KE-Jet a nastaveni, aneb horor na druhou

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

KE-Jet a nastaveni, aneb horor na druhou

Příspěvek od pov »

Muze mi nekdo prozradit jak mam tu svini nastartovat?

Potrebuju najit nejakou nulovou polohu sroubu nastaveni CO od ktery se muzu odrazit, sroub mam uplne rozhaseny + by me zajimalo jak moc se ma vysunovat ridici pistek z rozdelovaci hlavy a jak rychle ma chodit.

Jiskru to haze, rozvody jsou ok, tlaky vyborny, vstriky strikaji tak jak maji a jsou tesny, 5ty vstrik taky, tlak benzinu na slepym vystupu z rozdelovaci hlavy je cca 4,8bar, ale pri otoceni spoustece motor ani neskytne. (teda skytl 2x a pritom bezel asi 2-3 sekundy, pak uz nic, pravdepodobne chytly jen vypary)

Kdyz natlakuju palivovy okruh cerpadlem tak, aby byl pistek v nejnizzsi poloze, ma se o nej vaha opirat, nebo tam ma byt vule ?

Doufam ze me nekdo pochopi :lol:

Motor je 1,8 16v PL

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

s rozdělovačem paliva jsi nic nedělal, myslím nějaký seřizování, pístek venku nebo tak něco ?

nulová poloha CO ,je asi taková - nastavíš klidovou polohu klapky - 2mm pod hranou kuželu, a pak točíš šroubkem na CO ,tak dlouho , dokud jehlový ložisko který zvedá pístek není 19+-0,1mm pod hranou váhy vzduchu.

btw. ikdyž nic nerozvrtám, po odpojení baterky to trvá dlouho než prvně chytne, taky točí, točí, občas bafne ...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

serizovani jsem nedelal, pistek jsem mel venku protoze jsem vymenoval o-krouzek co ho tesni(teklo to) a pistek chodi dost pomalu(nez se vysune trva to asi vterinu(kdyz dam jiny pistek, vysune se okamzite). ted bych potreboval vedet, kolik ma byt zasroubovana ta ma vlozka co ten pistek drzi vevnitr a udava, jak moc pistek vyleze. ale podle fotky co jsem tu videl v jednom starym tematu to mam +- dobre

klidovou polohu klapky mam ok, takze ted nastavit ten sroub CO. Hranu vahy beres v tom osazeni nebo horni hranu?

mam prave opacny problem... moto blafne hned na prvni otoceni, a pak uz nic

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

sorry za OT, uz jsem to chtel napsat nekolikrat, lister ma muj obdiv protoze vi fakt snad vsechno!!! :D klubak k nezaplaceni :D

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Davwe píše:sorry za OT, uz jsem to chtel napsat nekolikrat, lister ma muj obdiv protoze vi fakt snad vsechno!!! :D klubak k nezaplaceni :D

no je fakt, ze kdyby tu nebyl lister tak se ani neptam... :lol:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

i vy lichotníci :wink: hoši co není v hlavě je v bentley manuálu..

pístek leze ven vteřinu s tlakem nebo vlastní váhou ?

jinej leze rychleji, je z jinýho rozdělovače ,nebo to máš pomíchaný ? dost možná je to jako u vstřik.čerpadla u dieslu, prostě jsou ty díly vybraný podle tolerancí a navzájem zalapovaný, takže pístek kterej jde v tomto rozdělovači pomalu se do jinýho rozdělovače nevejde..

doraz pístku má být 0,6m pod hranou kontramatky, pod hranou jako že je utopenej.

ložisko na páce klapky je 19mm pod tou ofrézovanou plochou na kterou se šroubuje rozdělovač.

při zdvihu klapky musí být vůle maximálně k hraně kuželu (myšleno k hraně nejblíž rozdělovači, to samý u nastavení klidový polohy) pak už musí jít nahoru i pístek
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
GTi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezsko

Příspěvek od GTi »

trosku se vetru do tematu.....
stoji mi ted v garazi GII s motorem PL a taky trochu zlobi.
sice chytne a bezi celkem v pohode, ale pri jizde, kdyz dam plny, tak sice zrychluje, ale zacne cukat/vynechavat...

