1.8i 8V 66kw GX K-Jetronic

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy

Příspěvek od maresl »

Rok výroby mám 1987, Jsem od Jindřichova Hradce..
Koukam na ty odlišnosti no.. spodní čidlo tam nemám modrý konektor, tak jestli je to čidlo vůbec z toho golfa, protože pán co to měl předemnou si docela hrál (zabezpečení (vypínač) s relátkem na vypnutí paliva z nádrže a další vymoženosti..)
Inu zítra ukostřím ten hnědý kabel utržený, v týdnu přejdu podtlakový hadičky, jestli to někde nepřisává falešný vzduch..
jinak mám lambdu, ŘJ, rozdělovač paliva...... zlatý Déčko :D :D

Tady jsou fotky..

Obrázek
horní čidlo s hnědým konektorem a čidlo na ukazatel teploty na budíkách..

Obrázek
spodní čidlo takto zapojené, spotřeba paliva se razantně zmenšila. otáčky, ale kolísají stále(sice jen ojediněle..)

Obrázek
5tý vstřik modrý konektor u sání..

Obrázek
spodní čidlo z jiného úhlu ( barvy kabelů) nevede do něj žádný bílo modrý, v motorovém prostoru jsem takovou barvu snad ani nenašel..

Uživatelský avatar
allard
Řidič
Řidič
Příspěvky: 176
Registrován: 05.02.2009 21:00

Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy

Příspěvek od allard »

tak to máš ke mě nejkratší cestou 170km :-(

a taky nemám ten motor stoprocentní. ale za deset let co ho mám, jsem měl jen jednu poruchu - rozdělovač.
dlouhodobou spotřebu mám 7,3l/100km. tak můžeš porovnat.
nevím, neznám, neumím!

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy

Příspěvek od vintera »

maresl píše:Zdravím všechny, nedokázal by mi někdo pomoct s 1.8i gx KE-jetronic?

1. Auto žere jako tank (neprošlo ani emise jak je strašně bohatá směs, neví někdo kde se dá štelovat?)

2. Kolísají otáčky 1000 něco - 900 něco (Dnes jsme na to koukali s jedním klukem a přidali jsme tomu na volnoběhu a už to moc nekolísá, ale volnoběh něco kolem 1000+. Předtím jsem zastavil na semaforech a auto brutálně houpalo, teď to už nehoupe, jen když stojím někde fakt dlouho tak pohupuje, ale míň.

3. Při studeném motoru ať řadím jak řadím auto při přeřazení cukne, když je zahřátý a chci jet trošku svižně, od jedničky to tahat nad 5tis tak to cuká pokaždým přeřazení.

4. Poslední dobou chytne až na podruhý..

Pročetl jsem tady forum i ostatní stránky a všichni to směřují na čidlo teploty vody nebo čidlo teploty motoru pro ŘJ.

Tedy přichází další problém, motor byl venku, měl jsem vyndaný sání atp. když se motor vrátil do auta, tak tam ubyly některý kabely na těch čidlech.. tzv. nevěděl jsem který kam, nahoře je hnědý konektor, ale dole 2 malý konektory z toho jsme přišli na to, že 1 je na teplotu na budíkách takže jsem ho píchnul nahoru. Buala.. teď mi dole chybí jeden konektor.. ze svazku od řj. u cívky mám utrčený jeden kabel hnědý(nevím kam sním), dále je tam vyvedený jeden konektor, který nikam nejde zapojit.

Než budu kupovat ty čidla(což asi budu..) tak bych chtěl poprosit jestli někdo nemá přesně tenhle motor a nenafotil mi to které barvy kam jdou a odkud..

PS: když jsem auto přivezl tak filtr na vzduch pod rozdělovačem paliva byl přehnutý, tak celá ta klapka pod ním (váha), sítko atp. všechno zanesený, foto sem taky hodím...

Do zítra jsem hodím ještě videa jak to houpe.. přijde mi to jak pumpa na s*ačky..
čistil jsi sání, může to souviset. Jak se motor projevoval před čištěním a dalšími zásahy?

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic problémy

Příspěvek od maresl »

vintera píše:
maresl píše:Zdravím všechny, nedokázal by mi někdo pomoct s 1.8i gx KE-jetronic?

