16v PL záměna bloku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 09.11.2011 19:49
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
16v PL záměna bloku
zdravim všechny omlouvám se za další podobne téma ,ale řeším problém z blokem koupil jsem PL které leželo pár let, bylo přirezlý na 1vním válci po vybroušení rzi motor sice lze lehce protočit ale 2krát se mi ho nechce použít a proto jse ptám jestli lze zaměnit tento blok za jakoukoliv 1,8 nebo konkrétní typ děkuji všem za reakce
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 16v PL záměna bloku
16v bloky jsou jiný než 8v, takže ideální by bylo vzít blok z PL/KR.
rozdíly jsou snad v kanálech kterýma se vrací olej z hlavy do vany, přitom těsnění pod hlavou je ale stejný, takže to nebude tak žhavý.
další rozdíl 16v má písty chlazený zespoda ostřikem oleje, jsou ale machři s 16v přes 200hp bez ostřiku a nemají s tím problém...
takže vlastně ten 8v blok by se dal použít, je potřeba přehodit písty, pohon čerpadla a rozvodový kola.
pak je tady ještě varianta s blokem 06A (1,8 20v)..
rozdíly jsou snad v kanálech kterýma se vrací olej z hlavy do vany, přitom těsnění pod hlavou je ale stejný, takže to nebude tak žhavý.
další rozdíl 16v má písty chlazený zespoda ostřikem oleje, jsou ale machři s 16v přes 200hp bez ostřiku a nemají s tím problém...
takže vlastně ten 8v blok by se dal použít, je potřeba přehodit písty, pohon čerpadla a rozvodový kola.
pak je tady ještě varianta s blokem 06A (1,8 20v)..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 09.11.2011 19:49
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16v PL záměna bloku
ok tak teda prohodim pisty cerpadla kola a jedemlister píše:16v bloky jsou jiný než 8v, takže ideální by bylo vzít blok z PL/KR.
rozdíly jsou snad v kanálech kterýma se vrací olej z hlavy do vany, přitom těsnění pod hlavou je ale stejný, takže to nebude tak žhavý.
další rozdíl 16v má písty chlazený zespoda ostřikem oleje, jsou ale machři s 16v přes 200hp bez ostřiku a nemají s tím problém...
takže vlastně ten 8v blok by se dal použít, je potřeba přehodit písty, pohon čerpadla a rozvodový kola.
pak je tady ještě varianta s blokem 06A (1,8 20v)..