1.8 8V Digifant II Turbo

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
MaRtQoO
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 12.06.2009 12:34

1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od MaRtQoO »

Zdravím páni, rozmýšľal som o zastavbe turba do vyššie spomenutého motora, auto je samozrejme golf 2, ale US verzia, čiže kód motora RV. Otázka znie, čo všetko budem potrebovať prerobiť alebo upraviť, turbo som chcel dať s 1.6gtd SB. ZA RADY VOPRED ĎAKUJEM :yahoo:

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od areka »

Snížit kompresi z 10 na 9:1, všechno to tam napáchat (zamontovat), naučit brzdy z podtlaku na přetlak, totéž udělat s ř.j. a mít tu správnou ruku při výběru vstřiků, aby jsi pracoval se správným AFR. Pak si to po půl roce intenzivní práce (zjištění, že turbo z 1,6 GTD je nanic) a investice cca 20.000,- - 50.000,- CZK podle toho jak si samostatný můžeš začít užívat. :wink: A nebo koupit rovnou turbo motor z Octavie, nebo IV Golfa a ten zamontovat (což má taky určitá úskalí). O legálnosti takové zástavby není potřeba vést polemiku.

Ale pokud nejsi alespoň trochu mamuálně zručný a nenajdeš si informace ve světě jako většina ostatních tak nepočítej s tím, že ti někdo dá přesný návod k tomu jak vše provézt. Ať už proto, že to většinu lidí co to dotáhli úspěšně do konce stálo moře hodin u netu, vlastního vývoje dílů a přemýšlení. O penězích se ani nemusím zmiňovat.

To není nic proti tobě. :wink:

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od vintera »

takhle na začátek hned vystrašit...

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

protože to je realita :mrgreen:

SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od SamotZdeny »

Náhodou mu tím hodně pomohl.
Je vidět,že se o tuto tématiku zajímal.a načerpal spoustu informací.
Viz turbo z diesela na benzína......

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od areka »

Ono by za určitých podmínek i šlo (i když ne konkrétně z 1.6 TD) naftové turbo, ale je to tolik "laborování" že proti koupi celého agregátu z 1,8 Turbo (AGU, AUM, AUQ, ARX a pod.) nemá vůbec cenu nad tím přemýšlet.

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

než postavíš samo doma motor voturbenej co aspoň jakš takš pojede, tak za tu dobu bys postavil 10 dvojek :mrgreen:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od lister »

koupit 20v turbo, nebo si postavit vlastní je ku**a rozdíl, mě osobně baví vývoj víc než samotný ježďení.
podle toho kolik výrobců dělá nízkokompresní písty pro 16v motory soudím, že takových pacientů jako já je víc, takže bych to nezatracoval.

samozřejmě je potřeba vyhledat a načíst hromadu informací, takže zakládání novýho topiku a la "stavím turbo, cedulku dozadu už mám, co je ještě třeba ?", už pak není nutné :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od areka »

Víš jak to myslím, nemá cenu aby se tady trápil, když nedokáže najít alespoň rámcově informace na netu.
To že stavba 20VT vyjde něco kolem 40.000,- to odradí bezpečně 99% zájemců.
Stavba vlastního přepňovaného motoru vyjde určitě na víc a je k tomu potřeba podstatně víc znalostí. Ono jen za písty "vymáznout " 20.000,- to už musí být sakra zapálený.

Taky nejsem žádný odborník to sám víš, ale už jsem sem tam něco ukutil. A vzhledem k náročnosti finanční stránky jsem zvolil zástavbu AGU a za zbylé peníze si postavím další auto s PD-čkem.

Paradox je, že většina stavitelů začíná svoji stavbu nákupem znáčku TURBO. Líp to vypadá. :wink:

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 8V Digifant II Turbo

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

každej tim začne po motivaci z rychle a zběsile a skončí rychle jako večerníček u probrečenýho polštáře a prasátkem kde jsou 2 vhozený dvacetikoruny :mrgreen: Ono je to pecka to postavit, ale na to tu jentak nikdo nemá zbytečnou masu času a peněz a o vědomostech nevyjímaje :mrgreen: ale za mě pecka

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“