Odpor čidla teploty pro pátý vstřik

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
remarque
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk

Odpor čidla teploty pro pátý vstřik

Příspěvek od remarque »

Ahoj,
jaký odpor má mít čidlo teploty pro pátý vstřik?
Měl jsem za to,že jde pouze o bimetal, který je do 35°C seplý (tedy 0 ohmů) a od 35°C je rozeplý (odpor nekonečno). Ten můj má ale za studena 35ohmů a za tepla 75ohmů. Tak než koupím druhý si chci ověřit,že je to skutečně špatně.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Odpor čidla teploty pro pátý vstřik

Příspěvek od lister »

normálně to vyzkoušej pomocí žárovkový zkoušečky místo pátýho vstřiku, nebo rovnou i se vstřikem vytaženým ze sání, a máš jasno..

nemám po ruce schéma, ale pokud se nepletu, tak jeden pin teplotního-časovýho spínače ukostřuje vstřik na těleso spínače a přes něj na hlavu a druhej pin napájí topnej odporovej drát zase proti kostře, takže měření odporu mezi pinama nepřinese žádný rozumný výsledky.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
mirda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 21.07.2009 15:17

Re: Odpor čidla teploty pro pátý vstřik

Příspěvek od mirda »

Nejsem žádný odborník,ale já měl tenhle problém: Ten vstřik mi taky nešel a chyba byla na cívce startéru,odkud je připojen jeden kablík pro časový termospínač pro pátý vstřik.Kablík na konektoru dobře držel,ale přes konektor nešel proud,byl uvnitř uhnilý,přerušený.Na chvíli jsem to předělal na manuál vypínač do kabiny a při výměně starteru opět vrátil na své místo.
Starej dobrej golf II

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“