Zdravím,
měl bych dotaz, mám doma G2 GT 1.8. RP 66 KW, r.v. 1991, nová elektrika a k výbavě... mfa, abs atd.
Už nějaký pátek řeším, jaký srdíčko do něj, po dlouhém uvažování jsem se rozhodl pro 1.8 16V KR, popř. PL
Ale chtěl bych se zeptat, zda už někdo takovou přestavbu dělal, co všechno bych musel vyměnit? Jak je to s elektrikou? A popř. zda zvolit KR, či PL.
Předem děkuji moc za každou odpověď.
Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14.10.2013 20:40
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
No tak asi bych volil PL protoze pokud se nepletu tak KR se delalo jen se starou elektrikou. Ale pokud si dobry v elektrice muzes dat i KR a cely si to predelat. Jinak motorovou elektriku budes potrebovat komplet. Ja si myslim ze to neni zase takovej problem tam dat.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14.10.2013 20:40
Re: Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
Díky za rychlou odpověď, s tou elektrikou u KR mám právě teď dilema, protože co jsem probíral forum tak jsem někde četl, že se dělala i nová, ale uvidíme, každopádně pokud ne, tak raději zvolím PLko (zas tak dobrý v elektrice nejsem , a hlavně se mi nechce překovávat komplet elektrika). Každopádně díky za odpověď na tu motorovou elektriku, to jsem potřeboval vědět.
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
Tak je mozny ze se delal i s novou. Ruku do ohne za to nedam ze jen se starou ale podle doppel-wobber se KR prodavalo jen do 88 a nova elektrika byla od 89.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
ono je to v podstatě jedno jestli jseš v elektrice dobrej, nebo ne.
tý elektriky je tak málo, že ten kdo zvládne přehodit motor, dokáže za půl dne udělat i elektriku s prstem v nose
tý elektriky je tak málo, že ten kdo zvládne přehodit motor, dokáže za půl dne udělat i elektriku s prstem v nose
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14.10.2013 20:40
Re: Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
Něco na tom je, na G2 dělám už něco málo přes rok a půl o volném čase, takže ve finále ta elektrika by už byla jenom detail, zkušenosti s KR nebo PL nemám upřímně žádné, takže když nebudu brát v potaz nějakou tu práci na víc, jaký by byl váš názor? Když to napíšu blbě "jaká verze je ta lepší"?
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1.8 RP za 1.8 16V
Sice o 16V se moc nezajimam ale ja bych volil KR