1.8 RP

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Váša94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 05.09.2015 13:58

1.8 RP

Příspěvek od Váša94 »

Ahoj, vím že těch émat je tu už asi spoustu, ale po přečtení asi 10 vláken jsem z toho větší janek než předtím, a vážně už všem těm věcem nerozumím, akorát se mi v tom dělá guláš.

Chci se prostě zeptat, mám pul roku Golfa MK2 GT 1.8 RP, když jsem ho koupil tak už nefugnoval otáčkoměr a tlačítko na páčce u stěračů na přepínání MFA. Ať jsem se snažil jak sem se snažil ,nepřišel jsem na to proč to nejde....

Dále jsem ted nechal dělat rozvody a těsnění pod hlavou.
Jde o to, že mi ted po těch rozvodech a hlavě příjde, že auto táhne méně než před tím. Prostě před tím to bylo šídlo, kterému když jsem sešlápl dvojku, tak to vytáhlo necelé 100 km/h za chvilinku, ted už tak 80 a s těží, a jezdí to max 150 km/h. A také příznaky jako větší hlučnost motoru, je to sice sympatický zvuk, ale zajímalo by mě proč to tak je. Dále mě od začátku zimy zlobí hrozně malý volnoběh ( odhaduji ) 500-600 ot/min .

Předem velice děkuji za rady a odpovědi...

Váša

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 RP

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

rozvody sedi?
Teplotni cidlo pro rj ok?
Krokovy moturek funguje?
Podtlaky a gumova priruba mezi potrubim a monotronikem ok?

Zkouknul bych take predstih.

Muze toho byt vic.

Take me RP nekolikrat vypeklo,ale je to jednoduchy system.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 RP

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Jaky je ten zvuk motoru?

Nemas treba netesny vyfuk(svody,tesneni u svodu,popr velke kulate tesneni mezi svody a dalsi cast vyfuku)

Váša94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 05.09.2015 13:58

Re: 1.8 RP

Příspěvek od Váša94 »

Zvuk motoru je jako kdyby to byl sporták,takovej víc hlubokej ( dunivej) ale to vážně jen když tomu šlápnu na krk, a takový zvuk to předtím nemělo. Ten předstih, ten by mi mohli seřídit kde ?

A ještě se chci zeptat, je normální když po ujetí 20 km při odšroubovávání víčka u chladící kapaliny mi voda doslova triská ven ? .... jakože je to podle mě natlakované....

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 RP

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Predstih si nech udelat treba u nejakeho automechanika(musi myt stroboskopickou )

To ze je to natlakovane muze byt problem.

Mozne priciny:tesneni pod hlavou(popr praskla hlava)
Neotvira termostat(jde ti jen maly okruh)
Ucpany chladic,nejake hadice apod...
Spatna vodni pumpa(nekoluje voda)

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 RP

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ten dunivy zvuk muze delat i predstih(pali kdy nema),nejake netesnosti v potrubi(saci vyfukovy)

Opravdu jsou rozvody ok?
Nedal ti rozvodak spatne?

Ono spatne postavene rozvody udelaji sve a ma do velky vliv na chod motoru

Kdyz ti motor pobezi na volnobeh,skus zmacknout horni hadici k chladici,pokud budes citit,ze ti to to tlaci bubliny,mas problem bud s tesnenim pod hlavou,nebo samotnou hlavou.

Jakou mas teplotu na budiku?(mela by byt kousicek na pulkou)

Samozrejme ti to muze delat termostat(neotvira velky okruh a proste se to nechladi)

Samozrejme i ten spatny volnobeh muze myt spojitost stym tlakovani.

Váša94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 05.09.2015 13:58

Re: 1.8 RP

Příspěvek od Váša94 »

Auto je 6 dní po výměně těsnění pod hlavou, po nových rozvodech včetně komplet celé vodní pumpy, je tam nový termostat i nové svíčky. Hlava prý prdlá nebyla takže fakt nevím. Rozvody jsou udělané dobře. Takže jako fakt nevím. Jediné co mě napadá je tak max ten předstih....

