jede g60 bez komresoru?

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

jede g60 bez komresoru?

Příspěvek od OndrIs »

ahoj chci se zeptat muzu mit motor z rallyoveho golfa g60 ale neni tam kompresor ,a tak se chci zeptat jestli po upravě se da snim jezdit? samozžejmě časem bych tam tenkomresor dal ale ted by my nevyšli peníze tak diky za rady ! 8)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

pojede to ale mizerne prece jenom ten motor ma nizsi kompresi a je udelanej na preplnovani....bude zrat a nepojede
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrIs »

jo ja pravě myslel že když tam nebude ten kompresor tak ta řidicijednotka to nedovoli nevite nekdo kolik to ma koni bez toho kopresoru a je to 4bodový vstřik? :?: :P

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

zaklad je modifikovanej motor PB ma to mensi kompresni pomer tzn. ze to bude ocesany o vykon i kroutak a to dost...spis pockej na kompresor nez abys to huntoval bez nej :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
VERONA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravskoslesky

VW

Příspěvek od VERONA »

A odkragloval motor.(kdo si počká ten se dočká)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

"kdo si počká, ten se dočká" jenže bys taky mohl čekat do smrti, funkční G-dmychadla nejsou a nebudou :wink:

Willdaa : "bude žrát a nepojede" , takže klasika :lol:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

lister
njn tak to trochu zere no...je to pro nadsence :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrIs »

dobre dobre chlapy !! ještě mam tady motor je to 1,8 kod myslim PF 79(kw) daval se do toho motoru někdy kompresor myslím že to je čistě Gtičkovej motor!co by se stalo kdybych tu narval komresor g60 dolo by se ???? :o :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

OndrIs

tak to nechapu ale podle toho co tu popisujes tak vem to PFko je to supr motor a nenarocnej a je to GTI (coz G60 je taky) a nebo sezen kompletni funkcni G60 (PG) (docela problem sehnat jak pise lister)...na nejaky kombinace G60 bez kompresoru nebo PF s kompresorem zapomen...spousta prace a vysledek je k nicemu :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

:arrow: Eaton :?:

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrIs »

ok skusim to jinak jde bez problemu na pfko dat kompresor? nechci se bavit o tom že to je naročne a složite!prostě bych chtěl přeplnovanej a bud koupim ten kompresor a dam ho na to pfko a nebo si budu muset připlatit a koupit celje g60 motor a to se mi moc nechce ,jelikož to šaha hodně do mé kapsy :cry: :cry:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

hlavně kdyby směl kompresor,jako že ho nemáš, tak by bylo lepší dát ho na to PG který je dělaný na přeplňování než se drbat s PF, který přeplňování nezvládne.

o G60 bez možnosti vyzkoušení ani nepřemýšlej, je mi jasný že seš "maladej a blbej" a vidíš jen těch 160koní, ale nezapomínej kvůli tomu na to že tenhle motor resp. kompresor je vyhlášenej svou nespolehlivostí.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

lister

s prvnim odstavcem souhlasim a s tim druhym castecne ne ty kompresory vydrzej az az na to jakej je to strasnej mechanismus jenom chce pravidelnou udrzbu ale to tu nemam cenu resit kazdej mame svuj nazor :wink: ja bych zas nesel do "vyhlasenyho" mechanickyho vstriku v podani 16V :P
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

OndrIs píše:ok skusim to jinak jde bez problemu na pfko dat kompresor? nechci se bavit o tom že to je naročne a složite!prostě bych chtěl přeplnovanej a bud koupim ten kompresor a dam ho na to pfko a nebo si budu muset připlatit a koupit celje g60 motor a to se mi moc nechce ,jelikož to šaha hodně do mé kapsy :cry: :cry:
Trochu si tu počti o principu přeplňování...
G60 bez kompresoru nepojede nic moc protože má nižší kompresi, kterou dohání právě kompresor. PB-čko s kompresorem nepojede protože má vysokou kompresi, která neumožňuje přeplňování.

Je to ten samej motor ale pokaždé mírně upravený podle toho jestli má nebo nemá kompresor. Použít ho na nesprávnou variantu bude znamenat vyhozené prachy a nic moc výsledky.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Willdaa : hlavně mě nepřesvědčuj o tom ,že všechny G60 měly tu smůlu ,že se dostaly do rukou magorům kteří jim jen nakládali a nedali potřebnou péči :wink:

když jsi zmínil mechanickou stříkačku v podání 16V, tak tě musím upozornit na to že v 8V je vstřikování stejný, kromě VW se od poloviny 70 do poloviny 90let dávalo i do audi, saabu, remaultu, merglu, ferrari a dalších aut, a do dnešních dnů jich jezdí po světě víc, než kolik kilometrů najezdily dohromady všechny G60ky..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“