Problémy s GX

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Problémy s GX

Příspěvek od labolatolni_mys »

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám Golfíka 1,8 benzín, typ motoru GX a nedávno jsem měnil spojku s převodovkou ( klouby 90mm, ne v super stavu ) a po čase se projevila závada se kterou si nevím rady.
Motor nastartuju normálně, ale když zrychluji ( dělají to více méně všechny převodové stupně ) tak do 2500otáček za minutu se motor děsně dusí a třepe se celá palubovka a celkově to nejede, po překorčení hodnoty 2500ot./min se motor zklidní a jede tak jak by měl.
Nevíte čím by to mohlo být? Baterka je tak tři měsíce nová, kabely ke svíčkám nový, alternátor dodává při volnoběhu při 1000ot./min 13,9V
Prosím poraďte mi. :oops:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

možná předstih,možná rozladěná vzduchová klapa,je tam víc věcí,které by chtělo prolézt od správného postavení rozvodů,kontroly palce a hlavy rozdělovače,po všechny vzduchové hadice,přes které by to mohlo přisávat falešný vzduch.

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

děravý výfuk by na to mohl mít vliv ? :oops:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

něco málo jo no,je to taky věc která by měla být v pořádku.Je to takový ten základ s filtrama pro to,aby se mohlo pokračovat dál v šetření.Ale jinach pochybuju,že to bude to hlavní,co dělá tuto paseku

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

No to s Tebou sdílím stejný názor :cry:

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

vwCharlie píše:něco málo jo no,je to taky věc která by měla být v pořádku.Je to takový ten základ s filtrama pro to,aby se mohlo pokračovat dál v šetření.Ale jinach pochybuju,že to bude to hlavní,co dělá tuto paseku
Tak podtlatky jsou všechny OK :cry:
Poslední co mě napadá je to že používám odstraňovač vody z benzínu a nedávno jsem bral nouzově na né moc kvalitní benzínce. Když jsem to měl teďka nastartovaný tak se totiž pod výfukem udělala slušná loužička. 8O

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

tak natankuj pořádnej benzín a nelej tam žádné sračky.Takové věci do paliva a oleje nepatří,žádné.A to,že se tvoří loužička pod výfukem,tak to se může stát v době zahřívací fáze,kdy se kondenzuje voda ve výfuku.V horším případě,když to dělá i za teplého motoru a výfuku,tak může být podfouklé těsnění pod hlavou.

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

vwCharlie píše:tak natankuj pořádnej benzín a nelej tam žádné sračky.Takové věci do paliva a oleje nepatří,žádné.A to,že se tvoří loužička pod výfukem,tak to se může stát v době zahřívací fáze,kdy se kondenzuje voda ve výfuku.V horším případě,když to dělá i za teplého motoru a výfuku,tak může být podfouklé těsnění pod hlavou.
ale voda nemizí :cry: olej nemizí :cry:

Není tu někdo z okolí Vyškova kdo by se mi na to mohl mrknout ?

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

je možný aby to byli svíčky i když vypadají v pohodě ? :?: :cry:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

může to bejt cokoliv, zkontroluj si nastavení rozvodů, zajeď do servisu kde dělají emise, nech si nastavit předstih a zkontrolovat podtlakovou a odstředivou regulaci - předstih se musí měnit podle otáček a zatížení motoru.

když ti navíc šoupnou sondu do výfuku a ukáže se že v otáčkách pod 2500 (když to škube) jsou vysoký hodnoty HC (nespálený uhlovodíky) tak zkus ty svíčky
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“