GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

m15n20y
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.11.2013 16:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od m15n20y »

Mohlo by to dělat relé č.: 16 - regulace volnoběžných otáček? Jiné relé co se přímo týká chodu motoru tam snad ani není ?
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od lister »

mohlo, ale regulace volnoběžných otáček jen zvyšuje volnoběh při poklesu otáček pod určitou úroveň, nevím jak by umělo vypnout motor..

co signál otáček ? při výpadku halla se motor zastaví a relé který otáčky sleduje může cvaknout.

co svorka 15 ? když jsou vypálený kontakty ve spínačce a přeruší se napájení na 15ce, motor chcípne a vechno cvaká včetně odlehčovacího relé X kontaktu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od vintera »

ta souvislost s otáčkami opravdu asi ukazuje někam na snímání otáček, zkontroluj také připojení. Jednou jsem hledal závadu všude možně a byl přelomený (přecvaklý) kablík, motor chyt ale v určitých otáčkách vlivem vibrací motoru se drátky v místě poškození rozpojily a motoru se nechtělo.

m15n20y
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.11.2013 16:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od m15n20y »

Problem solved!!!! :D Dnes jsem se ráno nas*al a nejdřív jsem rozhodil díl po díle celé sání, vše jsem vyčistil a hledal jsem někde chybu, v sání jsem nic nenašel tak jsem to dal dokupy a vrhnul jsem se na palivovou soustavu. Vzal jsem to hezky od nádrže a tam byla chyba :D K podávacímu čerpadlu co je pod plovákem, vedly celkem nezdravé kabely, tak jsem poškozenou část ustřihl, napájel jsem nové a auto nastartuju na brnknutí :D dokonce jde nastartovat lépe než když jsem ho koupil :D
Takže tímto všem děkuji za všechny rady a nápady, alespoň jsem si precizně nastavil bohatost (nebo aspoň doufám).
A teď se jdu projet :D
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od vintera »

ok, dej vědět

m15n20y
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.11.2013 16:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od m15n20y »

Tak jsem při projížďce nikde neuvízl,...auto startuje parádně za tepla i za studena. Akorát mě začínají strašit hydroštely, dříve klepaly jen chvíli, ale teď jsem měl celou cestu z 1.8 benzínu 1.8 nafťáka :D
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od Vecernicek »

když tady čtu co všechno musí fungovat ajak se to musí štelovat,tak je to jednodušší odvést zababovi zpátky :D

Uživatelský avatar
millhaus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 05.09.2011 15:28

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od millhaus »

Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně golfa. Nechtěl jsem zakladat nové téma tak snad to nevadí. Nejdříve nějaký názor ohledně motoru. Vím že je to 1.8 ale to je vše. Podle fotek a popisu co jsem našel tu na foru by se mohlo jednat o verzi digifant s kat.... ?
Druhá věc, nechce se mu startovat. Pokusím se napsat vše co jsem vypozoroval. Dlouho točí, ale nechytá. Musím startovat pod plynem, to pomáhá. Když otočím klíčkem, slyším pumpu (od zadní části auta) ale nevím jestli tlačí benzín. Kde je pumpa v motoru? Za jízdy slyším nepravidelné syčení od motoru jakoby z palubovky. Když jedu třeba z kopce, přibrzdím a pak chci přidat tak třeba půl sekundy akceleruje, pak jakoby nemohl (plyn mám ve stejné poloze) a až třeba po další sekundě jede zase vpohodě. Když zastavím, vypnu motor a chci hned nastarotvat tak chytne hned. Až když stojí pár minut tak se mu nechce. Golfík měl i problém s volnoběhem, ale vyměnil jsem rozdělovač a palec a drží hezky.

Jedná se o model 1.8 1989 původ Japonsko, 3st automat. (trochu zvlástní kombinace ale nežiji teď chvíli v ČR ale na Novém zélandě). Golfů všem genarací je to málo a mk2 ještě méně. Upřímně až na toho mého jsem viděl jen pár inzerátů na netu, ale jinak nic. Mám trochu omezené možnosti cose nářadí týče a bydlím uprostřed ničeho :D. Díky za pomoc

(ne)Startování
https://www.youtube.com/watch?v=kWsWHtT ... tion=share" onclick="window.open(this.href);return false;

motor
http://solimek.rajce.idnes.cz/VW_golf_m ... G_4987.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

K čemu je tahle hadice?
http://solimek.rajce.idnes.cz/VW_golf_m ... _49861.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat CC 2.0 TDI CR, 2009...

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od Vecernicek »

hadička je ekologické odvětrání motoru kdy je z motoru odsávan bordel a olej do sání, spálen a ve formě sazí vymeten ven do vzduchu.

co se týká toho startování a vůbec celého auta, snad ti pomůže TENTO odkaz.

:D

m15n20y
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.11.2013 16:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od m15n20y »

S tím vrakovištěm to od tebe není pěkné, osobňe si těchto aut vážím a čím více se jich zachová tím lépe. Sám pracuji v automobilovém průmyslu a čím dál tím víc na nás tlačí normy a úspory a chťe nechťe ty auta ořezáváme na životnosti, proto musím říct, važte si těhto aut a dejte je za každou cenu dohromady, když už ne proto že je to srdečni zaležitost, tak aspon proto, abyste meli čím jezdit. Nové modely většiny automobilek se přehoupli do spotřebního módu, bohužel včetně s českou(německou) Škodovkou. Takže je to na vás, chcete auto které je schopné se dožít 30ti let nebo auto které bude po 5ti letech zralé na odpis?
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od Vecernicek »


bufík
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 12.11.2016 17:50

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od bufík »

Zdravim. Mám ten samí problém chytne a běží tak 3 vteřiny a když přidám plyn hned chcipne . Nevíte někdo co s tím? Nechce se mi do toho moc sahat ale stalo se to zničehonic nic .

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od lister »

no a když nepřidáš plyn, chcípne taky ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

bufík
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 12.11.2016 17:50

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od bufík »

Když přidám tak zdochne hned.

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat

Příspěvek od vintera »

mám úplně stejný problém, v garáži za tepla chytne a normálně běží, venku v mrazu chytne na otočku a zdechne. S plynem ihned, bez plynu za dvě, tři vteřiny, a to opakovaně. Dal jsem do garáže, zatopil a běží normálně. Venku ale opět něco zamrzlo.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“