vstupu do rozdělovací hlavy je 1450ml/30s, maximální systémový tlak - 5 bar,... zdá se že čerpadla jsou v pořádku, ale někde pořád uniká tlak paliva, protože mně nestačí jednou zapnout klíček, aby mi narostl tlak hned na cca 5bar jak je v tom videu, já musím hodně krát a v rychlých intervalech zapínat klíček aby se mi tlak vyšplhal na těch 5 bar,.. další nepříjemná věc,.. olejové víčko smrdělo po benzínu, tak jsem změřil množství oleje a zjistil jsem,že oleje rapidně přibylo, takže si opravdu myslím, že tlak paliva utíká právě přes některý vstřikovače,.. 5. vstřikovač můžu vyloučit, ten je odpojený,mám místo něj zapojený manometr,.. tak mě napadá jedna věc,.. jestli tlak benzínu utíká přes vstřikovače v klidové poloze motoru, znamenalo by to, že řídicí tlak je téměř nulový, takže pístek v rozdělovací hlavě je o ten rozdíl správného a momentálního tlaku výš, takže bych vlastně už vstřikoval,.. je tedy možné, že ten redulátor systémového tlaku bude zanesený,.. to je jen moje úvaha, prosím o uvedení na správnou míru
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Kr zase problém
no vidím , že ty vědomosti máš, tak se do toho pusť !
kolik vstřiků teče ? jaký množství ? pístek se pohybuje volně ? řídící tlak ?
btw: čerpadlo udržuje tlak i když jedeš na plnej, tzn cca 4x160ml/min...
kolik vstřiků teče ? jaký množství ? pístek se pohybuje volně ? řídící tlak ?
btw: čerpadlo udržuje tlak i když jedeš na plnej, tzn cca 4x160ml/min...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Re: Kr zase problém
Pístek se pohybuje volně, řídicí tlak: když není sepnuto palivové čerpadlo - 2,5 bar, při sepnutí čerpadla tlak poklesne na 1bar a po vypnutí čerpadla to vyleze zase na 2,5 bar,..
http://www.youtube.com/watch?v=5Tx0zWjw ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=5Tx0zWjw ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Kr zase problém
to je v poho, co ty vstřiky ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Re: Kr zase problém
Na vstřikách právě pracuju, musím si ještě vyrobit speciální klíč abych odpojil hadičky od vstřikovačů,..první už mám, ale na ty ostatní musím mít ten klíč,abych se tam dostal, takže pokračovat budu nejdřív zítra,..
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Re: Kr zase problém
Takže vstřiky mám už venku, při sepnutí palivového čerpadla vstřiky nevstřikují ani neprotíkají, jak jsem si původně myslel, takže jsem začal měřit průtok,..všechny vstřikovače měly průtok při plným zatížení (klapka v měřiči vzduchu vychýlena nejvíc směrem nahoru) cca 170ml/1min,...
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Re: Kr zase problém
Další poznatek,.. jak už jsem výše spal, tak při zapnutí klíčku vstřikovače neprotíkaly a systémový tlak se vyšplhal na 5bar při jednom sepnutí, takže jsem vyměnil gumičky na vstřikach a namontoval zpět do sání,.. svíčky jsem vytáhl a očistil, byly úplně černé, vůbec neházely jiskru,.po očištění a namontávání jsem nastartoval motor,.. chytl na brnk, ale pak běžel nepravidelně a po chvíli zdechl,.. vytáhl jsem svíčky a byly úplně mokré a černé,.. navíc systémový tlak zase narůstá ukrutně pomalu,... je jasný že vstřiky propouštějí více paliva než by v daný okamžik měly,.. zase mi příjde že propouštějí palivo už při zapnutí klíčku, jde to totiž slyšet,.. ale nechápu proč to nedělalo,když jsem je měl vytažený,.. asi bych ty vstřikovače měl nechat vyčistit nebo koupit nový,.. co myslíte?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Kr zase problém
změř dodávku paliva stejnou metodou jako tady, hlavně ten 2mm zdvih
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... o&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
ať to můžem porovnat.
když máš nový gumičky a slyšíš že vstřik stříká, tak ho vytáhni a uvidíš jestli jo nebo ne a jak moc...
koupit nebo vyčistit vstřiky můžeš, ale nepomůže to, protože když motor stojí a vzduch nezvedá klapku, není důvod aby šel z rozdělovače benzín do vstřiků.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... o&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
ať to můžem porovnat.
když máš nový gumičky a slyšíš že vstřik stříká, tak ho vytáhni a uvidíš jestli jo nebo ne a jak moc...
koupit nebo vyčistit vstřiky můžeš, ale nepomůže to, protože když motor stojí a vzduch nezvedá klapku, není důvod aby šel z rozdělovače benzín do vstřiků.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Muspa
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.08.2012 13:31
- Bydliště: Loděnice, Brno-venkov
Re: Kr zase problém
Našel jsem hlavní poruchu,.. 5.vstřikovač si pouštěl palivo jak se mu zachtělo, kdy měl být zavřenej a to způsobovalo obrovské obohacení směsi, kterou zapalovací svíčka nemohla nikdy zapálit,.. problém je jednak přímo v tom ventilu, protože prokapává i když k němu nejde štáva a navíc bude asi špatně zapojená elektrika, protože napětí na konektoru je už při zapnutí klíčku,... to způsobovalo ten obrovský pokles tlaku,...
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Kr zase problém
napětí se objeví až je v činnosti strartér