Asi moc benzínu - pomoooc!!! :-(

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Asi moc benzínu - pomoooc!!! :-(

Příspěvek od bik3r »

Jedná se o motor 1.3 typ NZ - čtyř bodovej vstřik digijet...
Dneska jsem s tim normálně přijel ze školy a zaparkoval před barákem, když jsem to asi po 5ti hodinách chtěl odvést na parkoviště, tak to nechtělo chytit - musel jsem to točit hrozně dlouho a byl cítit nespálenej benzín, když to konečně chytlo, začli kolísat volnoběžný otáčky a šel černej kouř z výfuku. Jede to docela normálně a ani to necuká, ale jakmile zastavim, tak to chcípne...
Jo a když odpojim benzínový čerpadlo, tak se na chvíli volnoběh ustálí a přestane to hulit černě, než tomu úplně dojde benzín...

Nevíte někdo kde by mohla být chyba???

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

Každej řekne že lambda apod,ale já mám odzkoušeno na NZ zkontrolovat řídící jednotku která odchází.
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

Ono taky můžeš mít velký tlak v palivové soustavě. A nevšiml jsem si že by nějak odcházely ŘJ.

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bik3r »

No uvidíme, zítra to vezu na diagnostiku, tak jsem zvědavej co mi řeknou...

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

vesdan píše:Ono taky můžeš mít velký tlak v palivové soustavě. A nevšiml jsem si že by nějak odcházely ŘJ.

Už jsem dělal asi tři NZ a všechny měli KO jednotky.Problém tkvěl v tom,že po zapnutí klíčku zůstávali otevřěný vstřiky a praly benzín bez omezení do válcu.Po výměně bylo vše OK
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

tenhle motor mám šest roků ale ještě se mi to nestalo. Tím ale neříkám že nemáš pravdu, třeba jsem chytil dobrý kousek.

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

vesdan píše:tenhle motor mám šest roků ale ještě se mi to nestalo. Tím ale neříkám že nemáš pravdu, třeba jsem chytil dobrý kousek.
Nevím co s tím ty lidi dělali ,ale bylo to tak.Tenhle motor mám taky v autě a je to naprosto OK,bez sebemenších problémů.
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
listerGTD
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Majdalena (JH)\ Krasejovka(CK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od listerGTD »

vesdan píše:Ono taky můžeš mít velký tlak v palivové soustavě. A nevšiml jsem si že by nějak odcházely ŘJ.
Ja bych si spis typnul ze ti nejde podtlak zpatky do nadrze coz by vysvetlovalo i ten obrovskej tlak v palivovy soustave, koukni se jestli neni nekde ucpanej nebo skriplej!!! ridici jednotka si myslim bude ta posledni moznost!!

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bik3r »

Tak jsem měl dneska trochu víc času, abych se na to mohl pořádně podívat... Prolezl jsem celou elektriku, ale všechno se mi zdálo být OK, až po odpojení řídící jednotky jsem si všiml, že první dva piny jsou totálně zoxidovaný... po očištění a zpětném zapojení vše fungovalo tak jak má :D
Takže to byla uplná blbost, ale jsem rád, že jsem nemusel shánět jinou jednotku...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“