GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.11.2013 16:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
Mohlo by to dělat relé č.: 16 - regulace volnoběžných otáček? Jiné relé co se přímo týká chodu motoru tam snad ani není ?
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
mohlo, ale regulace volnoběžných otáček jen zvyšuje volnoběh při poklesu otáček pod určitou úroveň, nevím jak by umělo vypnout motor..
co signál otáček ? při výpadku halla se motor zastaví a relé který otáčky sleduje může cvaknout.
co svorka 15 ? když jsou vypálený kontakty ve spínačce a přeruší se napájení na 15ce, motor chcípne a vechno cvaká včetně odlehčovacího relé X kontaktu..
co signál otáček ? při výpadku halla se motor zastaví a relé který otáčky sleduje může cvaknout.
co svorka 15 ? když jsou vypálený kontakty ve spínačce a přeruší se napájení na 15ce, motor chcípne a vechno cvaká včetně odlehčovacího relé X kontaktu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
ta souvislost s otáčkami opravdu asi ukazuje někam na snímání otáček, zkontroluj také připojení. Jednou jsem hledal závadu všude možně a byl přelomený (přecvaklý) kablík, motor chyt ale v určitých otáčkách vlivem vibrací motoru se drátky v místě poškození rozpojily a motoru se nechtělo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.11.2013 16:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
Problem solved!!!! Dnes jsem se ráno nas*al a nejdřív jsem rozhodil díl po díle celé sání, vše jsem vyčistil a hledal jsem někde chybu, v sání jsem nic nenašel tak jsem to dal dokupy a vrhnul jsem se na palivovou soustavu. Vzal jsem to hezky od nádrže a tam byla chyba K podávacímu čerpadlu co je pod plovákem, vedly celkem nezdravé kabely, tak jsem poškozenou část ustřihl, napájel jsem nové a auto nastartuju na brnknutí dokonce jde nastartovat lépe než když jsem ho koupil
Takže tímto všem děkuji za všechny rady a nápady, alespoň jsem si precizně nastavil bohatost (nebo aspoň doufám).
A teď se jdu projet
Takže tímto všem děkuji za všechny rady a nápady, alespoň jsem si precizně nastavil bohatost (nebo aspoň doufám).
A teď se jdu projet
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
ok, dej vědět
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.11.2013 16:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
Tak jsem při projížďce nikde neuvízl,...auto startuje parádně za tepla i za studena. Akorát mě začínají strašit hydroštely, dříve klepaly jen chvíli, ale teď jsem měl celou cestu z 1.8 benzínu 1.8 nafťáka
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
když tady čtu co všechno musí fungovat ajak se to musí štelovat,tak je to jednodušší odvést zababovi zpátky
- millhaus
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 05.09.2011 15:28
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně golfa. Nechtěl jsem zakladat nové téma tak snad to nevadí. Nejdříve nějaký názor ohledně motoru. Vím že je to 1.8 ale to je vše. Podle fotek a popisu co jsem našel tu na foru by se mohlo jednat o verzi digifant s kat.... ?
Druhá věc, nechce se mu startovat. Pokusím se napsat vše co jsem vypozoroval. Dlouho točí, ale nechytá. Musím startovat pod plynem, to pomáhá. Když otočím klíčkem, slyším pumpu (od zadní části auta) ale nevím jestli tlačí benzín. Kde je pumpa v motoru? Za jízdy slyším nepravidelné syčení od motoru jakoby z palubovky. Když jedu třeba z kopce, přibrzdím a pak chci přidat tak třeba půl sekundy akceleruje, pak jakoby nemohl (plyn mám ve stejné poloze) a až třeba po další sekundě jede zase vpohodě. Když zastavím, vypnu motor a chci hned nastarotvat tak chytne hned. Až když stojí pár minut tak se mu nechce. Golfík měl i problém s volnoběhem, ale vyměnil jsem rozdělovač a palec a drží hezky.
