KE-Jet a nastaveni, aneb horor na druhou
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
KE-Jet a nastaveni, aneb horor na druhou
Muze mi nekdo prozradit jak mam tu svini nastartovat?
Potrebuju najit nejakou nulovou polohu sroubu nastaveni CO od ktery se muzu odrazit, sroub mam uplne rozhaseny + by me zajimalo jak moc se ma vysunovat ridici pistek z rozdelovaci hlavy a jak rychle ma chodit.
Jiskru to haze, rozvody jsou ok, tlaky vyborny, vstriky strikaji tak jak maji a jsou tesny, 5ty vstrik taky, tlak benzinu na slepym vystupu z rozdelovaci hlavy je cca 4,8bar, ale pri otoceni spoustece motor ani neskytne. (teda skytl 2x a pritom bezel asi 2-3 sekundy, pak uz nic, pravdepodobne chytly jen vypary)
Kdyz natlakuju palivovy okruh cerpadlem tak, aby byl pistek v nejnizzsi poloze, ma se o nej vaha opirat, nebo tam ma byt vule ?
Doufam ze me nekdo pochopi
Motor je 1,8 16v PL
Potrebuju najit nejakou nulovou polohu sroubu nastaveni CO od ktery se muzu odrazit, sroub mam uplne rozhaseny + by me zajimalo jak moc se ma vysunovat ridici pistek z rozdelovaci hlavy a jak rychle ma chodit.
Jiskru to haze, rozvody jsou ok, tlaky vyborny, vstriky strikaji tak jak maji a jsou tesny, 5ty vstrik taky, tlak benzinu na slepym vystupu z rozdelovaci hlavy je cca 4,8bar, ale pri otoceni spoustece motor ani neskytne. (teda skytl 2x a pritom bezel asi 2-3 sekundy, pak uz nic, pravdepodobne chytly jen vypary)
Kdyz natlakuju palivovy okruh cerpadlem tak, aby byl pistek v nejnizzsi poloze, ma se o nej vaha opirat, nebo tam ma byt vule ?
Doufam ze me nekdo pochopi
Motor je 1,8 16v PL
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
s rozdělovačem paliva jsi nic nedělal, myslím nějaký seřizování, pístek venku nebo tak něco ?
nulová poloha CO ,je asi taková - nastavíš klidovou polohu klapky - 2mm pod hranou kuželu, a pak točíš šroubkem na CO ,tak dlouho , dokud jehlový ložisko který zvedá pístek není 19+-0,1mm pod hranou váhy vzduchu.
btw. ikdyž nic nerozvrtám, po odpojení baterky to trvá dlouho než prvně chytne, taky točí, točí, občas bafne ...
nulová poloha CO ,je asi taková - nastavíš klidovou polohu klapky - 2mm pod hranou kuželu, a pak točíš šroubkem na CO ,tak dlouho , dokud jehlový ložisko který zvedá pístek není 19+-0,1mm pod hranou váhy vzduchu.
btw. ikdyž nic nerozvrtám, po odpojení baterky to trvá dlouho než prvně chytne, taky točí, točí, občas bafne ...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
serizovani jsem nedelal, pistek jsem mel venku protoze jsem vymenoval o-krouzek co ho tesni(teklo to) a pistek chodi dost pomalu(nez se vysune trva to asi vterinu(kdyz dam jiny pistek, vysune se okamzite). ted bych potreboval vedet, kolik ma byt zasroubovana ta ma vlozka co ten pistek drzi vevnitr a udava, jak moc pistek vyleze. ale podle fotky co jsem tu videl v jednom starym tematu to mam +- dobre
klidovou polohu klapky mam ok, takze ted nastavit ten sroub CO. Hranu vahy beres v tom osazeni nebo horni hranu?
mam prave opacny problem... moto blafne hned na prvni otoceni, a pak uz nic
klidovou polohu klapky mam ok, takze ted nastavit ten sroub CO. Hranu vahy beres v tom osazeni nebo horni hranu?
mam prave opacny problem... moto blafne hned na prvni otoceni, a pak uz nic
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
i vy lichotníci hoši co není v hlavě je v bentley manuálu..
pístek leze ven vteřinu s tlakem nebo vlastní váhou ?
jinej leze rychleji, je z jinýho rozdělovače ,nebo to máš pomíchaný ? dost možná je to jako u vstřik.čerpadla u dieslu, prostě jsou ty díly vybraný podle tolerancí a navzájem zalapovaný, takže pístek kterej jde v tomto rozdělovači pomalu se do jinýho rozdělovače nevejde..
doraz pístku má být 0,6m pod hranou kontramatky, pod hranou jako že je utopenej.
ložisko na páce klapky je 19mm pod tou ofrézovanou plochou na kterou se šroubuje rozdělovač.
