1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od vintera »

tak jestli čerpadlo "odešlo", tak by byl tlak v systému nedostatečný. Ale proč tak náhle ukončilo svůj život mi není jasné. Tlak čerpadla je jedna věc, ten musí být dostatečný, to je jasné, ale také musí dávat dostatečné množství (objem) benzínu. Je proto potřeba změřit tlak v systému se zapojenými všemi komponenty, tady může být problém, v regulaci tlaku. Jestli regulátor udržuje správný tlak. Udělat na potrubí odbočku a připojit manometr.

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

proto jsem tam měl ten podle vás (tuzingovej) regulák abych věděl kolik tam fičí tlak .. a když ten regulák tam byl tak ukazoval 6baru..

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od vintera »

Ono to ale přece nejelo, nefungovalo. Tlak 6 b je moc velký tlak v systému, je třeba jen 5,4 b. Neplatí, čím větší tlak, tím to lépe pojede. Tlak musí být jak stanovil výrobce. S origo regulátorem může být tlak úplně jiný. Je třeba změřit nyní. Závada vůbec nemusí být v čerpadle.

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Marosh16v »

já myslím, že tlak má být 5,6 - 6,1b

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od lister »

Marsellus Wallce by řekl :"nechceme myslet, chceme vědět" :wink:

systémovej tlak pro KE-jet - 5,2-5,6baru (6,1-6,6 pro KE-motornic - 2,0 9A)
diferenční tlak KE-jet, s odpojeným konektorem EHR - 0,2-0,5baru nižší než systémovej tlak
diferenční tlak KE-jet, s připojeným EHR a 15kOhm odporem místo teplotního čidla - 0,7-1,2baru pod systémovým tlakem
udržovací tlak 10 min po zastavení čerpadla - 2,6baru
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od vintera »

A ještě doplň otvírací tlak vstřikovačů 3,3 až 4,3 baru, podle typu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“