1. Auto žere jako tank (neprošlo ani emise jak je strašně bohatá směs, neví někdo kde se dá štelovat?)

2. Kolísají otáčky 1000 něco - 900 něco (Dnes jsme na to koukali s jedním klukem a přidali jsme tomu na volnoběhu a už to moc nekolísá, ale volnoběh něco kolem 1000+. Předtím jsem zastavil na semaforech a auto brutálně houpalo, teď to už nehoupe, jen když stojím někde fakt dlouho tak pohupuje, ale míň.

3. Při studeném motoru ať řadím jak řadím auto při přeřazení cukne, když je zahřátý a chci jet trošku svižně, od jedničky to tahat nad 5tis tak to cuká pokaždým přeřazení.

4. Poslední dobou chytne až na podruhý..

Pročetl jsem tady forum i ostatní stránky a všichni to směřují na čidlo teploty vody nebo čidlo teploty motoru pro ŘJ.

Tedy přichází další problém, motor byl venku, měl jsem vyndaný sání atp. když se motor vrátil do auta, tak tam ubyly některý kabely na těch čidlech.. tzv. nevěděl jsem který kam, nahoře je hnědý konektor, ale dole 2 malý konektory z toho jsme přišli na to, že 1 je na teplotu na budíkách takže jsem ho píchnul nahoru. Buala.. teď mi dole chybí jeden konektor.. ze svazku od řj. u cívky mám utrčený jeden kabel hnědý(nevím kam sním), dále je tam vyvedený jeden konektor, který nikam nejde zapojit.

Než budu kupovat ty čidla(což asi budu..) tak bych chtěl poprosit jestli někdo nemá přesně tenhle motor a nenafotil mi to které barvy kam jdou a odkud..

PS: když jsem auto přivezl tak filtr na vzduch pod rozdělovačem paliva byl přehnutý, tak celá ta klapka pod ním (váha), sítko atp. všechno zanesený, foto sem taky hodím...

Do zítra jsem hodím ještě videa jak to houpe.. přijde mi to jak pumpa na s*ačky..
čistil jsi sání, může to souviset. Jak se motor projevoval před čištěním a dalšími zásahy?

s kolísáním otáček jsou ho koupil, žralo to i tenkrát jako protržený, ale v tu dobu mi to bylo šumák, teď jak s tím jezdím každý den, tak začínách chápat.. ale docela jsem si na tu spotřebu zvyknul.. myslím si, že to momentálně po tom zapojení toho čidla bude určitě 8-9 neli víc, nešetřím ho.. :D foto sem hodím jestli nějaké najdu :)

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

Mám tu další menší pokrok... :D
výměna podtlakových hadiček.. a kontrola hadiček u sání..
12204704_1139855889376715_2026497924_n.jpg
12208242_1139855876043383_1283595583_n.jpg
12204627_1139855869376717_2061717536_n.jpg
12202459_1139855862710051_1167418018_n.jpg
neví náhodou někdo k čemu to je? projistotu jsem jí vyměnil také...
Přílohy
12204550_1139855856043385_613957108_n.jpg

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

12202127_1139855832710054_1102612815_n.jpg
Toto jsem našel.. díra tam není, ale přijde vyměnit..
12212001_1139855912710046_1839544224_n.jpg
Zde byl asi problém..
12208186_1139855919376712_11893009_n.jpg
12205006_1139855932710044_657606275_n.jpg
Toto je normální, že jsou v tom saze? :D
12207841_1139855776043393_211293488_n.jpg

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

Mají být takto nebo je mám prohodit?
12202459_1139855862710051_1167418018_n.jpg
mám správně daný konektory na tom nevím čem a na nádobce s brzdovkou??? jen že mají stejný konektor tak aby nebyly prohozený..
12202234_1139855792710058_1669940739_n.jpg

Každopádně, otáčky už nějak moc nekolísají, spotřeba ve hvězdách.. takže mám v plánu koupit ty dvě čidla, první na vrchu jak na něj jde hnědý konektor a spodní jak jsou k němu přivedený kabely s obyč. konektorama.. Jen nevím jaké koupit.. mám ještě ty šroubovací.. popř. jak vyzkoušet jestli jsou dobré nebo KO?? když ani to nezabere, tak mi snad nezbývá nic jinýho než vyndat celé sání a nějak ho vyčistit, nenapadá mě vůbec jak tak za každou radu budu rád.. :)