Jedná se o model 1.8 1989 původ Japonsko, 3st automat. (trochu zvlástní kombinace ale nežiji teď chvíli v ČR ale na Novém zélandě). Golfů všem genarací je to málo a mk2 ještě méně. Upřímně až na toho mého jsem viděl jen pár inzerátů na netu, ale jinak nic. Mám trochu omezené možnosti cose nářadí týče a bydlím uprostřed ničeho . Díky za pomoc
(ne)Startování
https://www.youtube.com/watch?v=kWsWHtT ... tion=share" onclick="window.open(this.href);return false;
motor
http://solimek.rajce.idnes.cz/VW_golf_m ... G_4987.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
K čemu je tahle hadice?
http://solimek.rajce.idnes.cz/VW_golf_m ... _49861.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Druhá věc, nechce se mu startovat. Pokusím se napsat vše co jsem vypozoroval. Dlouho točí, ale nechytá. Musím startovat pod plynem, to pomáhá. Když otočím klíčkem, slyším pumpu (od zadní části auta) ale nevím jestli tlačí benzín. Kde je pumpa v motoru? Za jízdy slyším nepravidelné syčení od motoru jakoby z palubovky. Když jedu třeba z kopce, přibrzdím a pak chci přidat tak třeba půl sekundy akceleruje, pak jakoby nemohl (plyn mám ve stejné poloze) a až třeba po další sekundě jede zase vpohodě. Když zastavím, vypnu motor a chci hned nastarotvat tak chytne hned. Až když stojí pár minut tak se mu nechce. Golfík měl i problém s volnoběhem, ale vyměnil jsem rozdělovač a palec a drží hezky.
Jedná se o model 1.8 1989 původ Japonsko, 3st automat. (trochu zvlástní kombinace ale nežiji teď chvíli v ČR ale na Novém zélandě). Golfů všem genarací je to málo a mk2 ještě méně. Upřímně až na toho mého jsem viděl jen pár inzerátů na netu, ale jinak nic. Mám trochu omezené možnosti cose nářadí týče a bydlím uprostřed ničeho . Díky za pomoc
(ne)Startování
https://www.youtube.com/watch?v=kWsWHtT ... tion=share" onclick="window.open(this.href);return false;
motor
http://solimek.rajce.idnes.cz/VW_golf_m ... G_4987.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
K čemu je tahle hadice?
http://solimek.rajce.idnes.cz/VW_golf_m ... _49861.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat CC 2.0 TDI CR, 2009...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
hadička je ekologické odvětrání motoru kdy je z motoru odsávan bordel a olej do sání, spálen a ve formě sazí vymeten ven do vzduchu.
co se týká toho startování a vůbec celého auta, snad ti pomůže TENTO odkaz.
co se týká toho startování a vůbec celého auta, snad ti pomůže TENTO odkaz.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.11.2013 16:10
- Bydliště: Hradec Králové
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
S tím vrakovištěm to od tebe není pěkné, osobňe si těchto aut vážím a čím více se jich zachová tím lépe. Sám pracuji v automobilovém průmyslu a čím dál tím víc na nás tlačí normy a úspory a chťe nechťe ty auta ořezáváme na životnosti, proto musím říct, važte si těhto aut a dejte je za každou cenu dohromady, když už ne proto že je to srdečni zaležitost, tak aspon proto, abyste meli čím jezdit. Nové modely většiny automobilek se přehoupli do spotřebního módu, bohužel včetně s českou(německou) Škodovkou. Takže je to na vás, chcete auto které je schopné se dožít 30ti let nebo auto které bude po 5ti letech zralé na odpis?
Golf MK II GL 1986, motor GX 1.8 66 Kw KE-Jet
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.11.2016 17:50
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
Zdravim. Mám ten samí problém chytne a běží tak 3 vteřiny a když přidám plyn hned chcipne . Nevíte někdo co s tím? Nechce se mi do toho moc sahat ale stalo se to zničehonic nic .
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
no a když nepřidáš plyn, chcípne taky ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.11.2016 17:50
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
Když přidám tak zdochne hned.
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: GX KE-Jet 1.8 66 Kw nejde nastartovat
mám úplně stejný problém, v garáži za tepla chytne a normálně běží, venku v mrazu chytne na otočku a zdechne. S plynem ihned, bez plynu za dvě, tři vteřiny, a to opakovaně. Dal jsem do garáže, zatopil a běží normálně. Venku ale opět něco zamrzlo.