při zdvihu klapky musí být vůle maximálně k hraně kuželu (myšleno k hraně nejblíž rozdělovači, to samý u nastavení klidový polohy) pak už musí jít nahoru i pístek
pístek leze ven vteřinu s tlakem nebo vlastní váhou ?
jinej leze rychleji, je z jinýho rozdělovače ,nebo to máš pomíchaný ? dost možná je to jako u vstřik.čerpadla u dieslu, prostě jsou ty díly vybraný podle tolerancí a navzájem zalapovaný, takže pístek kterej jde v tomto rozdělovači pomalu se do jinýho rozdělovače nevejde..
doraz pístku má být 0,6m pod hranou kontramatky, pod hranou jako že je utopenej.
ložisko na páce klapky je 19mm pod tou ofrézovanou plochou na kterou se šroubuje rozdělovač.
při zdvihu klapky musí být vůle maximálně k hraně kuželu (myšleno k hraně nejblíž rozdělovači, to samý u nastavení klidový polohy) pak už musí jít nahoru i pístek
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- GTi
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slezsko
- xxMIKExx
- VWagenista
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
lister píše:i vy lichotníci hoši co není v hlavě je v bentley manuálu..
hochu zlatej, ty tu nebyt tak se fakt muzem jit zahrabat
tlakem, proste leze ven pomalu, asi jsem ty dva prohodil... ale ne, ten co tam je a leze pomalu, je ten co tam ma byt. do toho druhyho rozdelovace se totiz nevejde. zkratka se mi zda, ze by mohl chodit rychlej vzhledem k tomu, ze ho tlaci skoro 5 atmosfer.lister píše: pístek leze ven vteřinu s tlakem nebo vlastní váhou ?
lister píše: doraz pístku má být 0,6m pod hranou kontramatky, pod hranou jako že je utopenej.
ložisko na páce klapky je 19mm pod tou ofrézovanou plochou na kterou se šroubuje rozdělovač.
při zdvihu klapky musí být vůle maximálně k hraně kuželu (myšleno k hraně nejblíž rozdělovači, to samý u nastavení klidový polohy) pak už musí jít nahoru i pístek
tak tohle je muj zitrejsi ukol...
- xxMIKExx
- VWagenista
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
tak to je uplne jasny,mel sem ten stejnej problem,ale skus se podivat na to do nadrže jestly si nepřisava vzduch,je tam takova tyčka a tesnici gumička,skus natankovat vyc jak pul nadže a zjistyš jestly je v haji čerpadlo nebo ta gumičkaGTi píše:hmm....rikal jsem si ze to bude ono....jako by se mu nedostavalo palivo a samotne cerpadlo ma nejaky nezdravy zvuk....no uvidim
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
tak poznatky ze dneska:
-vymenil jsem pistek za ten, co chodi "lip"
-nastavil jsem doraz pistku na 0,6mm
-serizovaci sroub CO jsem nastavil tak, aby pri dotyku s pistkem klapka vahy byla zaroven se zacatkem kuzelu ve vaze
-a pak jsem to konecne nastartoval
-motor bezi v pohode, smes chce doladit, ale je tu stejny problem jaky byl kdysi davno, motor asi po 25minutach chcipl, sam od sebe(mel jsem pridany otacky, aby si motor "sedl" - cca 1500), sam od sebe pak snizil otacky na cca 1000 a pak chcipl
-vymenil jsem pistek za ten, co chodi "lip"
-nastavil jsem doraz pistku na 0,6mm
-serizovaci sroub CO jsem nastavil tak, aby pri dotyku s pistkem klapka vahy byla zaroven se zacatkem kuzelu ve vaze
-a pak jsem to konecne nastartoval
-motor bezi v pohode, smes chce doladit, ale je tu stejny problem jaky byl kdysi davno, motor asi po 25minutach chcipl, sam od sebe(mel jsem pridany otacky, aby si motor "sedl" - cca 1500), sam od sebe pak snizil otacky na cca 1000 a pak chcipl
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
postupně klesá tlak až to chcípne, to trvá těch 25 minut nebo jak ?
teplej motor může běžet i bez EHNT ,ale studejnej bez něj nenahodíš (neměl bys).
když zapojíš ampermetr do serie k EHNT, ukaže něco ?
teplej motor může běžet i bez EHNT ,ale studejnej bez něj nenahodíš (neměl bys).
když zapojíš ampermetr do serie k EHNT, ukaže něco ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
naposled to trvalo asi hodinu a pul, jakoby se neco prehralo a pak to chciplolister píše:postupně klesá tlak až to chcípne, to trvá těch 25 minut nebo jak ?
nahodim ho studenej i bez EHNT, ampermetr neukaze vubec niclister píše: teplej motor může běžet i bez EHNT ,ale studejnej bez něj nenahodíš (neměl bys).
když zapojíš ampermetr do serie k EHNT, ukaže něco ?