Radu při výměně motoru

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
mirda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 21.07.2009 15:17

Radu při výměně motoru

Příspěvek od mirda »

Ahoj kluci,potřebuji Vaši radu při výměně motoru.Mám 1.8 GX KE Jetronic a i když tu na něj skoro každý nadává,tak já jsem s ním už šest let spokojen.Tedy až do tohoto víkendu.Prorezl mi totiž blok motoru na prsou a stěna je tak zeslabena,že určitě nejde zavařit.Tekutý kov by nedržel a tak mi nezbývá,než vyměnit motor nebo alespoň blok.Mám doma ještě jeden motor ,karbec GU a já se ptám:
1.mohl bych blok z tohoto motoru použít včetně kliky a pístů
2.jak náročná by byla zástavba motoru GU místo GX,jedná se mi hlavně o elektriku(emise mě nezajímají)
3.nemá někdo funkční motor GX na prodej nebo alespoň kompletní blok bez nutnosti GO
4.jaký jiný typ motoru bych mohl použít
Předem díky za rady.
Starej dobrej golf II

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Radu při výměně motoru

Příspěvek od areka »

Jediný problém je v hlavě, protože GU je 2E2 karbec a GX je jak víš stříkačka. Tudíž nebudeš mít u GU v hlavě otvory pro vstřiky.
Etka hlásí jiná výrobní čísla pístů. Jinak je to to samé.

Znamenalo by to kromě bloku, kliky a ojnice s písty vše ostatní přešroubovat z jednoho motoru na druhý.
Nebo vše kromě bloku přešroubovat z jednoho motoru na druhý, ale to se asi již nevyplatí, protože při tom bych už dal nové šály a kroužky a to nebude za 100,-

Uživatelský avatar
mirda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 21.07.2009 15:17

Re: Radu při výměně motoru

Příspěvek od mirda »

Přesně tohle jsem si myslel,díky moc za odpověď.
Starej dobrej golf II

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“