jede g60 bez komresoru?

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

lister

ja te o nicem nepresvedcuju pac vis svoje a nenechcas si to vysvetlit ze G60 zas nebyl tak spatnej kompresor jak tvrdis :wink:

ad. mech.vstrik:tyhle fakta vim a beru v potaz ale i tak me to nepresvedci natolik ze bych z tech motoru byl urvanej...porad to pro me bude prumernej motor s pokusem o lepsi vstrikovani nez karbec bez moznosti uprav atd. :?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrIs »

ok našetřim a koupim si celej g60 motor! kompresor je kompresor :D prostě si myslím že mit g60 v golfu je luxus :ura1: je to jenom o vkusu a stylu :old: :D

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

OndrIs

no to sice jo ale je to narocnej luxus. :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Luban06G
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2079
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Už jen Blansko

Příspěvek od Luban06G »

tak tak,jak píše Willdaa :? :roll:

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

Luban06G píše:tak tak,jak píše Willdaa :? :roll:
Měli by jste si uvědomit že tyto auta jsou 20let stará. Pokud chcete moderní vstřikování přímo do válců s možnostma úpravy na počítači tak si pořiďte nějaké nové auto. :wink:

A pro zastánce teorie G60: Zajímalo by mě kolik slepých cest měl např. Renault? Nebo Ferrari...

Uživatelský avatar
Luban06G
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2079
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Už jen Blansko

Příspěvek od Luban06G »

právě proto,že to je 16let starý auto,sem ho mohl pořídit,na nový mít asi hodně dlouho ještě nebudu :wink: :oops: ale jenom kvůli těm penězům to zas nebylo,chtěl sem G60 vyzkoušet a vím,že zbavovat se ho budu už jen stěží.. :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

labolatolni_mys

absolutne nevim co si tim chtel rict. :?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Willdaa píše: ad. mech.vstrik:tyhle fakta vim a beru v potaz ale i tak me to nepresvedci natolik ze bych z tech motoru byl urvanej...porad to pro me bude prumernej motor s pokusem o lepsi vstrikovani nez karbec bez moznosti uprav atd. :?
nevím o jakým "průměrným" motoru mluvíš :roll: já sem ti jen chtěl nastínit rozdíl mezi mechanickým vstřikem, kterej se úspěšně používal v rozmezí víc než 20let u milionů aut různejch výrobců (je jasný že v tom obrovským počtu se najde nějakej problém, ale proti G60 je to spolehlivost sama, možnosti ůprav jsou daný dobou vzniku, "pokus o lepší vstřik než karbac" to snad nebudu komentoivat, nechovej se jak Majscha) a G60 která se dělala 3 roky (doo G3 se už nedostala) a do dnes jich jezdí 10%, ostatní stojí bez kompresoru v kopřivách. už víš co je slepá ulička ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

G60 je pro bohaté.
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

lister píše:
Willdaa píše: ad. mech.vstrik:tyhle fakta vim a beru v potaz ale i tak me to nepresvedci natolik ze bych z tech motoru byl urvanej...porad to pro me bude prumernej motor s pokusem o lepsi vstrikovani nez karbec bez moznosti uprav atd. :?
nevím o jakým "průměrným" motoru mluvíš :roll: já sem ti jen chtěl nastínit rozdíl mezi mechanickým vstřikem, kterej se úspěšně používal v rozmezí víc než 20let u milionů aut různejch výrobců (je jasný že v tom obrovským počtu se najde nějakej problém, ale proti G60 je to spolehlivost sama, možnosti ůprav jsou daný dobou vzniku, "pokus o lepší vstřik než karbac" to snad nebudu komentoivat, nechovej se jak Majscha) a G60 která se dělala 3 roky (doo G3 se už nedostala) a do dnes jich jezdí 10%, ostatní stojí bez kompresoru v kopřivách. už víš co je slepá ulička ?
nic proti ale lehce si to zacal prekrucovat...a to srovnavani s Majshou si vyprosuji :roll: to ze to je slepa ulicka vim a nejak me to neprekvapuje (btw. spiralovy kompresory se pouzivaj porad akorat se v aute moc neosvedcili) kdyz se preslo na sroubovy kompresory ktery vice vyhovovaly podminkam automobilovyho prumyslu nehlede na to ze taky do hry vstoupily turba...ze jich jezdi 10% nemyslis vazne se podivej nekdy na nemecky,belgicky a jiny srazy a budes prekvapenej kolik tam najdes aut s G-laderem.je to zbytecny se o tom dal bavit jenom me udivuje ze tak inteligentni clovek jako ty a s obrovsekjma znalostma VW (pred ketrejma hluboce smekam) se na to nedokazes (nebo nechces) podivat z jiny strany (z ty co si tyhle motory chvalej a chvalej si jeho vlastnosti).
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

