Problémy s GX
- labolatolni_mys
- Pilot
- Příspěvky: 818
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
- Kontaktovat uživatele:
Problémy s GX
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám Golfíka 1,8 benzín, typ motoru GX a nedávno jsem měnil spojku s převodovkou ( klouby 90mm, ne v super stavu ) a po čase se projevila závada se kterou si nevím rady.
Motor nastartuju normálně, ale když zrychluji ( dělají to více méně všechny převodové stupně ) tak do 2500otáček za minutu se motor děsně dusí a třepe se celá palubovka a celkově to nejede, po překorčení hodnoty 2500ot./min se motor zklidní a jede tak jak by měl.
Nevíte čím by to mohlo být? Baterka je tak tři měsíce nová, kabely ke svíčkám nový, alternátor dodává při volnoběhu při 1000ot./min 13,9V
Prosím poraďte mi.
chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám Golfíka 1,8 benzín, typ motoru GX a nedávno jsem měnil spojku s převodovkou ( klouby 90mm, ne v super stavu ) a po čase se projevila závada se kterou si nevím rady.
Motor nastartuju normálně, ale když zrychluji ( dělají to více méně všechny převodové stupně ) tak do 2500otáček za minutu se motor děsně dusí a třepe se celá palubovka a celkově to nejede, po překorčení hodnoty 2500ot./min se motor zklidní a jede tak jak by měl.
Nevíte čím by to mohlo být? Baterka je tak tři měsíce nová, kabely ke svíčkám nový, alternátor dodává při volnoběhu při 1000ot./min 13,9V
Prosím poraďte mi.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- labolatolni_mys
- Pilot
- Příspěvky: 818
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
- Kontaktovat uživatele:
- labolatolni_mys
- Pilot
- Příspěvky: 818
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
- Kontaktovat uživatele:
- labolatolni_mys
- Pilot
- Příspěvky: 818
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
- Kontaktovat uživatele:
Tak podtlatky jsou všechny OKvwCharlie píše:něco málo jo no,je to taky věc která by měla být v pořádku.Je to takový ten základ s filtrama pro to,aby se mohlo pokračovat dál v šetření.Ale jinach pochybuju,že to bude to hlavní,co dělá tuto paseku
Poslední co mě napadá je to že používám odstraňovač vody z benzínu a nedávno jsem bral nouzově na né moc kvalitní benzínce. Když jsem to měl teďka nastartovaný tak se totiž pod výfukem udělala slušná loužička.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
tak natankuj pořádnej benzín a nelej tam žádné sračky.Takové věci do paliva a oleje nepatří,žádné.A to,že se tvoří loužička pod výfukem,tak to se může stát v době zahřívací fáze,kdy se kondenzuje voda ve výfuku.V horším případě,když to dělá i za teplého motoru a výfuku,tak může být podfouklé těsnění pod hlavou.
- labolatolni_mys
- Pilot
- Příspěvky: 818
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
- Kontaktovat uživatele:
ale voda nemizí olej nemizívwCharlie píše:tak natankuj pořádnej benzín a nelej tam žádné sračky.Takové věci do paliva a oleje nepatří,žádné.A to,že se tvoří loužička pod výfukem,tak to se může stát v době zahřívací fáze,kdy se kondenzuje voda ve výfuku.V horším případě,když to dělá i za teplého motoru a výfuku,tak může být podfouklé těsnění pod hlavou.
Není tu někdo z okolí Vyškova kdo by se mi na to mohl mrknout ?
- labolatolni_mys
- Pilot
- Příspěvky: 818
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
může to bejt cokoliv, zkontroluj si nastavení rozvodů, zajeď do servisu kde dělají emise, nech si nastavit předstih a zkontrolovat podtlakovou a odstředivou regulaci - předstih se musí měnit podle otáček a zatížení motoru.
když ti navíc šoupnou sondu do výfuku a ukáže se že v otáčkách pod 2500 (když to škube) jsou vysoký hodnoty HC (nespálený uhlovodíky) tak zkus ty svíčky
když ti navíc šoupnou sondu do výfuku a ukáže se že v otáčkách pod 2500 (když to škube) jsou vysoký hodnoty HC (nespálený uhlovodíky) tak zkus ty svíčky
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..