Přestavba na G60

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

TOMIK_GT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 28.03.2011 18:08

Přestavba na G60

Příspěvek od TOMIK_GT »

Ahoj všichni asi mě tu ukamenujete ale rád bych rozvinul takto ožehavé téma jako je přestavba na přeplňovanej G60 motor mám GII 1.8GTI označení motoru PL 95kw. Něco jsem na internetu našel ale moc toho nebylo sháním díly na tuhle přestavbu nerad bych tu četl odpovědi at se do něčeho nerejpu když tomu nerozumím a jiné narážky já potřebuji poradit a né rozvíjet tady teorie o sobě.Tot vše ted k tématu potřeboval bych poradit jaké veškerá kabeláž je potřeba popřípadě zda by postačily vstřiky z ABFa a když mám motor a ŘJ z Corada co vše musím vyměnit na mém motoru aby to fungovalo popřípadě jakej dát spodek jakou hlavu a nějake info k tomu opravdu děkuji moc ZA POMOC !!!! ČI RADY popřípadě hažte linky at tady z fora či z jiných stránek

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od areka »

I deální pro tuto přestavbu bude mít oba dva naprosto kompletní motory, včetně všeho potřebného příslušenství a z nich se pokusit dát dohromady G60 16V. Spoustu věcí budeš muset vymyslet i vyrobit sám. :wink:

Jako není to nemožné, ale to úsilí i finanční nebude nikdy vykoupeno efektem jízdy. Otázkou je, že tě motor 20VT s již vymyšlenou technikou příjde na třetinu financí. A bude to na 100% fungovat. Hned!

TOMIK_GT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 28.03.2011 18:08

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od TOMIK_GT »

takže mohl bys mi poradit nějaký návrh z čeho použít spodek a z čeho hlavu jakou jednotku a tak?? díky

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od areka »

To chceš napsat jako postup co dělat?
Vždyť jsem to napsal, použil bych celý motor z 16V, nechal udělat výbrus, koupil k tomu písty se zmenšenou kompresí na na 8,6 - 8,8. a potom bych se snažil použít co nejvíce komponent z klasické G60, vyrobil držák alternátoru, koupil komponenty jako obrácené sání, koleno ke klapce a spoustu dalších drobností za cca 30.000,- z Ebaye. Nechal udělat repas kompresoru. Koupil širokopásmovou lambdu na seřízení. Nakoupil bych tak nějak vstřiky cca kolem toho co používají němci a zatočil s tím. Pokud by to bylo málo použil bych větší vstřiky. A potom hurá k někomu kdo mi to na brzdě seřídí. To je v hodně hrubých rysech co by tě tak mohlo čekat.
Co já vím, tak až na možná dva případy, toto nikdy nikdo v ČR nerozchodil, aby mu to jezdilo tak jak má. A ti dva se rozhodně nepodělí co a jak, možná ani již na toto forum nezavítají. Každopádně to bude cenová raketa, můj střízlivý odhad je cca do 200.000,- od nakupu obou motorů až po vyjetí z brzdy a projetí se na normální silnici. :wink:
A opravuji svůj předchozí příspěvek, 20VT vyjde na desetinu. :mrgreen:

Uživatelský avatar
mikii
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2159
Registrován: 30.01.2008 22:04
Bydliště: Skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od mikii »

Toto ti treba pomuze :wink: http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/16vg60-kit.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od vintera »

A co koupit auto i s motorem G60 a s ním si hrát, aspoň by byly díly. Tuhle jsem viděl jeden v passatu, ale je už ve šrotě. Ale i tak to bude raketa dát dohromady.

Uživatelský avatar
mikii
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2159
Registrován: 30.01.2008 22:04
Bydliště: Skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od mikii »

Tezko rict. Myslim ze je lepsi mit 16V komplet auto a potom shanet dily z G60. Jako elektriku kompresor a tak. a k tomu jeste tu sadu na prestavbu. Co jsem si zjistoval info tak to neni zase tak slozity. Na vortexu je hodne informaci.

TOMIK_GT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 28.03.2011 18:08

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od TOMIK_GT »

No asi tak jednoduchý to taky nebude a levný moc taky ne uvažuju že bych vyndal můj 16V a dal tam komplet motor 8V corado G60

Uživatelský avatar
mikii
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2159
Registrován: 30.01.2008 22:04
Bydliště: Skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od mikii »

Az pozjistujes vsechny informace zjistis ze to neni tak slozity. Vetsina lidi od toho upusti protoze je to drahy. :wink:

TOMIK_GT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 28.03.2011 18:08

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od TOMIK_GT »

Coz to je taky pravda do myho 16v bych musel dat kovany pisty kliku a celkem celej vnitek to je cca 30000 plus tu sadu jak jsi posilal to bylo nejakych 35000 a plus Gecku je dalsich 15000 kc je pravda ze je to drahy. A levnejsi varianta bude dat tam bud to corro nebo to turbo ja na to penize mam ale chci aby to bylo co nenmin zasahu do auta a aby to neco vydrzelo

Uživatelský avatar
mikii
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2159
Registrován: 30.01.2008 22:04
Bydliště: Skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od mikii »

Myslim ze jsem nekde cetl ze pokud zachovas vykon seriovy 16VG60 to je 210ps tak nemusis menit vnitrek 16V.

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od Marosh16v »

Pokud máš teď 16v, který funguje, tak proč chceš G60 ? Pokud teda nemluvíme o 16vG60.

Jinak 100% souhlas tím, co psal Areka. Ale pokud se jedná o klasickou G60, která má 160ps a PL, které má 130ps, nevidím v tom nic zásadního, proč to dělat...

Každý by stavěl a pak dojde na to nejdůležitější - finance :)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od lister »

23 let po ukončení výroby G60 se počet funkčních G-laderů na severní polokouli blíží nule (na jižní už nejsou žádný), takže se dost blbě shání, no a motory jsou totálně vylítaný..

já hlasuju pro atmosféru :wink: 1,8 16v, 2,0 16v nebo něco novějšího 1,8 20v, pochopitelně s klapkama.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
mikii
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2159
Registrován: 30.01.2008 22:04
Bydliště: Skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od mikii »

To lister: Pokud pocitas jen puvodni. Porad se daji koupit nove a tech je celkem dost. Ale zase koncime u financi. Kdyz si vezmu moji investici jen do motorovyho prostoru a to je vse serie pouze kompletni repas tak jsem asi na cca 90 000,- takze at si pak kazdy udela obrazek co stoji neco postavit a jeste udelat repas ( ted myslim 16VG60 treba.)

TOMIK_GT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 28.03.2011 18:08

Re: Přestavba na G60

Příspěvek od TOMIK_GT »

No mam PL 95kw 1.8 gti 16v a chtel jsem zvednout vykon nejakym zpusobem neco malo je tam na vic lestene svody snizena hlava sport filtr motor je komplet po GO nove pisty, krouzky tesneni vcetne prevodovky a spojky a slape jak pila nekouri a komprese mel taky vyborny jen tahle generalka vysla na necelych 20000kc ale chtel jsem to prave predelat na tu g60 pac se me moc libi odfuk toho turba a zvuk toho motoru zni adrenalinove takhle vypada potreboval bych na nej jeste tapecy a vstriky pac jsem tam pred tou generalkou mel propaleny pist jen nevim uz jaky to byl coz je pruser a nevim jak zjistit zda to prasi dobre ci spatne popripade by to mohlo byt nastavenim bohatosti smesy
Přílohy
22052012005.jpg
IMAG0142.jpg
IMAG0143.jpg

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“