Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Ahoj je možné že už to tu bylo někde psané ale nemohl jsem nic najít.. byl bych rád kdyby se tu sepsaly různý poznatky co máme z přestavby 16v na webery.. Já se dozvěděl co se týče proudu že je potřeba rozdělovač u 1.3 golfa nebo feldy a nebo sehnat programovatelný zapalování což je ta dražší varianta teprve se nato chystám tak že budu rád za další rady
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
To je docela dobry tema pokud se to tady nezvrhne zase jen k tomu ze ti kazdej bude rikat at to nedelas. Ja nad tim uvazoval ale nakonec jsem se rozhodl pro G60 takze jsem ani zadny informace nezjistoval. Nicmene az bude G60 hotova tak bych se do toho chtel pustit jako dalsi G2 projekt.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Jedině zahraniční fora, funkčních jich po republice moc jezdit nebude. Kdo to má na závody zase nebude až tak sdílný.
Je to určitá investice, kterou si případní zájemci ani neuvědomují nehledě na to že je potřeba citelných zásahů do motoru, aby to ve finále mělo vůbec smysl vynákládat nemalé finanční prostředky.
Jsem názoru, že se to doma šroubováčkem neseřídí.
Je to určitá investice, kterou si případní zájemci ani neuvědomují nehledě na to že je potřeba citelných zásahů do motoru, aby to ve finále mělo vůbec smysl vynákládat nemalé finanční prostředky.
Jsem názoru, že se to doma šroubováčkem neseřídí.
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Je pravda ze co jsem se tak na oko dival tak opravdu vic informaci je v zahranici. Jinak ja si myslim ze s investici musi kazdej pocitat. Minimalne ja s tim urcite pocitam u G60 to nebylo jinak.
Jinak jsem stejnyho nazoru ze doma s minimalni vybavou se to udelat neda ale pokud jsou kontakty a nebo znamy tak si myslim ze to taky nebude takovej problem.
Podle me nez se do toho nekdo pusti tak by nebylo marny si zjistit co nejvic informaci a udelat si aspon nejakou kalkulaci co to bude asi tak stat a pak uvidi. A jiste ze tu kalkulaci o dost preskoci
Ale stejne si porad myslim ze toto tema neni uplne marny. Pokud nekdo neco vi a rad se podeli tak aspon urcita cast informaci treba i jen zakladni tu pro ty zajemce bude.
Jinak jsem stejnyho nazoru ze doma s minimalni vybavou se to udelat neda ale pokud jsou kontakty a nebo znamy tak si myslim ze to taky nebude takovej problem.
Podle me nez se do toho nekdo pusti tak by nebylo marny si zjistit co nejvic informaci a udelat si aspon nejakou kalkulaci co to bude asi tak stat a pak uvidi. A jiste ze tu kalkulaci o dost preskoci
Ale stejne si porad myslim ze toto tema neni uplne marny. Pokud nekdo neco vi a rad se podeli tak aspon urcita cast informaci treba i jen zakladni tu pro ty zajemce bude.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
a mě se chce něco říct, ale neřeknu to, protože bych se opakoval
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
lister píše:a mě se chce něco říct, ale neřeknu to, protože bych se opakoval
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Já vyzistil to že je potřeba podávací čerpadlo jiný dá se koupit přímo pro karburátory weber nechat vyrobit přírubu na sání regulátory tlaku a podobný věci po cestě jsou prý zbytečný že akorát ten benzín zpomalují.... pak co se týče rozdělovače e s potlakem je největší problém stím podlakem že se z weberu bere jen za volnoběhu pak už to nedává tak že je hodně složitý seřídit předstih..
