Mazani mot.-problem
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
Mazani mot.-problem
Zdravim,resim s kamaradem na G2,r.v.85,1,8GTi,kod m EV problem ohledne signalizace (bzuceni) oleje.
Signalizace co jsem vysledoval zacne strašit az kdyz ma motor.oil 60 stupnu a kolem 3000ot. pozdeji pry uz bzuci treba furt...nekdy....
Mam v merku vymenit pro zatim jen cidlo tlaku u oil filtru,ale vymena cerpadla me asi taky nemine...nejake dalsi napady???:idea:
Diky
Signalizace co jsem vysledoval zacne strašit az kdyz ma motor.oil 60 stupnu a kolem 3000ot. pozdeji pry uz bzuci treba furt...nekdy....
Mam v merku vymenit pro zatim jen cidlo tlaku u oil filtru,ale vymena cerpadla me asi taky nemine...nejake dalsi napady???:idea:
Diky
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
chceš nějakej nápad ? co tak nejdřív změřit tlak ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
já si zase nedokážu představit inteligentnější odpověď.
je to fak takovej problém, sehnat tlakoměr do 10baru a kus hadice s 10mm okem na konci, k tomu průtočnej šroub M10x1 a dva měděný kroužky, pak to našroubovat místo čidla ? pořizovací náklady do 400,- a práce minimální, celkově vzato je to mnohem levnější a jednodušší než výměna olejový pumpy, ale nikomu to nenutím
je to fak takovej problém, sehnat tlakoměr do 10baru a kus hadice s 10mm okem na konci, k tomu průtočnej šroub M10x1 a dva měděný kroužky, pak to našroubovat místo čidla ? pořizovací náklady do 400,- a práce minimální, celkově vzato je to mnohem levnější a jednodušší než výměna olejový pumpy, ale nikomu to nenutím
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
všechny benzínový motory u G2 mají minimální požadovanej tlak 2bary při 2000otáčkách a 80°C
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
výborný řešení, až zašne blikat mazání i při volnoběhu, přelepí kontrolku izolačkoumara7518 píše:kamosovi to delali i kdyz vymeni cidlo tak ten kabel k cidlu ukostril a nezapojil,nic nebzui a vse je o.k.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
s tou cenou jsi to prehnal do 200 se musi vlezt...lister píše:já si zase nedokážu představit inteligentnější odpověď.
je to fak takovej problém, sehnat tlakoměr do 10baru a kus hadice s 10mm okem na konci, k tomu průtočnej šroub M10x1 a dva měděný kroužky, pak to našroubovat místo čidla ? pořizovací náklady do 400,- a práce minimální, celkově vzato je to mnohem levnější a jednodušší než výměna olejový pumpy, ale nikomu to nenutím