1.8i 8V 66kw GX K-Jetronic
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy
Rok výroby mám 1987, Jsem od Jindřichova Hradce..
Koukam na ty odlišnosti no.. spodní čidlo tam nemám modrý konektor, tak jestli je to čidlo vůbec z toho golfa, protože pán co to měl předemnou si docela hrál (zabezpečení (vypínač) s relátkem na vypnutí paliva z nádrže a další vymoženosti..)
Inu zítra ukostřím ten hnědý kabel utržený, v týdnu přejdu podtlakový hadičky, jestli to někde nepřisává falešný vzduch..
jinak mám lambdu, ŘJ, rozdělovač paliva...... zlatý Déčko
Tady jsou fotky..
horní čidlo s hnědým konektorem a čidlo na ukazatel teploty na budíkách..
spodní čidlo takto zapojené, spotřeba paliva se razantně zmenšila. otáčky, ale kolísají stále(sice jen ojediněle..)
5tý vstřik modrý konektor u sání..
spodní čidlo z jiného úhlu ( barvy kabelů) nevede do něj žádný bílo modrý, v motorovém prostoru jsem takovou barvu snad ani nenašel..
Koukam na ty odlišnosti no.. spodní čidlo tam nemám modrý konektor, tak jestli je to čidlo vůbec z toho golfa, protože pán co to měl předemnou si docela hrál (zabezpečení (vypínač) s relátkem na vypnutí paliva z nádrže a další vymoženosti..)
Inu zítra ukostřím ten hnědý kabel utržený, v týdnu přejdu podtlakový hadičky, jestli to někde nepřisává falešný vzduch..
jinak mám lambdu, ŘJ, rozdělovač paliva...... zlatý Déčko
Tady jsou fotky..
horní čidlo s hnědým konektorem a čidlo na ukazatel teploty na budíkách..
spodní čidlo takto zapojené, spotřeba paliva se razantně zmenšila. otáčky, ale kolísají stále(sice jen ojediněle..)
5tý vstřik modrý konektor u sání..
spodní čidlo z jiného úhlu ( barvy kabelů) nevede do něj žádný bílo modrý, v motorovém prostoru jsem takovou barvu snad ani nenašel..
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- allard
- Řidič
- Příspěvky: 176
- Registrován: 05.02.2009 21:00
Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy
tak to máš ke mě nejkratší cestou 170km
a taky nemám ten motor stoprocentní. ale za deset let co ho mám, jsem měl jen jednu poruchu - rozdělovač.
dlouhodobou spotřebu mám 7,3l/100km. tak můžeš porovnat.
a taky nemám ten motor stoprocentní. ale za deset let co ho mám, jsem měl jen jednu poruchu - rozdělovač.
dlouhodobou spotřebu mám 7,3l/100km. tak můžeš porovnat.
nevím, neznám, neumím!
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy
čistil jsi sání, může to souviset. Jak se motor projevoval před čištěním a dalšími zásahy?maresl píše:Zdravím všechny, nedokázal by mi někdo pomoct s 1.8i gx KE-jetronic?
1. Auto žere jako tank (neprošlo ani emise jak je strašně bohatá směs, neví někdo kde se dá štelovat?)
2. Kolísají otáčky 1000 něco - 900 něco (Dnes jsme na to koukali s jedním klukem a přidali jsme tomu na volnoběhu a už to moc nekolísá, ale volnoběh něco kolem 1000+. Předtím jsem zastavil na semaforech a auto brutálně houpalo, teď to už nehoupe, jen když stojím někde fakt dlouho tak pohupuje, ale míň.
3. Při studeném motoru ať řadím jak řadím auto při přeřazení cukne, když je zahřátý a chci jet trošku svižně, od jedničky to tahat nad 5tis tak to cuká pokaždým přeřazení.
4. Poslední dobou chytne až na podruhý..
Pročetl jsem tady forum i ostatní stránky a všichni to směřují na čidlo teploty vody nebo čidlo teploty motoru pro ŘJ.
Tedy přichází další problém, motor byl venku, měl jsem vyndaný sání atp. když se motor vrátil do auta, tak tam ubyly některý kabely na těch čidlech.. tzv. nevěděl jsem který kam, nahoře je hnědý konektor, ale dole 2 malý konektory z toho jsme přišli na to, že 1 je na teplotu na budíkách takže jsem ho píchnul nahoru. Buala.. teď mi dole chybí jeden konektor.. ze svazku od řj. u cívky mám utrčený jeden kabel hnědý(nevím kam sním), dále je tam vyvedený jeden konektor, který nikam nejde zapojit.
Než budu kupovat ty čidla(což asi budu..) tak bych chtěl poprosit jestli někdo nemá přesně tenhle motor a nenafotil mi to které barvy kam jdou a odkud..
PS: když jsem auto přivezl tak filtr na vzduch pod rozdělovačem paliva byl přehnutý, tak celá ta klapka pod ním (váha), sítko atp. všechno zanesený, foto sem taky hodím...
