G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
skichinaHorst
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kamenice nad Lipou a Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od skichinaHorst »

Čau klubáci, potřebuju poradit. Po 8 letech jsem probudil golfa a mám menší problém. Nastartujuvolnoběh jde na 2000ot/min a když začnu přidávat plyn tak do 3000ot/min jde v pohodě a nad 3000 se začně dusit a chcípá. Nevíte na co semám zaměřit? Nikde by topřisávat nemělo a podtlaky jsou připojený. Myslíte, že to může být tim, že je předstih nastavenej jentak podle sluchu? Díky za komentáře.

Michal

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od lister »

je tam 8 let starej benzín ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

dejvidusic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 23.02.2015 09:52

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od dejvidusic »

Zdar závadu nehledej ztrácíš čas a peníze,radši udělej GO motoru já sem s tím měl dlouho problém,nakonec sem se vytočil a objednal hromadně díly mam (1.6pn).Vytáhl sem motor udělal spojku,gufera,rozvody,prostě vše a nevěřil bys co sem měl karbonu na ventilech a jakej sajrajt byl pod tou hlavou a na pístech...tragédie ..Hlavu sem nechal zarovnat ventily jsem vyleštil spolu s kanálky a slicoval je dal sem nový těsnění pod hlavu,těsnění dříku ventilu,víka,vačky,no prostě vše a nevěřil bys jak krásně to jede volnoběh nehapruje,za plynem jde krásně a stálo mě to jen 4000 a pár dní v garáži

Uživatelský avatar
skichinaHorst
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kamenice nad Lipou a Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od skichinaHorst »

lister píše:je tam 8 let starej benzín ?
Po dni nádrže tam něco bylo, koupil jsem novější a dolil, takže tam něco určitě zůstalo, to bude chtít vysát a dát všechen novější co?

Uživatelský avatar
skichinaHorst
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kamenice nad Lipou a Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od skichinaHorst »

dejvidusic píše:Zdar závadu nehledej ztrácíš čas a peníze,radši udělej GO motoru já sem s tím měl dlouho problém,nakonec sem se vytočil a objednal hromadně díly mam (1.6pn).Vytáhl sem motor udělal spojku,gufera,rozvody,prostě vše a nevěřil bys co sem měl karbonu na ventilech a jakej sajrajt byl pod tou hlavou a na pístech...tragédie ..Hlavu sem nechal zarovnat ventily jsem vyleštil spolu s kanálky a slicoval je dal sem nový těsnění pod hlavu,těsnění dříku ventilu,víka,vačky,no prostě vše a nevěřil bys jak krásně to jede volnoběh nehapruje,za plynem jde krásně a stálo mě to jen 4000 a pár dní v garáži

Než jsem ho rozebral tak chodil v pohodě, tak to by bylo zbytečný ☺

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od lister »

záleží jakej je poměr mezi starým a novým benzínem ? jestli jsi dal na pár litrů starýho 20l kanystr nebo dva novýho , tak není problém..

taky bych se nepouštěl do větších akcí, samozřejmě není problém udělat GO za 30tisíc, ale když bude problém s čerpadlem, tak to nic nevyřeší.

co čerpadlo dodává potřebný množství a tlak ? po tak dlouhým stání mohlo pěkně zreznout.. palivovej filtr měněnej ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
skichinaHorst
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kamenice nad Lipou a Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od skichinaHorst »

lister píše:záleží jakej je poměr mezi starým a novým benzínem ? jestli jsi dal na pár litrů starýho 20l kanystr nebo dva novýho , tak není problém..

taky bych se nepouštěl do větších akcí, samozřejmě není problém udělat GO za 30tisíc, ale když bude problém s čerpadlem, tak to nic nevyřeší.

co čerpadlo dodává potřebný množství a tlak ? po tak dlouhým stání mohlo pěkně zreznout.. palivovej filtr měněnej ?
Bylo tam po dně a dal jsem tam jen 5litru cca, asi to vysaju a dam komplet novej. Filtr je tam novej. Ještě tam byl namontovanej plyn přes rozebranim auta, ale byl tam přidaného jen smešovač. Tlak změřit, když dám na přívod do rozďelovače paliva tlakoměr a zastartovat, nebo změřit monožství paliva za určitou dobu?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od lister »

tlak je potřeba měřit u běžícího motoru a to i ve vyšších otáčkách, jestli to ve 2000 funguje a ve 3000 už ne, tak chceme vyloučit tlak paliva jako možnou příčinu..
změřit dodávaný množství za minutu na výstpu z rozdělovače zpět do nádrže můžeš taky.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
skichinaHorst
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kamenice nad Lipou a Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od skichinaHorst »

Tak dnes nechytnul vubec, tak že začínám od nuly. Tak snad mi to něco napoví, kde je problém.

Uživatelský avatar
Runcajz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 544
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od Runcajz »

Mne to tiez takto po dlhsej dobe chciplo. Po asi roku som ju vybral von (jazdim s nou asi 5ty rok len tak raz za rok po max 150km), presiel som asi 80km a potom zacali kolisat otacky az nakoniec skapal motor. Pred uplnym zdochnutim som si vsimol hluk od palivoveho cerpadla spod auta. Po kontrole tlaku paliva (mam vyvedeny manometer pri motory) som videl ako velmi kolise tlak a podla toho aj bol klisavy chod motora. Max 3tis a dost. Po uplnom zdochnuti uz nechytil. Momentalne stojim kvoli cerpadlu. Neviete mi presne poradit kde by sa dala zohnat adekvatna nahrada? Je to K-Jet 1,8 GX motor rok vyroby 1986. Dakujem.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od VWMysak »

:good:
Naposledy upravil(a) VWMysak dne 01.10.2018 08:58, celkem upraveno 1 x.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: G2 1.8 GTI 82kw k-jetronic

Příspěvek od lister »

jak souvisí kontrola tlaku oleje s k-jetronikem ?
použij hledání a kdybys náhodou nenašel nic o nejčastěji řešeným problému s mazáním, tak si založ nový vlákno...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“