Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

keyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 11.06.2012 15:05

Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

Příspěvek od keyvi »

A tlak v zátěži na liště max 2 bary :baseball:

Uživatelský avatar
BigWolf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR Košice

Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

Příspěvek od BigWolf »

>Ak mas taky nizky tlak na liste tak skus este odmerat tlak ktory dodava priamo cerpadlo, cize odpojis hadicu od palivovej listy a napojis na nu tlakomer a niekto otoci klucikom aby sa rozbehli cerpadla pripadne bude startovat. (pozor na oci ked budes odpajat tlakomer)
>Mohol by si vyskusat ci sa to zlepsi ak budes jazdit s odpojenym a zaslepenym podtlakom ktory ti ide do regulatora tlaku paliva ked si po odpojeni nameral vyssi tlak. Pripadne by si mohol na VYSKUSANIE priskrtit hadicku ktorou tecie benzin spat do nadrze. Je pripojena zospodu regulatora tlaku paliva.
>Podla merani tlaku to vyzera na odchadzajuce cerpadlo alebo regulator tlaku paliva.
>To ze ostatne podtlaky nemas pripojene (aktivne uhlie, ohrev vzduchu) nevadi ak su tie vystupy zaslepene.
>Multimetrom si mal merat prud. Prud je v Amperoch (A). Na fotke mas multimeter nastaveny na meranie striedaveho napatia. Takze to meranie prudu asi nechame radsej tak.
>Konektory ktore si odfotil si asi zle popisal. 3 pinovy s kablami biely-hnedo/biely-zlto/cierny by mal byt napojeny na krokovy motorcek aj ked by tam mali byt len 2 kable a to zlty a biely. No ty tam mas aj hnedo/biely a nemas zlty ale zlto/cierny.
Ten druhy konektor s kablami cerveno/biely-hnedo/cierny-cierny by som tipoval na lambdu.
>RJ by mala byt OK pre neLambdovy system ked nie je vovnutri nieco spalene (stava sa to celkom casto ak nie su kostry OK) skontroloval by som to.
>Posledna vec je ze mas zapojeny modry konektor ak dobre vidim na cierny snimac teploty vody? Ten konektor by mal byt zapojeny na modry snimac teploty vody. Pre istotu (viem ze si kupoval nove) premeraj odpor ci je OK. Prikladam tabulku.
>Mohol by si napisat aspon strucne postup ako ste nastavovali zapalovanie?
Přílohy
Toto je pravdepodobne konektor na krokovy motorcek
Toto je pravdepodobne konektor na krokovy motorcek
Modry konektor na modry snimac v kruzku
Modry konektor na modry snimac v kruzku
Odpor modreho snimaca teploty vody
Odpor modreho snimaca teploty vody
Kable na motorceku
Kable na motorceku

keyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 11.06.2012 15:05

Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

Příspěvek od keyvi »

Jo zmerit primo cerpadlo jeste zkusim,ale regulátor bych možná vyloučil,když jsem zkusil nasadit štelovatelnej regulátor s budíkem,skoro se to nedalo nastavit,pořád to ukazovalo nesmysly,tak možná čerpadlo,ale vyzkouším jak regulátor tak čerpadlo.
A zpětný ventil by prý měl držet tlak na liště 2 bary na 10 minut po vypnutí motoru,ale když to chcípnu je to hned na pryč...

No já ani nepočítal,že by to kvůli těm podtlakům nejelo,spíš sem to psal abyste měli trochu přehled co tam chybí a že je to zaslepený.

Jaj pardon,já to měřil blbě jak sem chvátal nebo už asi senilním... :fool: No nic...

S těma konektorama fakt nevim,původně v tom byl Digifiz tak by jeden z nich mohl být na čidlo tachometru na převodovce.
Prý je to motor z Golfa co někdo dotáhnu ze Švýcarska či co...

NN mám tam dvě modrý čidla,je to blbě vidět. Koupil jsem nový a starý tam nechal na porovnání,na obě to jede stejně,nicméně obě schválně změřim,moc díky za rady.

Předstih jsem zkusil podle chytrý knížky - ohřátej motor,odpojit čidlo teploty a nastavit v okýnku na zářez při cca 2000 otáčkách.
Ale ten zářez na setrváku je zajímavej,normálně by měl být za tím zářezem důlek který označuje HÚ,ale důlek nikde! Točil sem motorem několikrát dokola a zkoušel tu hranu kde by měl být čistit a nic :? A HÚ mi přesně výchází na ten zářez na který se nastavuje předstih. Zkoušel jsem místo svíčky tyčku a točit motorem a opravdu ten zářez vychází na HÚ a ne na předstih(i podle rysky na řemenici to sedí na HÚ). Musel jsem si teda do setrváku udělat svůj zářez podle setrvačníku co mám vyndanej z jinýho motoru GTi a pak nastavovat. Jo a ten zářez sem udělal vlevo od toho originál zářezu,takže je to správně.

Zítra dám podle času vědět jak to dopadlo.

Uživatelský avatar
BigWolf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR Košice

Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

Příspěvek od BigWolf »

Tlak na liste po vypnuti motora moze unikat aj cez regulator tlaku paliva alebo cerpadlo. A je tu aj moznost ze ti netesnia vstrekovace. Ale to by ti zasa zle startovalo.

Nove cidlo neznamena funkcne cidlo. Ked uz kupovat nove tak original VW. Ale najlepsie je premerat ked je studeny motor aj ked je zohriaty na prevadzkovu teplotu.

So zotrvacnikom je to zaujimave lebo ten zarez by mal byt 6° a bodka by mala oznacovat hornu uvrat. Oznacenie hornej uvrate by malo byt aj na remenici ktora je na kluke. Pozri obrazky:
http://techtonicstuning.com/main/index. ... page&id=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Pri nastavovani zapalovania sa niekde pise ze po odpojeni modreho cidla mas este 3krat vytocit motor cez 3tis. otacok a to tak ze po kazdom pridani nechas otacky klesnut na volnobezne. Proste ako keby si 3krat preturoval motor.
Uhol zapalovania by sa mal posunut ked znova cidlo zapojis o 30° pri otackach 2500ot/min. Ale neviem ci mas taky stroboskop ktorym sa to da overit.

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

Příspěvek od eazydaz »

s tymi znackami pozor, ako pise BigWolf,vela expertov co to nevie tak nastavuju stroboskopom podla zarezu..a potom maju v skutocnosti vyssi predzapal o tych 6stupnov.

keyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 11.06.2012 15:05

Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém

Příspěvek od keyvi »

Tak problém vyřešen :drinks: Obě benzínový čerpadla jsem vyměnil za jedno velký co natlačí 5 barů a zapojil jsem ho normálně na vypínač,k tomu nový filtr,nahodil jsem nový regulátor tlaku na liště a ještě jsem pro jistotu vyměnil vratku z lišty do nádrže (byla tam s průměrem 6mm a má být 8mm) a už to jede jak má :) Ale ty značky na serváku mi pořád vrtají hlavou i s tim předstihem,prostě až budu měnit spojku a převodovku,všechno zkouknu. Ještě chci měnit vanu,tak až jí budu mít dole,podle postavení kliky snadno poznám horní úvrať a snad zjistím jak to s těma ryskama je. Jinak díky všem za rady,kdyby zas něco,tak se ozvu :good:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“