Do zítra jsem hodím ještě videa jak to houpe.. přijde mi to jak pumpa na s*ačky..
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy
vintera píše:čistil jsi sání, může to souviset. Jak se motor projevoval před čištěním a dalšími zásahy?maresl píše:Zdravím všechny, nedokázal by mi někdo pomoct s 1.8i gx KE-jetronic?
1. Auto žere jako tank (neprošlo ani emise jak je strašně bohatá směs, neví někdo kde se dá štelovat?)
2. Kolísají otáčky 1000 něco - 900 něco (Dnes jsme na to koukali s jedním klukem a přidali jsme tomu na volnoběhu a už to moc nekolísá, ale volnoběh něco kolem 1000+. Předtím jsem zastavil na semaforech a auto brutálně houpalo, teď to už nehoupe, jen když stojím někde fakt dlouho tak pohupuje, ale míň.
3. Při studeném motoru ať řadím jak řadím auto při přeřazení cukne, když je zahřátý a chci jet trošku svižně, od jedničky to tahat nad 5tis tak to cuká pokaždým přeřazení.
4. Poslední dobou chytne až na podruhý..
Pročetl jsem tady forum i ostatní stránky a všichni to směřují na čidlo teploty vody nebo čidlo teploty motoru pro ŘJ.
Tedy přichází další problém, motor byl venku, měl jsem vyndaný sání atp. když se motor vrátil do auta, tak tam ubyly některý kabely na těch čidlech.. tzv. nevěděl jsem který kam, nahoře je hnědý konektor, ale dole 2 malý konektory z toho jsme přišli na to, že 1 je na teplotu na budíkách takže jsem ho píchnul nahoru. Buala.. teď mi dole chybí jeden konektor.. ze svazku od řj. u cívky mám utrčený jeden kabel hnědý(nevím kam sním), dále je tam vyvedený jeden konektor, který nikam nejde zapojit.
Než budu kupovat ty čidla(což asi budu..) tak bych chtěl poprosit jestli někdo nemá přesně tenhle motor a nenafotil mi to které barvy kam jdou a odkud..
PS: když jsem auto přivezl tak filtr na vzduch pod rozdělovačem paliva byl přehnutý, tak celá ta klapka pod ním (váha), sítko atp. všechno zanesený, foto sem taky hodím...
Do zítra jsem hodím ještě videa jak to houpe.. přijde mi to jak pumpa na s*ačky..
s kolísáním otáček jsou ho koupil, žralo to i tenkrát jako protržený, ale v tu dobu mi to bylo šumák, teď jak s tím jezdím každý den, tak začínách chápat.. ale docela jsem si na tu spotřebu zvyknul.. myslím si, že to momentálně po tom zapojení toho čidla bude určitě 8-9 neli víc, nešetřím ho.. foto sem hodím jestli nějaké najdu
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic
Mám tu další menší pokrok...
výměna podtlakových hadiček.. a kontrola hadiček u sání.. neví náhodou někdo k čemu to je? projistotu jsem jí vyměnil také...
výměna podtlakových hadiček.. a kontrola hadiček u sání.. neví náhodou někdo k čemu to je? projistotu jsem jí vyměnil také...
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic
Toto jsem našel.. díra tam není, ale přijde vyměnit..
Zde byl asi problém..
Toto je normální, že jsou v tom saze?
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic
Mají být takto nebo je mám prohodit?
Každopádně, otáčky už nějak moc nekolísají, spotřeba ve hvězdách.. takže mám v plánu koupit ty dvě čidla, první na vrchu jak na něj jde hnědý konektor a spodní jak jsou k němu přivedený kabely s obyč. konektorama.. Jen nevím jaké koupit.. mám ještě ty šroubovací.. popř. jak vyzkoušet jestli jsou dobré nebo KO?? když ani to nezabere, tak mi snad nezbývá nic jinýho než vyndat celé sání a nějak ho vyčistit, nenapadá mě vůbec jak tak za každou radu budu rád..
mám správně daný konektory na tom nevím čem a na nádobce s brzdovkou??? jen že mají stejný konektor tak aby nebyly prohozený..
Každopádně, otáčky už nějak moc nekolísají, spotřeba ve hvězdách.. takže mám v plánu koupit ty dvě čidla, první na vrchu jak na něj jde hnědý konektor a spodní jak jsou k němu přivedený kabely s obyč. konektorama.. Jen nevím jaké koupit.. mám ještě ty šroubovací.. popř. jak vyzkoušet jestli jsou dobré nebo KO?? když ani to nezabere, tak mi snad nezbývá nic jinýho než vyndat celé sání a nějak ho vyčistit, nenapadá mě vůbec jak tak za každou radu budu rád..
