Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 17.07.2016 21:05 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

Ahoj tak pokracuji dale v davani do kupy sveho zavodaka..mam dotaz na vodni cidla..na budik jde cervenozluty vodic..a ten se ma napichnout na ktere cidlo?jsou tam 4 jestli dobre koukam,jedno jsem pochopil jde do rj ke jet,dalsi jde jeden drat na 5 vstrik ventil zeleno bily a druhy jde nekam do vnitrku auta,a dalsi dve nemaji konektory..diky..za radu..ve schematech je vzdy jen to jedno co vede do rj..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 17.07.2016 22:27 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

tak uz jsem rozlustil mozna i ten druhy co veden na ten 5vstrik neboli vstrik stud.startu jen nevim kam prijde ten cerveno cerny kabel z toho cidla pin 2..jestli na 15tku..tim padem asi musim koupit nove jedno z cidel co maji jeden konektor a zapojit tam ten zlutobily na budiky???ve schematech co jsem tady hledal to nikde neni nebo spatne se divam dekuji za kazdou pomoc


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 18.07.2016 15:20 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

zprovoznění obohacení při startu není žádná vysoká elektrikářská :wink:

stačí připojit kontakt G teplotního časového spínače a libovolnej kontakt pátýho vstřiku na + při startu, ideálně kontakt 50 startéru (nebo 15a na startéru, vyjde to na stejno), a kontakt W t.č.s. spojit s druhým libovolným kontaktem pátýho vstřiku, toť vše.


_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2

tak jestli jsem dobře hledal a nasel listruv koment tak asi ten cervenocerny patri na 15tku nebo padesátku:-)


Přílohy:
28.JPG
28.JPG (64.03 KiB) Zobrazeno 1632 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 18.07.2016 15:26 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

a pro listra mas prosim nekde schema na Pl?tenhle odkaz nefunguje:http://icelord.net/vw/doc/1081-12.pdf


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 18.07.2016 17:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4725

Bydliště:

Gross Maispitz

něco mám..


Přílohy:
schéma-PL.gif
schéma-PL.gif (38.29 KiB) Zobrazeno 1622 krát

schema16V-PL.jpg
schema16V-PL.jpg (195.5 KiB) Zobrazeno 1622 krát


_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 18.07.2016 21:08 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

dekuji tyhle jsem uz zkoumal..co se tyce zazadu cidla teploty oleje..ma to pl?ja to tam mam..a daji se sehnat treba v autokelly nebo tak nejak cidla vdy na ten jeden kontakt?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 18.07.2016 21:16 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

A listre co vse musim udelat at to prehodim na K-Jet.?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 18.07.2016 21:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4725

Bydliště:

Gross Maispitz

čidla s jedním kontaktem jsou pro budíky a nebo pro ř.j. zapalování KR pokud se nepletu. neměl by být problém je koupit.

na předělání na K-jet je potřeba všechno co je jiný proti KE-jetu. nádrž, čerpadla, vzduchovej filtr s boxem, vstřiky s hadicema můžeš použít z KE.
všechno ostatní měníš - váhu vzduchu s rozdělovačem, regulátor s hadicema, ř.j. stabilizace volnoběhu+kabel+všechno co s tím souvisí, ř.j. zapalování KR+kabel, možná i něco dalšího

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 21.07.2016 11:53 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

dekuji zítra jdu testovat na letiste..ještě hledam ten imbus na stelovani CO..koukam tady na fora a nemuzu to najit kde ho presne najdu?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 21.07.2016 17:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4725

Bydliště:

Gross Maispitz

nevím co přesně hledáš, prostě si sežeň 3mm imbus, buď dost dlohej aby dosáhl na štelovací šroubek, nebo navař imbus na šroubovák.

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 22.07.2016 07:39 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

:D :D hledam to stelovaci místo...nemuzu ho najit tak jsem to myslel..vedle zelvy a regulátorem tlaku nic nemohu najit..pri pohledu zepředu na motorovy prostor by to mělo byt u te zelvy vice napravo k tomu regulatoru?V knize Jak na to to tam je pekne vyfocene ale jen tak jakoby z uhlu ze není videt to místo..jiak popisy serizeni co jsi psal jsem dohledal..poctive to forum mam prolezene:-)))at neotravuji zbytecne s blbostma:-)))


Přílohy:
golf 2 ke jet.jpg
golf 2 ke jet.jpg (195.75 KiB) Zobrazeno 1544 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 22.07.2016 19:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4725

Bydliště:

Gross Maispitz

fotku nemám, ale tam jak to máš na fotce naznačený to opravdu je, mezi kuželem klapky vzduchu a rozdělovačem paliva, měl by tam být gumovej špuntík cca 5mm v průměru..

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 22.07.2016 21:58 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

no nemuzu ho najit;-)ale to neni podstatne..jelikoz auto startuje a nexhytne....jsem se malem rozbrecel..tolik hodin na internetu v manualech a cele te prace....a auto nestartuje...no a kdyz sundam zelvu a rucne si prizvednu talirek tak bezi...to jsem po dvou hodinach mereni a zkouseni zjistil...cim to muze byt ze zrejme pri slozeni zelvy jakoby se talirek nehybal?auto predtim normalne jezdilo...jen jsem vyndal aktivni uhli...je pravda ze air box spodni dil se nejakou nestastnou nahodou praskl..asi mi na nej nekdonslapl...a je tam dira na ruku misto te originalni nasavaci muze to mit vliv?doufam ze sezenu keste nwkde ke jwt jako zelvu i s airboxem..ale jak rikam auto jezdilo jen jsem dal sportovni vlozku a ten spodni dil vycistil..nekdo mi asi na nej slap a je tam dira..slozim to vse a auto nejwde...svicky suche...za 14 dni zavody a ja jsem.v prdeli


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 22.07.2016 23:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4725

Bydliště:

Gross Maispitz

nerozhodil sis klidovou polohu klapky při tom čištění ? když je klapka moc nízko, nasávanej vzduch ji nezvedne..

na váze je přinejtovanej štítek s číslem, hoď ho sem, dík.

prasklina na spodní části airboxu nemá na nic vliv, netěsnost mezi motorem a váhou vliv má, motor si saje vzduch cestou nejmenšího odporu, tzn pokud se dá nasát vzduch jinde než přes váhu (musí překonat odpor klapky) , tak saje jinde..

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: el.instalace motor pl
PříspěvekNapsal: 22.07.2016 23:29 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

v nedeli vecer tady hodim foto,jestli najdu stitek...ten imbus jsem uz nasel je tak uprostred nenapadne....no klid.polohu jsem meril a je 2mm..kde ma byt ten stitek?jinak tlak paliva tam je...normalne jsem v koncich z toho mech.vstriku ale musim to vyresit:-)je zajimave ze rukou jak to nadzvednu tak to bezi..v nedeli na to kouknu..jeste jednou to premerim.utesnim vse:-)ono to pak chytlo..bezelo a jak jsem dal plny plyn tak se to vytocilo a zdechlo...a pak zase jen toci a toci a nenaskoci....jeste premyslim ma na to vliv ta 3pinova svorkovnice na tom rozdelovaci paliva?tu jsem nemeril a vlastne nevim k cemu ani je..


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group