problem motor GX
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
problem motor GX
Zdar chlapi.mam problem se svou mk2 v automatu
V aute mam motor GX a po nastartovani motor hapruje a musim pridat plyn,aby prestal.
Na volnobeh ma ale motor divny chod(nebezi hladce)
Pri rozjezdu je motor linejsi a i pri jizde jde pomaleji do otacek.
Skousel jsem vymenit svicky,vyko rozdelovace.vycistil jsem zelvu(mech strikacku od necistot),zkouknul jsem podtlaky,vycistil jsem konektory a nic.
Podle navodu jsem skousel 5vztrik,ale sel jen,kdyz jsem ho zapojil naprimo k baterce,pres navod v knize mi nestrikl palivo,ale motor nebyl uplne studeny
Vsechny problemy zacaly kdyz mi upadl vyfuk pred stredovym tlumicem.s upadlym tlumicem jsem jel druhy den do prace a den pote jsem vyfuk nechal zavarit,(autogenem)
Golf jede s vyfukem i bez uplne stejne.
Spotreba se mi zda teke vyssi.
Po odpojeni modreho cidla na vodu motor skoro chcipne(tudiz cidlo pro Rj bude ok a kabely take)
Ma otazka zni co je spatne?
Uz nevim kde hledat dal.
Tady na foru jsem hledal,ale nic nepomohlo.
V aute mam motor GX a po nastartovani motor hapruje a musim pridat plyn,aby prestal.
Na volnobeh ma ale motor divny chod(nebezi hladce)
Pri rozjezdu je motor linejsi a i pri jizde jde pomaleji do otacek.
Skousel jsem vymenit svicky,vyko rozdelovace.vycistil jsem zelvu(mech strikacku od necistot),zkouknul jsem podtlaky,vycistil jsem konektory a nic.
Podle navodu jsem skousel 5vztrik,ale sel jen,kdyz jsem ho zapojil naprimo k baterce,pres navod v knize mi nestrikl palivo,ale motor nebyl uplne studeny
Vsechny problemy zacaly kdyz mi upadl vyfuk pred stredovym tlumicem.s upadlym tlumicem jsem jel druhy den do prace a den pote jsem vyfuk nechal zavarit,(autogenem)
Golf jede s vyfukem i bez uplne stejne.
Spotreba se mi zda teke vyssi.
Po odpojeni modreho cidla na vodu motor skoro chcipne(tudiz cidlo pro Rj bude ok a kabely take)
Ma otazka zni co je spatne?
Uz nevim kde hledat dal.
Tady na foru jsem hledal,ale nic nepomohlo.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Opravdu nikdo neporadi.motor i za jizdy ubera a zase prida.svicky po vyndani jsou cihlove opaleny vsechny,takze zapaluji jak maji.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem motor GX
trpělivost... lidí schopných pomoct je málo a ochota řešit pořád dokola stejný problémy je nízká, kdybys použil hledání tak víš, že první a nejčastějí otázka u GX je K nebo KE-jetronik ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Pokud se nepletu KE-jetronic
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem motor GX
výfuk je po opravě dokonale těsnej ? obzvláště mezi motorem a lambdou a vlastně i kus dál za lambdou ?
lambda je funkční ?
tlak benzínu je stabilní ?
jaký je tlak benzínu ?
řídící proud je v toleranci ?
lambda je funkční ?
tlak benzínu je stabilní ?
jaký je tlak benzínu ?
řídící proud je v toleranci ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Vyfuk mezi motorem i lambdou tesni az ke katiku,ale tak metr od katu dozadu trochu mezi spojenim dalsiho kusu to prdi.lambdu nevim jak promerit.tlak jsem jeste nemeril,ale chystam se.ridici proud nevym co tim myslis.
Nikdy jsem neresil tenhle motor.
Na mereni tlaku staci bezny budik na tlak(treba vzduchu do 10baru)?
Nikdy jsem neresil tenhle motor.
Na mereni tlaku staci bezny budik na tlak(treba vzduchu do 10baru)?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem motor GX
[HLEDAT] "řídící proud"
budík stačí, ještě se bude hodit hadice s 8mm okem průtočnej šroub a 2 Cu nebo Al kroužky
budík stačí, ještě se bude hodit hadice s 8mm okem průtočnej šroub a 2 Cu nebo Al kroužky
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Ok.to bych mel.odpoledne to zkusim zmerit.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Tlak jsem bohuzel nezmeril.odesel mi budik,ale koukal jsem na benzinovy filtr a uz pri povoleni prutokovyho sroubu na filtru to strikalo extreme,ale vim,ze to nemusi byt ok.z filtru jsem vypustil benzin.benzin byl extreme cerny plny necistot,takze musim koupit kazdopadne jiny.