jeste jsem na to nemel cas kouknout, tak please nejake info po cem jit....diky.
Obrázek

Uživatelský avatar
xxMIKExx
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xxMIKExx »

me to taky cukalo pri sešlapu plynu a akceleraci a mel sem v haji čerpadlo v nadrži to co zaliva to pod autem
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig

Uživatelský avatar
GTi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezsko

Příspěvek od GTi »

hmm....rikal jsem si ze to bude ono....jako by se mu nedostavalo palivo a samotne cerpadlo ma nejaky nezdravy zvuk....no uvidim
Obrázek

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:i vy lichotníci :wink: hoši co není v hlavě je v bentley manuálu..


hochu zlatej, ty tu nebyt tak se fakt muzem jit zahrabat
lister píše: pístek leze ven vteřinu s tlakem nebo vlastní váhou ?
tlakem, proste leze ven pomalu, asi jsem ty dva prohodil... :oops: :lol: ale ne, ten co tam je a leze pomalu, je ten co tam ma byt. do toho druhyho rozdelovace se totiz nevejde. zkratka se mi zda, ze by mohl chodit rychlej vzhledem k tomu, ze ho tlaci skoro 5 atmosfer.
lister píše: doraz pístku má být 0,6m pod hranou kontramatky, pod hranou jako že je utopenej.

ložisko na páce klapky je 19mm pod tou ofrézovanou plochou na kterou se šroubuje rozdělovač.

při zdvihu klapky musí být vůle maximálně k hraně kuželu (myšleno k hraně nejblíž rozdělovači, to samý u nastavení klidový polohy) pak už musí jít nahoru i pístek


tak tohle je muj zitrejsi ukol... :roll:

Uživatelský avatar
xxMIKExx
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xxMIKExx »

GTi píše:hmm....rikal jsem si ze to bude ono....jako by se mu nedostavalo palivo a samotne cerpadlo ma nejaky nezdravy zvuk....no uvidim
tak to je uplne jasny,mel sem ten stejnej problem,ale skus se podivat na to do nadrže jestly si nepřisava vzduch,je tam takova tyčka a tesnici gumička,skus natankovat vyc jak pul nadže a zjistyš jestly je v haji čerpadlo nebo ta gumička
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

tak poznatky ze dneska:

-vymenil jsem pistek za ten, co chodi "lip"
-nastavil jsem doraz pistku na 0,6mm
-serizovaci sroub CO jsem nastavil tak, aby pri dotyku s pistkem klapka vahy byla zaroven se zacatkem kuzelu ve vaze
-a pak jsem to konecne nastartoval :lol:

-motor bezi v pohode, smes chce doladit, ale je tu stejny problem jaky byl kdysi davno, motor asi po 25minutach chcipl, sam od sebe(mel jsem pridany otacky, aby si motor "sedl" - cca 1500), sam od sebe pak snizil otacky na cca 1000 a pak chcipl :(

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

dnes jsem zjistil ze kdyz motor bezi, postupne mi klesa tlak benzinu, cim to muze byt? kdyz je motor v zatezi tak klesa ze 4,9 az dokud to nechcipne.

druha vec je ta, ze motor bezi i s odpojenym EHNT, nejde do nej ani zadna stava, zebych nekde udelal chybu v elektrice?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

postupně klesá tlak až to chcípne, to trvá těch 25 minut nebo jak ?

teplej motor může běžet i bez EHNT ,ale studejnej bez něj nenahodíš (neměl bys).
když zapojíš ampermetr do serie k EHNT, ukaže něco ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:postupně klesá tlak až to chcípne, to trvá těch 25 minut nebo jak ?
naposled to trvalo asi hodinu a pul, jakoby se neco prehralo a pak to chciplo
lister píše: teplej motor může běžet i bez EHNT ,ale studejnej bez něj nenahodíš (neměl bys).
když zapojíš ampermetr do serie k EHNT, ukaže něco ?
nahodim ho studenej i bez EHNT, ampermetr neukaze vubec nic

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“