srovnání s Majschou sis vysloužil těma nepodloženejma blábolama o nespolehlivosti mechanický stříkašky, a pokusech o modenější alternativu karbecu, když se budeš chovat normálně ,budu se chovat normálně, prostě "jak vy k my, tak my k vy" :wink:

na německých nebo belgických srazech jsou k vidění i jiný motorizace..

mě zase nepřestává udivovat, jak zastánci G60 bagatelizujou problémy okolo těchto motorů, přece není dobrý utvrzovat maldýho kluka v tom že g60 je nej a taktně mlčet o tom kolik do toho motoru musíš nasypat.
on má problém dát dohromady desítku na komplet motor, co bude dělat až ho dá do auta a zjistí že komp netlačí ? a co budeš dělat ty ? co bude dělat až zjistí že komprasor je vylámanej a nedá se repasovat ? a co bude dělat Jan Tleskač ? :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
labolatolni_mys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 818
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: E.ON Distribuce a.s.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labolatolni_mys »

Willdaa píše:labolatolni_mys

absolutne nevim co si tim chtel rict. :?
Lister Ti to už dvakrát perfektně popsal. Lépe už ti vysvětlit jak funguje evoluce a vývoj nejde. :wink:

Uživatelský avatar
Luban06G
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2079
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Už jen Blansko

Příspěvek od Luban06G »

Stejně sem se do té slepé uličky pustil rád a rozhodně nelituju,ten kdo to takhle kritizuje,má možná rozum,ale ne srdce,já v 16V jezdit nebudu! :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

lister

ze je to draha sranda sem tu psal a Luban06G to taky napsal takze to bych tu neresil nehlede na to ze sem mu doporucil at tam radsi da to PFko kdyz nema na G60.Jo mozna sem mech. vstrik. podhodnotul ale sam moc dobre vis kolika lidem si uz tady radil co a jak kdyz jim neco na tom nefungovalo nebo to nejelo. :?
a ohledne vylamanyho kompresoru ci to ze netlaci tak nevim co tady kdo bagatelizuje me jenom sere ze se tady akorat predhazuje to nejhorsi co se muze stat a samozrejme za to muze ten kompresor ze se to podela (narazim na to ze nikdo neprizna chybu ze zanedbal udrzbu a pak akorat vsici rvou jak je to na h***o stroj, ale tohle uz nikdo nevidi.) :roll:

labolatolni_mys
no evidentne si to vubec nepochopil o co tu jde. :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
shaity
Závodník
Závodník
Příspěvky: 619
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaity »

je to zase tady...16V vs G60 :lol: nejlip pochopitelne 16V G60 dohroomady....
ale jak tady nekdo psla o slepejch ulickach jinejch znacek..ja si myslim ze napriklad ferari si se slepejma ulickama uzilo moc......
ale TO LISTER:jak si to myslel omezenjma moznostma vykonovyho posuvu???v nemecku neco delaj je to sice doval drahy ale zvedaj vykon...myslim ze v radu 15-17 procent zakladniho vykonu...nevis o co jde???

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“