Ahoj,
chci pořídit atmosferický motor s Digifantem a je několik verzí motorů, 1P, PF a RV. Čím je ten různý výkon verzí ovlivněn? Je to věc palivové a zapalovací mapy, nebo je to v konstrukci motoru? Mají všechny motory stejný průměr ventilů?
Děkuju za odpovědi, Honza
Verze motorů s DIGIFANTEM
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26.07.2011 21:16
- Bydliště: Praha-západ
Verze motorů s DIGIFANTEM
VW Golf II 1.8 RP
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Verze motorů s DIGIFANTEM
ventily stejný, vačky stejný, komprese taky.
rozdíly jsou akorát v oktanovým čísle, tím pádem zapalovacích mapách a pak taky v emisních normách (kat/bez kat).
rozdíly jsou akorát v oktanovým čísle, tím pádem zapalovacích mapách a pak taky v emisních normách (kat/bez kat).
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26.07.2011 21:16
- Bydliště: Praha-západ
Re: Verze motorů s DIGIFANTEM
Děkuju, zkoušel jsi někdy těmto motorům přidat na potenciálu? Chci si postupem času do Golfika postavit solidní motor, mezitim jezdit RP, co tam je a pak to přendat. Rozhoduju se od jakého začít.K-jetronicu se bojim, stejně tak 16v (kontroly atd..). Tomu Digifantu se přeci jenom dá pomoci SW, je to tak?
VW Golf II 1.8 RP
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Verze motorů s DIGIFANTEM
nezkoušel, já dělám do 16v
od úpravy SW na sériovým atmosferickým 8 ventilu bych moc nečekal, ledaže by tomu předcházela úprava HW, vačky, klapky, komprese atd..
od úpravy SW na sériovým atmosferickým 8 ventilu bych moc nečekal, ledaže by tomu předcházela úprava HW, vačky, klapky, komprese atd..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26.07.2011 21:16
- Bydliště: Praha-západ
Re: Verze motorů s DIGIFANTEM
Já vím že do nich děláš, vlákno s tvojí stavbou jsem hodněkrát prolezl. K tomu co jsi řekl plánuju i vrtání 82.5mm. 16v mi nikdo nezapíše a jsem posera... Furt mám pocit, že když tam zůstane 8v, nebude to tak bít do očí.
VW Golf II 1.8 RP