1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
tak jestli čerpadlo "odešlo", tak by byl tlak v systému nedostatečný. Ale proč tak náhle ukončilo svůj život mi není jasné. Tlak čerpadla je jedna věc, ten musí být dostatečný, to je jasné, ale také musí dávat dostatečné množství (objem) benzínu. Je proto potřeba změřit tlak v systému se zapojenými všemi komponenty, tady může být problém, v regulaci tlaku. Jestli regulátor udržuje správný tlak. Udělat na potrubí odbočku a připojit manometr.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 05.12.2013 21:04
Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
proto jsem tam měl ten podle vás (tuzingovej) regulák abych věděl kolik tam fičí tlak .. a když ten regulák tam byl tak ukazoval 6baru..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
Ono to ale přece nejelo, nefungovalo. Tlak 6 b je moc velký tlak v systému, je třeba jen 5,4 b. Neplatí, čím větší tlak, tím to lépe pojede. Tlak musí být jak stanovil výrobce. S origo regulátorem může být tlak úplně jiný. Je třeba změřit nyní. Závada vůbec nemusí být v čerpadle.
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
já myslím, že tlak má být 5,6 - 6,1b
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
Marsellus Wallce by řekl :"nechceme myslet, chceme vědět"
systémovej tlak pro KE-jet - 5,2-5,6baru (6,1-6,6 pro KE-motornic - 2,0 9A)
diferenční tlak KE-jet, s odpojeným konektorem EHR - 0,2-0,5baru nižší než systémovej tlak
diferenční tlak KE-jet, s připojeným EHR a 15kOhm odporem místo teplotního čidla - 0,7-1,2baru pod systémovým tlakem
udržovací tlak 10 min po zastavení čerpadla - 2,6baru
systémovej tlak pro KE-jet - 5,2-5,6baru (6,1-6,6 pro KE-motornic - 2,0 9A)
diferenční tlak KE-jet, s odpojeným konektorem EHR - 0,2-0,5baru nižší než systémovej tlak
diferenční tlak KE-jet, s připojeným EHR a 15kOhm odporem místo teplotního čidla - 0,7-1,2baru pod systémovým tlakem
udržovací tlak 10 min po zastavení čerpadla - 2,6baru
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce
A ještě doplň otvírací tlak vstřikovačů 3,3 až 4,3 baru, podle typu.