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

12200853_1139868249375479_1521893991_n.jpg
Ještě jsem našel fotky když jsme ho dávali do kupy... fotky před a po.. se sáním se vůbec nic nedělalo.. musí tam být asi pěkný nános.. :D
12205034_1139868236042147_2097560180_n.jpg
12204946_1139868212708816_1351066562_n.jpg
12204679_1139868229375481_175725653_n.jpg
12200933_1139868226042148_1754217682_n.jpg
12200853_1139868249375479_1521893991_n.jpg
12200933_1139868226042148_1754217682_n.jpg

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

12204528_1139867809375523_267435742_n.jpg
12204789_1139867906042180_525400847_n.jpg
12200726_1139867969375507_218699418_n.jpg
12200444_1139867796042191_1469932983_n.jpg
12188638_1139868152708822_1288697133_n.jpg

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od lister »

ta věc co nevíš k čemu je by mohla být třeba čidlo podtlaku pro palubní počítač ?

saze v sání jsou normální..

velký mosazný čidlo s hnědým konektorem je tzv. teplotní časový spínač, kromě studenýho startu nemá na nic vliv takže ho zatím nekupuj.
otestovat se dá jednoduše - místo pátýho vstřiku dáš zkoušečku, při studeným startu se krátce rozsvítí, při teplým startu se nerozsvítí.

když už budeš o pátýho vstřiku, tak ho vyndej ze sání (hadice zůstane připojená) a po natlakování palivový soustavy zkontroluj jestli vstřik nekape.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

lister píše:ta věc co nevíš k čemu je by mohla být třeba čidlo podtlaku pro palubní počítač ?

saze v sání jsou normální..

velký mosazný čidlo s hnědým konektorem je tzv. teplotní časový spínač, kromě studenýho startu nemá na nic vliv takže ho zatím nekupuj.
otestovat se dá jednoduše - místo pátýho vstřiku dáš zkoušečku, při studeným startu se krátce rozsvítí, při teplým startu se nerozsvítí.

když už budeš o pátýho vstřiku, tak ho vyndej ze sání (hadice zůstane připojená) a po natlakování palivový soustavy zkontroluj jestli vstřik nekape.
čidlo podtlaku pro palubní počítač? já tam právě žádný palubák nemám.. pouze hodiny..
po natlakování čili nastartování?

to spodní čidlo se nedá nijak otestovat? v týdnu zajedu do kelly a asi ho koupím nový :)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic

Příspěvek od lister »

buď nastartování ,nebo můžeš čerpadla ovládat ručně..

každý teplotní čidlo se dá otestovat tak, že měříš odpor při různých teplotách.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
maresl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 06.10.2015 08:54
Bydliště: JH

Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic

Příspěvek od maresl »

lister píše:buď nastartování ,nebo můžeš čerpadla ovládat ručně..

každý teplotní čidlo se dá otestovat tak, že měříš odpor při různých teplotách.
Jak ho mam ovladat rucne, popr. Nejsou.nekde nejake hodnoty ktery ma mit to cidlo?

Jinak dnes rano nevim kolik presne bylo - ale auto mam u reky. Zamrznuty, nemohl jsem ho za boha nastartovat.. chynul az po pul minute trapeni... jak tak pozoruju same problemy.. :negative:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic

Příspěvek od lister »

ručně ovládat čerpadlo znamená například vytáhnout relé čerpadla a kusem drátu spojit zdířku s bateriovým + se zdířkou vedoucí k pojistce a dál k čerpadlům..

to čidlo co nevíš k čemu je , je podle etky podtlakový spínač a měly by ho mít auta s manuální převodovkou, takže by to teoreticky mohlo mít něco do činění třeba s kontrolkou signalizující vhodnost přeřazení.

čidlo ze spodu se dvěma plochýma kontaktama je kupodivu originál, podle etky je to teplotní spínač použínamej u aut s řízeným katem , nevím při jaký teplotě má spínat, nebo vypínat, ale nějakej rozdíl mezi studeným a plně zahřátým motorem by tam měl být.

když to nestartuje studený, začni kontrolou pátýho vstřiku a teplotního časového spínače, vstřik ven, hadice a elektrika zůstanou připojený, zastarovat (startérem), uvidíš jestli stříká a potom taky jestli těsní..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8i 8V 66kw GX KE-Jetronic

Příspěvek od lister »

http://uloz.to/1496540/vw-scirocco-a-ca ... manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

od strany 189 je popsanej K-jet s katem, od strany 488 jsou schémata..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“