problem motor GX

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Zdar chlapi.mam problem se svou mk2 v automatu
V aute mam motor GX a po nastartovani motor hapruje a musim pridat plyn,aby prestal.
Na volnobeh ma ale motor divny chod(nebezi hladce)
Pri rozjezdu je motor linejsi a i pri jizde jde pomaleji do otacek.

Skousel jsem vymenit svicky,vyko rozdelovace.vycistil jsem zelvu(mech strikacku od necistot),zkouknul jsem podtlaky,vycistil jsem konektory a nic.

Podle navodu jsem skousel 5vztrik,ale sel jen,kdyz jsem ho zapojil naprimo k baterce,pres navod v knize mi nestrikl palivo,ale motor nebyl uplne studeny

Vsechny problemy zacaly kdyz mi upadl vyfuk pred stredovym tlumicem.s upadlym tlumicem jsem jel druhy den do prace a den pote jsem vyfuk nechal zavarit,(autogenem)

Golf jede s vyfukem i bez uplne stejne.

Spotreba se mi zda teke vyssi.
Po odpojeni modreho cidla na vodu motor skoro chcipne(tudiz cidlo pro Rj bude ok a kabely take)

Ma otazka zni co je spatne?
Uz nevim kde hledat dal.

Tady na foru jsem hledal,ale nic nepomohlo.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Opravdu nikdo neporadi.motor i za jizdy ubera a zase prida.svicky po vyndani jsou cihlove opaleny vsechny,takze zapaluji jak maji.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problem motor GX

Příspěvek od lister »

trpělivost... lidí schopných pomoct je málo a ochota řešit pořád dokola stejný problémy je nízká, kdybys použil hledání tak víš, že první a nejčastějí otázka u GX je K nebo KE-jetronik ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Pokud se nepletu KE-jetronic

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problem motor GX

Příspěvek od lister »

výfuk je po opravě dokonale těsnej ? obzvláště mezi motorem a lambdou a vlastně i kus dál za lambdou ?
lambda je funkční ?
tlak benzínu je stabilní ?
jaký je tlak benzínu ?
řídící proud je v toleranci ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Vyfuk mezi motorem i lambdou tesni az ke katiku,ale tak metr od katu dozadu trochu mezi spojenim dalsiho kusu to prdi.lambdu nevim jak promerit.tlak jsem jeste nemeril,ale chystam se.ridici proud nevym co tim myslis.

Nikdy jsem neresil tenhle motor.

Na mereni tlaku staci bezny budik na tlak(treba vzduchu do 10baru)?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problem motor GX

Příspěvek od lister »

[HLEDAT] "řídící proud"

budík stačí, ještě se bude hodit hadice s 8mm okem průtočnej šroub a 2 Cu nebo Al kroužky
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ok.to bych mel.odpoledne to zkusim zmerit.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Tlak jsem bohuzel nezmeril.odesel mi budik,ale koukal jsem na benzinovy filtr a uz pri povoleni prutokovyho sroubu na filtru to strikalo extreme,ale vim,ze to nemusi byt ok.z filtru jsem vypustil benzin.benzin byl extreme cerny plny necistot,takze musim koupit kazdopadne jiny.

Dalsi poznatky.motor na volnobeh obcas vynecha a jakoby streli,ale svicky jsou vsechny cihlove opalene .
Meril jsem odpor palce v rozdelovaci a nevim jestli je to multimetrem(nejaky z trhu),ale ukazoval skoro furt 1 a pod tou plochou na zacatku co se dotyka na kontakty ve vyku je trochu pripaleny na tom plastu(takze ten vymenim a budu pokracovat)

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ted jsem zkousel elektriku k 5temu vztriku.vypojil jsem konektor od vztriku a dal misto nej zkousecku,zarovicka se rozsvitila jen pri otoceni starteru a ihned zhasla.je to normalni,nebo by mela svitil dele?

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Vemeneny palec rozdelovace a male zlepseni,ale furt jde pomalu do otacek a stale chvilkama ubira na vykonu.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problem motor GX

Příspěvek od lister »

pátej vstřik je napájenej od startéru, takže můžs stříkat (svítit) jen když se točí startér. pak je tady teplotní časový spínač kterej pátej vstřik ukostřuje, délka ukostření (vstřikování) je závislá na teplotě. maximální délka vstřikování u pátýho vstřiku je cca 8 vteřin, takže i když budeš startovat minutu motor se neuchlastá..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Motor byl uplne studeny(cca 14hodin stal)
Stou delkou to chapu(pise se to i v knize)

Uz nevim,kde hledat a vcem je problem.

Teplota se drzi furt na provozce.
Vsechny kostry a konektory u motoru a okolo prostrikany a vycisteny.
5vztrik Ok.
Vyko rozdelovace,palec,svicky(cihlove opaleny) i kabely Ok.
Obe cerpadla tlaci(jeste nevim presne kolik,ale po povoleni to strikalo hodne pod tlakem.
Cidla a el.knim je vporadku.
Podtlaky vsechny Ok
Motor chyta jak studeny,tak teply ihned.
Jen nekdy po startu se motor hada(spise studeny),ale po pridani plynu to prestane.

Motor jde na volnobeh vytocit opravdu rychle a reaguje na pridani plynu hnedka

Ted co resim:motor jede tak o pulku hur,nez jel a zvysila se i spotreba paliva.


Co jsem jeste nekoukal,tak na rozvody(ale to by pri ani nejelo vubec)
Nezmeril jsem presne kolik tlaci palivo
Nevim,jak zjistit lambda sondu

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problem motor GX

Příspěvek od lister »

tlak se měří v barech, nebo kPa, podle dostřiku nic nepoznáš :wink: ale na tom ještě zapracuješ.

co ten řídící proud ? multimetr měřící v rozsahu -200 až 200 mA, koupíš na každým rohu za pár stovek..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: problem motor GX

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Jj.tlak zmaknu.ted jsem koukaln rozvody a na ryskach sedi.

Hledal jsem tu jak merit ridici proud,ale mam internet ted pres mobil a hleda mi to kraviny.
Prosim te,napises jak ho mam zmerit?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“