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 RP

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Ale s nove udelanym tesnenim a vse okolo nebude tlakovat voda.

Zkus jeste zkontrolovat veskere kabely a kostry u motoru.(hlavne kabely a konektory u motoru)
Casto se take stava,ze se nekde prelomi kabel k modremu cidlu na vodu(pro řj)

A auto normalne topi?ma stalou provozni teplotu?
Kdyz koukas do banky na vodu,tak voda koluje?

Podtlaky a tesnosi na prirube a okolo si zkousel.


Po otoceni klicku se ti krokovy moturek hybne a po nastartovani motoru nastavi klapku?

Kdyz mas ohraty motor a nechas to bezet na volnobeh,pusti se ti sahara?

Zkus popripade jeste vymenit vicko na bance na vodu.je mozne,ze neodpusti tlak

Váša94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 05.09.2015 13:58

Re: 1.8 RP

Příspěvek od Váša94 »

Když je ohřátý motor, sahara se pustí, normál funguje.

Když zmáčknu vrchní hadici a pustím jí, tak sliším jak baňka jakoby upouští vzduch, takže tam to bude taky asi v pořádku.

V baňce voda normál koluje a ukazatel teploty vody na budíkách mi ohřeje ukazuje v poho, teda jestli je v poho že motor víc jak za půlku nedostanu, ať se snažím jak se snažím.

Auto netopí kloudně podle mě, když zapnu topení a dám dlan pár centáku k fukárům, tak tam se to zdá teplý, ale když si to namířím na sebe a sedím v sedačce, tak už je to spíše vlažné,proto jsem právě mělnil před týdnem to těsnění, myslel jsem že je to tím.

Čidlo pro teplotu vody taky funguje, protože když je motor ohřátej, a vyndám konektor, tak se otáčky zvýší ( řídící jednotka považuje motor za studenej ).

Když otočím klíčkem, slyším jenom zvuk dopravního čerpadla nic víc, nevím jestli bych slyšel nějakou klapku když sedím uvnitř v autě.

A nezlob se, ale nejsem žádný mechanik a asi nepoznám když je klapka otevřená....jak ta klapka vůbec vypadá....

Díky za trpělivost

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 RP

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

Pokud spatne topi.tak bud ucpany radiator,nebo molitan na klapce v topeni uz je rozpadly(teply vzduch se micha se studenym primo od ventilatoru)

A zkousel si sahnout na hadice od topeni.jsou obe teple,nebo jen jedna?


Nekomu rekni,aby ti otocil klickem do prvni polohy a sleduj a poslouchej u skrt.klapky.
Uslysis vrceni na par vterin(krokovy moturek ti pri studenem motoru pootevre skr.klapku pro lepsi start)

Popripade,kdyz nastartujes auto pri studenem motoru,mas zvysene otacky a postupnym ohrivanim se snizuji?

Váša94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 05.09.2015 13:58

Re: 1.8 RP

Příspěvek od Váša94 »

No hadice k topení jsou obě horké....takže radiátor ? Asi jo, Klapku už jsem dával do kupy, oblepoval jsem jí celou kobercovou páskou protože právě ten molitan už byl špatnej, ale změna žádná.....a ještě se chci zeptat, jestli mám zalepit i tu druhou klapku, respektive tu která určuje kudy vzduch pujde, jestli na okno, na sedačky, nebo u nohou....protože naní taky žádný molitan není.

No moje ranní starty fungujou tak že to natočim a motor běží tak na 500 otáček, skoro jako kdyby měl každou chvíli chcípnout ale nechcípne, a postupně jak se to ohřeje tak už pohoda. Ale právě dneska jsem tam nějak zahejbal s plynovým lankem, a slyšel jsem i za chodu, jak to tam cvaklo a hned se volnoběh krásně srovnal, že už to běžel normál si myslím, asi to tam bude nějak zašpiněný a tak se to třeba nějak zasekává...nevím.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“