Asi moc benzínu - pomoooc!!! :-(
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi moc benzínu - pomoooc!!! :-(
Jedná se o motor 1.3 typ NZ - čtyř bodovej vstřik digijet...
Dneska jsem s tim normálně přijel ze školy a zaparkoval před barákem, když jsem to asi po 5ti hodinách chtěl odvést na parkoviště, tak to nechtělo chytit - musel jsem to točit hrozně dlouho a byl cítit nespálenej benzín, když to konečně chytlo, začli kolísat volnoběžný otáčky a šel černej kouř z výfuku. Jede to docela normálně a ani to necuká, ale jakmile zastavim, tak to chcípne...
Jo a když odpojim benzínový čerpadlo, tak se na chvíli volnoběh ustálí a přestane to hulit černě, než tomu úplně dojde benzín...
Nevíte někdo kde by mohla být chyba???
Dneska jsem s tim normálně přijel ze školy a zaparkoval před barákem, když jsem to asi po 5ti hodinách chtěl odvést na parkoviště, tak to nechtělo chytit - musel jsem to točit hrozně dlouho a byl cítit nespálenej benzín, když to konečně chytlo, začli kolísat volnoběžný otáčky a šel černej kouř z výfuku. Jede to docela normálně a ani to necuká, ale jakmile zastavim, tak to chcípne...
Jo a když odpojim benzínový čerpadlo, tak se na chvíli volnoběh ustálí a přestane to hulit černě, než tomu úplně dojde benzín...
Nevíte někdo kde by mohla být chyba???
- vesdan
- Jezdec
- Příspěvky: 470
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlovwá
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
vesdan píše:Ono taky můžeš mít velký tlak v palivové soustavě. A nevšiml jsem si že by nějak odcházely ŘJ.
Už jsem dělal asi tři NZ a všechny měli KO jednotky.Problém tkvěl v tom,že po zapnutí klíčku zůstávali otevřěný vstřiky a praly benzín bez omezení do válcu.Po výměně bylo vše OK
Lupo TDi ++
Sharan TDi
Sharan TDi
- vesdan
- Jezdec
- Příspěvky: 470
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlovwá
- Kontaktovat uživatele:
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- listerGTD
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Majdalena (JH)\ Krasejovka(CK)
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych si spis typnul ze ti nejde podtlak zpatky do nadrze coz by vysvetlovalo i ten obrovskej tlak v palivovy soustave, koukni se jestli neni nekde ucpanej nebo skriplej!!! ridici jednotka si myslim bude ta posledni moznost!!vesdan píše:Ono taky můžeš mít velký tlak v palivové soustavě. A nevšiml jsem si že by nějak odcházely ŘJ.
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem měl dneska trochu víc času, abych se na to mohl pořádně podívat... Prolezl jsem celou elektriku, ale všechno se mi zdálo být OK, až po odpojení řídící jednotky jsem si všiml, že první dva piny jsou totálně zoxidovaný... po očištění a zpětném zapojení vše fungovalo tak jak má
Takže to byla uplná blbost, ale jsem rád, že jsem nemusel shánět jinou jednotku...
Takže to byla uplná blbost, ale jsem rád, že jsem nemusel shánět jinou jednotku...