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Jinak sem na foru četl něco o zápalku od megasquirt ale než aby tam někdo dával rady spíše týpka odrazovaly tak že bych to tady chtěl vést trošku jinak
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
na jakým foru ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Hele tady tuším že se bavily o trojce gti 16v
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
o nevím to asi nebude ono, o MS ani čárka, bohužel ani graf z brzdy
bych teda zahájil diskuzi otázkou proč rozdělovač z feldy ? felda používá odstředivou a podtlakovou regulaci ? to bych se divil, felda má buď přímo cívku na svíčkách, nebo pevnej rozdělovač stejnej jako vw 1,6. nějaká hodně stará 1,3 by mohla mít rozdělovač s podtlakem a odstředivkou a la škoda 100, kterej by se dal na motor naroubovat podobně jak to měl ten slovák, ale kde je pak ten "čistej motorák" ?
bych teda zahájil diskuzi otázkou proč rozdělovač z feldy ? felda používá odstředivou a podtlakovou regulaci ? to bych se divil, felda má buď přímo cívku na svíčkách, nebo pevnej rozdělovač stejnej jako vw 1,6. nějaká hodně stará 1,3 by mohla mít rozdělovač s podtlakem a odstředivkou a la škoda 100, kterej by se dal na motor naroubovat podobně jak to měl ten slovák, ale kde je pak ten "čistej motorák" ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Ale tento uživatel hned na první fotce má něco na způsob Škodováckýho rozdělovače, nebo mi to alespoň tak připadá. O vhodnosti si netroufnu spekulovat.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
nějakej vw 1,3 bude vhodnější...
třeba takovej rozdělovač z NZ, podle APMtec podtlaková regulace začíná při -15kPa a končí při -60kPa, rozdíl 15°
odstředivá začíná v 1050rpm a končí při 5000rpm, rozdíl 20°.
maximální předstih pro 16v motory při plný zátěži je 24°, to je vyzkoušená hodnota, netřeba o tom spekulovat.
takže bych nastavil základní předstih s odpojeným podtlakem na 4°, s tím, že když se motor začne vytáčet odstředivka to posune na 24°, motor bude spokojenej. samozřejmě by byl ještě spokojenější kdyby ten plnej předstih přišel dřív, třeba už ve 3500rpm...
při volnoběhu se k základnímu předstihu přidá i podtlaková regulace, teoreticky se sérivýma vačkama by tam mohlo být i těch -60kPa, takže 4+15° = 19° na volnoběh což je v pohodě.
velkej problém nastane, když se otevřou klapky, podtlak zmizí a předstih spadne dolů...
prostě zlatej megasquirt, 5500,- není zas tak moc, když ti motor zničí detonace od špatnýho předstihu, bude to dražší
třeba takovej rozdělovač z NZ, podle APMtec podtlaková regulace začíná při -15kPa a končí při -60kPa, rozdíl 15°
odstředivá začíná v 1050rpm a končí při 5000rpm, rozdíl 20°.
maximální předstih pro 16v motory při plný zátěži je 24°, to je vyzkoušená hodnota, netřeba o tom spekulovat.
takže bych nastavil základní předstih s odpojeným podtlakem na 4°, s tím, že když se motor začne vytáčet odstředivka to posune na 24°, motor bude spokojenej. samozřejmě by byl ještě spokojenější kdyby ten plnej předstih přišel dřív, třeba už ve 3500rpm...
při volnoběhu se k základnímu předstihu přidá i podtlaková regulace, teoreticky se sérivýma vačkama by tam mohlo být i těch -60kPa, takže 4+15° = 19° na volnoběh což je v pohodě.
velkej problém nastane, když se otevřou klapky, podtlak zmizí a předstih spadne dolů...
prostě zlatej megasquirt, 5500,- není zas tak moc, když ti motor zničí detonace od špatnýho předstihu, bude to dražší
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti 16V Kr na webery + čistej motorák
Kdyz to tak vezmu tak si myslim ze 5500,- pri teto stavbe je minimalni naklad. Jinak ja vim ze otazka byla i na cistej motorak ale zatim bych to v tomto tematu vynechal