Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: k-jet na Abf
PříspěvekNapsal: 09.08.2016 20:53 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

Ahoj mam dotaz ohledne k.jet na abf..jake ma kdo zkusenosti s upravou..?co se tyce jak se da K-jet "poladit"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: k-jet na Abf
PříspěvekNapsal: 10.08.2016 21:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4727

Bydliště:

Gross Maispitz

1. je potřeba stáhnout, přečíst a pochopit toto : https://www.ulozto.cz/!MaHFAkag/bosch-s ... tronic-rar

2. je potřeba stáhnout, přečíst a pochopit toto : https://www.ulozto.cz/!MaHFAkag/bosch-s ... tronic-rar

3. tady je online verze bentley manuálu : http://vnc.thewpp.ca/stuff/bentley/ep0n ... dex-2.html

4. je potřeba zkontrolovat jestli je všechno jak má být - dodávka paliva, systémový tlak, řídící tlak, udržovací tlak, rozdíly ve vstřikovaným množství mezi jednotlivými vstřiky, kvalita rozprášení paliva, klidová poloha klapky, vůle mezi klapkou váhy a pístkem rozdělovače, předstih atd.
a tady narážíme na první problém, tolerance pro tlaky a rozdíly v vstřikovaným množství jsou enormní (i na 70 leta ve kterých K-jet vznikal)
systémový tlak : 4,8-5,2 baru
řídící tlak (zahřátý motor) : 3,4-3,9 baru
je jasný , že motor se systémovým tlakem na spodní a řídícím tlakem na horní hranici pojede úplně jinak než motor s systémovým na horní a řídícím na spodní hranici. přitom budou oba v toleranci.
tolerance pro rozdíly ve vstřikovaným množství je podle vw 10%, což znamená, že když jeden válec jede na stechiometrický směsi 14,7:1 další válce můžou být kdekoliv mezi 13,3-16,3 což je šílený..

5. když je teda všechno v tolerancích a pořád to není ono a máme jistotu, že to není mechanická závada (ztráta komprese, časování vačky) je potřeba zjistit jestli motor chce víc nebo míň paliva, a jestli všude nebo jen někde.
bohužel s obyčejnou lambda sondou toho moc zjistit nejde, obyč lambda je přesná jen okolo poměru 14,7:1 kde skokově přechází z nízkýho na vysoký napětí a opačně, takže je li napětí lambdy pod 0,5v je směs chudší než 14,7 a při napětí nad 0,5v je směs bohatší než 14,7:1 ale nevíme jestli je to 14,2 , 12,8 kde se dosahuje max výkonu, nebo třeba 10,5:1 kdy už to ani nejde zapálit a benzín smyje olej ze stěn válců a zadírá se motor :wink:

6. když už teda víme že je potřeba se v tom vrtat, tak se znova vrátíme k bodu 1 a 2.

7. systémový tlak se dá zvednout přidáním podložky pod pružinu regulátoru, ale nefunguje to tak, že zvýšení tlaku o 10% zvýší průtok o 10%

8. snížení řídícího tlaku způsobí to, že při stejným množství nasávanýho vzduchu se klapka váhy vzduchu zvedá výš a tím zvedá i pístek v rozdělovači paliva = bohatší směs.

9. u každýho výstupu ke vstřikům na rozdělovači paliva je krytka, pod krytkou jsou šroubky kterýma se dá přidat nebo ubrat benzín na konkrétním výstupu. to se hodí pro korekci rozdílu ve vstřikovaným množství , ale taky se to dá použít ke zvýšení průtoku rozdělovačem.
utahováním se přidává povolováním ubírá, je to hodně citlivý takže otáčet po 1/8otáčky nebo i míň

10. když se přidá benzín tak aby byl motor v zátěži spokojenej, bývá moc bohatej volnoběh, to se poladí šroubkem na páce klapky váhy vzduchu.

11. pokud se v tom někdo bude vrtat aniž by se obeznámil s body 1, 2 a 6, je to debil.

12. je dobrý dělat si poznámky co kde a jak moc se mění, aby se to kdyžtak dalo vrátit.

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: k-jet na Abf
PříspěvekNapsal: 11.08.2016 16:35 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

17.11.2015

Příspěvky:

71

parada...:-):-) celkem zajmave počteníčko...tak je pravda ze jsem videl jen dva motory takhle upravene...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: k-jet na Abf
PříspěvekNapsal: 11.08.2016 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.05.2012

Příspěvky:

434

palec nahoru!


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group