Přátelé, auto neservisuji a jen jezdím takže bych potřeboval poradit (i když jsem pročítal fórum které je ale DOST nepřehledné):
VW Golf II 19 E 1.3i CL, motor 1272ccm NZ, r.v. 1988, 3dv., bílý, má najeto 116tkm.
- čím dál víc se projevuje kolísání otáček, za jízdy (obzvláště při brždění ale i bez něj) to dokáže chcípnout. Jedná se hlavně o situace kdy je motor zahřátý na provozní teplotu, když je studený tak se nic neděje, startuje skvěle. Když je horký (ne přehřátý!) startuje hůř, startér točí víckrát. Může to mít souvislost s tím, že z výfuku čas od času lehce zaduní, jako by byla bohatá směs. Vzduchový filtr nevypadá až zas tak nejhůř, svíčky a jiné nevím. Hadice vypadají OK, konektory jak nové. Slyšel jsem že to může dělat elektronika ale nemyslím si to, spíš je zanedbaná údržba. Poradíte srozumitelně kam jednoduše šáhnout a co prozkoumat?
- na levé přední poloose mi slezla manžeta. Stalo se to v zimě takže teď mi táhne řízení doleva a v někde tam dole to šíleně hučí. Co doporučujete?
Díky![/b]
Kolísání otáček volnoběhu VW golf II 1988 1.3 NZ
- boubik
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- vesdan
- Jezdec
- Příspěvky: 470
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlovwá
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběhu VW golf II 1988 1.3 NZ
huci ? a mas slezlou manzetu do budes mit v prdeli kinetak a jeste od zimi ten kinetak musi bejt nalozenej ve vazeline a nesmi se tam dostat prach ani voda ci neco podobneho ... a tusim ze kvuli tomu ti to netahne do strany to je jiny kloub ... pokud ne opravit ale melo by to tak bytboubik píše:Přátelé, auto neservisuji a jen jezdím takže bych potřeboval poradit (i když jsem pročítal fórum které je ale DOST nepřehledné):
VW Golf II 19 E 1.3i CL, motor 1272ccm NZ, r.v. 1988, 3dv., bílý, má najeto 116tkm.
- čím dál víc se projevuje kolísání otáček, za jízdy (obzvláště při brždění ale i bez něj) to dokáže chcípnout. Jedná se hlavně o situace kdy je motor zahřátý na provozní teplotu, když je studený tak se nic neděje, startuje skvěle. Když je horký (ne přehřátý!) startuje hůř, startér točí víckrát. Může to mít souvislost s tím, že z výfuku čas od času lehce zaduní, jako by byla bohatá směs. Vzduchový filtr nevypadá až zas tak nejhůř, svíčky a jiné nevím. Hadice vypadají OK, konektory jak nové. Slyšel jsem že to může dělat elektronika ale nemyslím si to, spíš je zanedbaná údržba. Poradíte srozumitelně kam jednoduše šáhnout a co prozkoumat?
- na levé přední poloose mi slezla manžeta. Stalo se to v zimě takže teď mi táhne řízení doleva a v někde tam dole to šíleně hučí. Co doporučujete?
Díky![/b]
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79