el.instalace motor pl
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
el.instalace motor pl
Ahoj tak pokracuji dale v davani do kupy sveho zavodaka..mam dotaz na vodni cidla..na budik jde cervenozluty vodic..a ten se ma napichnout na ktere cidlo?jsou tam 4 jestli dobre koukam,jedno jsem pochopil jde do rj ke jet,dalsi jde jeden drat na 5 vstrik ventil zeleno bily a druhy jde nekam do vnitrku auta,a dalsi dve nemaji konektory..diky..za radu..ve schematech je vzdy jen to jedno co vede do rj..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
tak uz jsem rozlustil mozna i ten druhy co veden na ten 5vstrik neboli vstrik stud.startu jen nevim kam prijde ten cerveno cerny kabel z toho cidla pin 2..jestli na 15tku..tim padem asi musim koupit nove jedno z cidel co maji jeden konektor a zapojit tam ten zlutobily na budiky???ve schematech co jsem tady hledal to nikde neni nebo spatne se divam dekuji za kazdou pomoc
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
zprovoznění obohacení při startu není žádná vysoká elektrikářská
stačí připojit kontakt G teplotního časového spínače a libovolnej kontakt pátýho vstřiku na + při startu, ideálně kontakt 50 startéru (nebo 15a na startéru, vyjde to na stejno), a kontakt W t.č.s. spojit s druhým libovolným kontaktem pátýho vstřiku, toť vše.
_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
tak jestli jsem dobře hledal a nasel listruv koment tak asi ten cervenocerny patri na 15tku nebo padesátku:-)
stačí připojit kontakt G teplotního časového spínače a libovolnej kontakt pátýho vstřiku na + při startu, ideálně kontakt 50 startéru (nebo 15a na startéru, vyjde to na stejno), a kontakt W t.č.s. spojit s druhým libovolným kontaktem pátýho vstřiku, toť vše.
_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
tak jestli jsem dobře hledal a nasel listruv koment tak asi ten cervenocerny patri na 15tku nebo padesátku:-)
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
a pro listra mas prosim nekde schema na Pl?tenhle odkaz nefunguje:http://icelord.net/vw/doc/1081-12.pdf
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
něco mám..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
dekuji tyhle jsem uz zkoumal..co se tyce zazadu cidla teploty oleje..ma to pl?ja to tam mam..a daji se sehnat treba v autokelly nebo tak nejak cidla vdy na ten jeden kontakt?
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
A listre co vse musim udelat at to prehodim na K-Jet.?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
čidla s jedním kontaktem jsou pro budíky a nebo pro ř.j. zapalování KR pokud se nepletu. neměl by být problém je koupit.
na předělání na K-jet je potřeba všechno co je jiný proti KE-jetu. nádrž, čerpadla, vzduchovej filtr s boxem, vstřiky s hadicema můžeš použít z KE.
všechno ostatní měníš - váhu vzduchu s rozdělovačem, regulátor s hadicema, ř.j. stabilizace volnoběhu+kabel+všechno co s tím souvisí, ř.j. zapalování KR+kabel, možná i něco dalšího
na předělání na K-jet je potřeba všechno co je jiný proti KE-jetu. nádrž, čerpadla, vzduchovej filtr s boxem, vstřiky s hadicema můžeš použít z KE.
všechno ostatní měníš - váhu vzduchu s rozdělovačem, regulátor s hadicema, ř.j. stabilizace volnoběhu+kabel+všechno co s tím souvisí, ř.j. zapalování KR+kabel, možná i něco dalšího
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
dekuji zítra jdu testovat na letiste..ještě hledam ten imbus na stelovani CO..koukam tady na fora a nemuzu to najit kde ho presne najdu?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
nevím co přesně hledáš, prostě si sežeň 3mm imbus, buď dost dlohej aby dosáhl na štelovací šroubek, nebo navař imbus na šroubovák.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
hledam to stelovaci místo...nemuzu ho najit tak jsem to myslel..vedle zelvy a regulátorem tlaku nic nemohu najit..pri pohledu zepředu na motorovy prostor by to mělo byt u te zelvy vice napravo k tomu regulatoru?V knize Jak na to to tam je pekne vyfocene ale jen tak jakoby z uhlu ze není videt to místo..jiak popisy serizeni co jsi psal jsem dohledal..poctive to forum mam prolezene:-)))at neotravuji zbytecne s blbostma:-)))
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
fotku nemám, ale tam jak to máš na fotce naznačený to opravdu je, mezi kuželem klapky vzduchu a rozdělovačem paliva, měl by tam být gumovej špuntík cca 5mm v průměru..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
no nemuzu ho najit;-)ale to neni podstatne..jelikoz auto startuje a nexhytne....jsem se malem rozbrecel..tolik hodin na internetu v manualech a cele te prace....a auto nestartuje...no a kdyz sundam zelvu a rucne si prizvednu talirek tak bezi...to jsem po dvou hodinach mereni a zkouseni zjistil...cim to muze byt ze zrejme pri slozeni zelvy jakoby se talirek nehybal?auto predtim normalne jezdilo...jen jsem vyndal aktivni uhli...je pravda ze air box spodni dil se nejakou nestastnou nahodou praskl..asi mi na nej nekdonslapl...a je tam dira na ruku misto te originalni nasavaci muze to mit vliv?doufam ze sezenu keste nwkde ke jwt jako zelvu i s airboxem..ale jak rikam auto jezdilo jen jsem dal sportovni vlozku a ten spodni dil vycistil..nekdo mi asi na nej slap a je tam dira..slozim to vse a auto nejwde...svicky suche...za 14 dni zavody a ja jsem.v prdeli
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
nerozhodil sis klidovou polohu klapky při tom čištění ? když je klapka moc nízko, nasávanej vzduch ji nezvedne..
na váze je přinejtovanej štítek s číslem, hoď ho sem, dík.
prasklina na spodní části airboxu nemá na nic vliv, netěsnost mezi motorem a váhou vliv má, motor si saje vzduch cestou nejmenšího odporu, tzn pokud se dá nasát vzduch jinde než přes váhu (musí překonat odpor klapky) , tak saje jinde..
na váze je přinejtovanej štítek s číslem, hoď ho sem, dík.
prasklina na spodní části airboxu nemá na nic vliv, netěsnost mezi motorem a váhou vliv má, motor si saje vzduch cestou nejmenšího odporu, tzn pokud se dá nasát vzduch jinde než přes váhu (musí překonat odpor klapky) , tak saje jinde..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
v nedeli vecer tady hodim foto,jestli najdu stitek...ten imbus jsem uz nasel je tak uprostred nenapadne....no klid.polohu jsem meril a je 2mm..kde ma byt ten stitek?jinak tlak paliva tam je...normalne jsem v koncich z toho mech.vstriku ale musim to vyresit:-)je zajimave ze rukou jak to nadzvednu tak to bezi..v nedeli na to kouknu..jeste jednou to premerim.utesnim vse:-)ono to pak chytlo..bezelo a jak jsem dal plny plyn tak se to vytocilo a zdechlo...a pak zase jen toci a toci a nenaskoci....jeste premyslim ma na to vliv ta 3pinova svorkovnice na tom rozdelovaci paliva?tu jsem nemeril a vlastne nevim k cemu ani je..