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8i GX KE-Jetronic
ta věc co nevíš k čemu je by mohla být třeba čidlo podtlaku pro palubní počítač ?
saze v sání jsou normální..
velký mosazný čidlo s hnědým konektorem je tzv. teplotní časový spínač, kromě studenýho startu nemá na nic vliv takže ho zatím nekupuj.
otestovat se dá jednoduše - místo pátýho vstřiku dáš zkoušečku, při studeným startu se krátce rozsvítí, při teplým startu se nerozsvítí.
když už budeš o pátýho vstřiku, tak ho vyndej ze sání (hadice zůstane připojená) a po natlakování palivový soustavy zkontroluj jestli vstřik nekape.
saze v sání jsou normální..
velký mosazný čidlo s hnědým konektorem je tzv. teplotní časový spínač, kromě studenýho startu nemá na nic vliv takže ho zatím nekupuj.
otestovat se dá jednoduše - místo pátýho vstřiku dáš zkoušečku, při studeným startu se krátce rozsvítí, při teplým startu se nerozsvítí.
když už budeš o pátýho vstřiku, tak ho vyndej ze sání (hadice zůstane připojená) a po natlakování palivový soustavy zkontroluj jestli vstřik nekape.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i GX KE-Jetronic
čidlo podtlaku pro palubní počítač? já tam právě žádný palubák nemám.. pouze hodiny..lister píše:ta věc co nevíš k čemu je by mohla být třeba čidlo podtlaku pro palubní počítač ?
saze v sání jsou normální..
velký mosazný čidlo s hnědým konektorem je tzv. teplotní časový spínač, kromě studenýho startu nemá na nic vliv takže ho zatím nekupuj.
otestovat se dá jednoduše - místo pátýho vstřiku dáš zkoušečku, při studeným startu se krátce rozsvítí, při teplým startu se nerozsvítí.
když už budeš o pátýho vstřiku, tak ho vyndej ze sání (hadice zůstane připojená) a po natlakování palivový soustavy zkontroluj jestli vstřik nekape.
po natlakování čili nastartování?
to spodní čidlo se nedá nijak otestovat? v týdnu zajedu do kelly a asi ho koupím nový
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic
buď nastartování ,nebo můžeš čerpadla ovládat ručně..
každý teplotní čidlo se dá otestovat tak, že měříš odpor při různých teplotách.
každý teplotní čidlo se dá otestovat tak, že měříš odpor při různých teplotách.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic
Jak ho mam ovladat rucne, popr. Nejsou.nekde nejake hodnoty ktery ma mit to cidlo?lister píše:buď nastartování ,nebo můžeš čerpadla ovládat ručně..
každý teplotní čidlo se dá otestovat tak, že měříš odpor při různých teplotách.
Jinak dnes rano nevim kolik presne bylo - ale auto mam u reky. Zamrznuty, nemohl jsem ho za boha nastartovat.. chynul az po pul minute trapeni... jak tak pozoruju same problemy..
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic
ručně ovládat čerpadlo znamená například vytáhnout relé čerpadla a kusem drátu spojit zdířku s bateriovým + se zdířkou vedoucí k pojistce a dál k čerpadlům..
to čidlo co nevíš k čemu je , je podle etky podtlakový spínač a měly by ho mít auta s manuální převodovkou, takže by to teoreticky mohlo mít něco do činění třeba s kontrolkou signalizující vhodnost přeřazení.
čidlo ze spodu se dvěma plochýma kontaktama je kupodivu originál, podle etky je to teplotní spínač použínamej u aut s řízeným katem , nevím při jaký teplotě má spínat, nebo vypínat, ale nějakej rozdíl mezi studeným a plně zahřátým motorem by tam měl být.
když to nestartuje studený, začni kontrolou pátýho vstřiku a teplotního časového spínače, vstřik ven, hadice a elektrika zůstanou připojený, zastarovat (startérem), uvidíš jestli stříká a potom taky jestli těsní..
to čidlo co nevíš k čemu je , je podle etky podtlakový spínač a měly by ho mít auta s manuální převodovkou, takže by to teoreticky mohlo mít něco do činění třeba s kontrolkou signalizující vhodnost přeřazení.
čidlo ze spodu se dvěma plochýma kontaktama je kupodivu originál, podle etky je to teplotní spínač použínamej u aut s řízeným katem , nevím při jaký teplotě má spínat, nebo vypínat, ale nějakej rozdíl mezi studeným a plně zahřátým motorem by tam měl být.
když to nestartuje studený, začni kontrolou pátýho vstřiku a teplotního časového spínače, vstřik ven, hadice a elektrika zůstanou připojený, zastarovat (startérem), uvidíš jestli stříká a potom taky jestli těsní..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic
http://uloz.to/1496540/vw-scirocco-a-ca ... manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
od strany 189 je popsanej K-jet s katem, od strany 488 jsou schémata..
od strany 189 je popsanej K-jet s katem, od strany 488 jsou schémata..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..