Dalsi poznatky.motor na volnobeh obcas vynecha a jakoby streli,ale svicky jsou vsechny cihlove opalene .
Meril jsem odpor palce v rozdelovaci a nevim jestli je to multimetrem(nejaky z trhu),ale ukazoval skoro furt 1 a pod tou plochou na zacatku co se dotyka na kontakty ve vyku je trochu pripaleny na tom plastu(takze ten vymenim a budu pokracovat)
Dalsi poznatky.motor na volnobeh obcas vynecha a jakoby streli,ale svicky jsou vsechny cihlove opalene .
Meril jsem odpor palce v rozdelovaci a nevim jestli je to multimetrem(nejaky z trhu),ale ukazoval skoro furt 1 a pod tou plochou na zacatku co se dotyka na kontakty ve vyku je trochu pripaleny na tom plastu(takze ten vymenim a budu pokracovat)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Ted jsem zkousel elektriku k 5temu vztriku.vypojil jsem konektor od vztriku a dal misto nej zkousecku,zarovicka se rozsvitila jen pri otoceni starteru a ihned zhasla.je to normalni,nebo by mela svitil dele?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Vemeneny palec rozdelovace a male zlepseni,ale furt jde pomalu do otacek a stale chvilkama ubira na vykonu.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem motor GX
pátej vstřik je napájenej od startéru, takže můžs stříkat (svítit) jen když se točí startér. pak je tady teplotní časový spínač kterej pátej vstřik ukostřuje, délka ukostření (vstřikování) je závislá na teplotě. maximální délka vstřikování u pátýho vstřiku je cca 8 vteřin, takže i když budeš startovat minutu motor se neuchlastá..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Motor byl uplne studeny(cca 14hodin stal)
Stou delkou to chapu(pise se to i v knize)
Uz nevim,kde hledat a vcem je problem.
Teplota se drzi furt na provozce.
Vsechny kostry a konektory u motoru a okolo prostrikany a vycisteny.
5vztrik Ok.
Vyko rozdelovace,palec,svicky(cihlove opaleny) i kabely Ok.
Obe cerpadla tlaci(jeste nevim presne kolik,ale po povoleni to strikalo hodne pod tlakem.
Cidla a el.knim je vporadku.
Podtlaky vsechny Ok
Motor chyta jak studeny,tak teply ihned.
Jen nekdy po startu se motor hada(spise studeny),ale po pridani plynu to prestane.
Motor jde na volnobeh vytocit opravdu rychle a reaguje na pridani plynu hnedka
Ted co resim:motor jede tak o pulku hur,nez jel a zvysila se i spotreba paliva.
Co jsem jeste nekoukal,tak na rozvody(ale to by pri ani nejelo vubec)
Nezmeril jsem presne kolik tlaci palivo
Nevim,jak zjistit lambda sondu
Stou delkou to chapu(pise se to i v knize)
Uz nevim,kde hledat a vcem je problem.
Teplota se drzi furt na provozce.
Vsechny kostry a konektory u motoru a okolo prostrikany a vycisteny.
5vztrik Ok.
Vyko rozdelovace,palec,svicky(cihlove opaleny) i kabely Ok.
Obe cerpadla tlaci(jeste nevim presne kolik,ale po povoleni to strikalo hodne pod tlakem.
Cidla a el.knim je vporadku.
Podtlaky vsechny Ok
Motor chyta jak studeny,tak teply ihned.
Jen nekdy po startu se motor hada(spise studeny),ale po pridani plynu to prestane.
Motor jde na volnobeh vytocit opravdu rychle a reaguje na pridani plynu hnedka
Ted co resim:motor jede tak o pulku hur,nez jel a zvysila se i spotreba paliva.
Co jsem jeste nekoukal,tak na rozvody(ale to by pri ani nejelo vubec)
Nezmeril jsem presne kolik tlaci palivo
Nevim,jak zjistit lambda sondu
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem motor GX
tlak se měří v barech, nebo kPa, podle dostřiku nic nepoznáš ale na tom ještě zapracuješ.
co ten řídící proud ? multimetr měřící v rozsahu -200 až 200 mA, koupíš na každým rohu za pár stovek..
co ten řídící proud ? multimetr měřící v rozsahu -200 až 200 mA, koupíš na každým rohu za pár stovek..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18.04.2011 15:01
- Bydliště: Rakovnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor GX
Jj.tlak zmaknu.ted jsem koukaln rozvody a na ryskach sedi.
Hledal jsem tu jak merit ridici proud,ale mam internet ted pres mobil a hleda mi to kraviny.
Prosim te,napises jak ho mam zmerit?
Hledal jsem tu jak merit ridici proud,ale mam internet ted pres mobil a hleda mi to kraviny.
Prosim te,napises jak ho mam zmerit?