Super díky moc, už to stahujulister píše:http://uloz.to/1496540/vw-scirocco-a-ca ... manual.pdf
od strany 189 je popsanej K-jet s katem, od strany 488 jsou schémata..
Jinak dnes jsem přijel, když měl motor cca 60-70 °C tak jsem vyndal pátý vstřik ze sání, zalepil díru po vstřiku izolačkou, aby to těsnilo, startoval jsem vstřik suchý, tak pravděpodobně těsní, až bude motor pěkně studenej a bude čas tak to udělám ještě jednou, schválně jestli bude cákat při -5°C..
Jinak zkoušel jsem měřit čidla.. a to čidlo vedle rozdělovače paliva jak je na dvou malých silentblokách na blatníku tak dává stálých 22,2ohm.. ale to je asi k ničemu..
Jinak horní čidlo teploty vody je funkční, podle multimetru bylo prvně nějakých 70 pak to pěkně po pár hodinách kleslo na 30, takže to by mělo být OK, akorát na multimetru jsem měřil něco kolem těch 60°C a na budíkách mi to ukazovalo o dost míň (podle odhadu).. To mi, ale vůbec nevadí.
Spodní čidlo musí být asi totálně KAPUT.. nenaměřil jsem na něm vůbec nic.. takže bude nový, jenomže, na netu nemůžu žádné takové najít, etku ještě nemám staženou abych se kouknul, tak tě chci poprosit jestli by jsi mi nenapsal nějaké číslo toho čidla..
Co jsem tak vybádal tak je na něm.. 45-1?.. , dále 05 87, dále 0279199698