Kolísání otáček volnoběhu VW golf II 1988 1.3 NZ

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
boubik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava

Kolísání otáček volnoběhu VW golf II 1988 1.3 NZ

Příspěvek od boubik »

Přátelé, auto neservisuji a jen jezdím takže bych potřeboval poradit (i když jsem pročítal fórum které je ale DOST nepřehledné):

VW Golf II 19 E 1.3i CL, motor 1272ccm NZ, r.v. 1988, 3dv., bílý, má najeto 116tkm.

- čím dál víc se projevuje kolísání otáček, za jízdy (obzvláště při brždění ale i bez něj) to dokáže chcípnout. Jedná se hlavně o situace kdy je motor zahřátý na provozní teplotu, když je studený tak se nic neděje, startuje skvěle. Když je horký (ne přehřátý!) startuje hůř, startér točí víckrát. Může to mít souvislost s tím, že z výfuku čas od času lehce zaduní, jako by byla bohatá směs. Vzduchový filtr nevypadá až zas tak nejhůř, svíčky a jiné nevím. Hadice vypadají OK, konektory jak nové. Slyšel jsem že to může dělat elektronika ale nemyslím si to, spíš je zanedbaná údržba. Poradíte srozumitelně kam jednoduše šáhnout a co prozkoumat?

- na levé přední poloose mi slezla manžeta. Stalo se to v zimě takže teď mi táhne řízení doleva a v někde tam dole to šíleně hučí. Co doporučujete?

Díky![/b]

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

Zkusil bych odpojit lambdu, něco podobného mi to dělalo taky. Jestli ti to střílí do výfuku tak by to chtělo zajet seřídit bohatost. Odkud jsi, třeba by jsme na to mohli mrknout

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček volnoběhu VW golf II 1988 1.3 NZ

Příspěvek od pajice »

boubik píše:Přátelé, auto neservisuji a jen jezdím takže bych potřeboval poradit (i když jsem pročítal fórum které je ale DOST nepřehledné):

VW Golf II 19 E 1.3i CL, motor 1272ccm NZ, r.v. 1988, 3dv., bílý, má najeto 116tkm.

- čím dál víc se projevuje kolísání otáček, za jízdy (obzvláště při brždění ale i bez něj) to dokáže chcípnout. Jedná se hlavně o situace kdy je motor zahřátý na provozní teplotu, když je studený tak se nic neděje, startuje skvěle. Když je horký (ne přehřátý!) startuje hůř, startér točí víckrát. Může to mít souvislost s tím, že z výfuku čas od času lehce zaduní, jako by byla bohatá směs. Vzduchový filtr nevypadá až zas tak nejhůř, svíčky a jiné nevím. Hadice vypadají OK, konektory jak nové. Slyšel jsem že to může dělat elektronika ale nemyslím si to, spíš je zanedbaná údržba. Poradíte srozumitelně kam jednoduše šáhnout a co prozkoumat?

- na levé přední poloose mi slezla manžeta. Stalo se to v zimě takže teď mi táhne řízení doleva a v někde tam dole to šíleně hučí. Co doporučujete?

Díky![/b]
huci ? a mas slezlou manzetu do budes mit v prdeli kinetak a jeste od zimi ten kinetak musi bejt nalozenej ve vazeline a nesmi se tam dostat prach ani voda ci neco podobneho ... a tusim ze kvuli tomu ti to netahne do strany to je jiny kloub ... pokud ne opravit ale melo by to tak byt
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“