Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
- smyk
- Moderátor
- Příspěvky: 2693
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousíčekkk od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
Jelikož sem tento motor chtěl stavět už do repliky rallye před 10 lety ale už nato nedošlo tak ted během renovace originál rallye chci tento motor stavět na výkon cca 300 koní abych ho do něj po renovaci mohl dát.Chci ho stavět v klasikem designu(saní 16v na pravo,Glader,a alternátor vzadu) žádne saní co prodávají na netu nebo tam dávat eaton.Za tech 10 let co to plánuji ale do repliky už k tomu nedošlo sem pokoupil spoustu potřebných dílu a ted bych rád našel nekoho kdo již tento motor v česku stavěl a byl by mi nápomocen s případnýmí dotazy které budou během stavby jistě vznikat.Mám samozřejmě spoustu věci odečteno na německých webech ale osobní zkušenost je přeci jen jinde
Ke stavbě již mám:
-Sání na pravo(scirroco)16v PL
-Dvě hlavy 16v KR/PL(musím zjistit dle čísel dlouho leží na místě bylo kupovano i s blokem jako KR)
-Blok 1.8 GZ(měl to být KR ale po čase zjištěno že není takže koupím blok KR/PL ! nevím zda by bylo možno použít GZ? Raději chci KR/PL nabídněte !
-Komletní motor 1.8 16v PL i s převodovkou a vším potřebnym namontovaný v replice dal by se použit ale raději bych ho nechal v celku a prodal byl velmi dobrý škoda ho na díly proto raději koupim pouze blok KR/PL
-Dva motory G60(jeden PG který bude použit na díly ke stavbě druhý 1H který se dáva originál do rallye ten nechám pro zachovaní originality má o něco menčí obsah a je jich málo
-Jeden kompresor G60(byl v rallye zatím jsem ho nerozebral nevim stav)
-Kompletní elektroinstalaci Digifant PG/1H s jednotkou,vstřikovací líštou atd 2X jednotku 1H i s nějakým chipem z DE
-Mezikus pro mezichaldič oleje + chaldič oleje a hadice
-Velký intercooler Rallye
-Převodovky mám 16v pl jak bylo psáno nahoře k motoru prozatim v autě a druhou G60 sychro který byla byla v rallye(v tomto případě navím jak by se řešila převodovka G60 na blok 16v nebo zda by se dala rozvodovka na synchro předelat na převodovku 16v pro větčí svižnost díky převodum 16v převodovky
Co budu ještě potřebovat:
-Samozřejmě kompletní nové ložiska gufera atd do bloku,hlavy atd komletní repase je samozřejmostí(Budou stačit original nebo se kupují nejaké kvalitnější?)
-Těsnění pod hlavu pro snížení komprese
-Držák alternátoru k zadní časti bloku (kdyby někdo měl nákres na výpalky budu vděčný at to nemusím vymýšlet nebo kupovat z DE za 150e)
-Vstřiky na plánovaný výkon(nebo budou stačit original G60?)
-Svody na míru na plánovaný výkon a hlavně pro synchro jelikož se 16v synchro nědělalo + zbytek výfuku
-Palivové čerpadlo(to vůbec nevím jaké bude třeba a kde koupit)
-Písty/ojnice kované s Audi RS2(pro případ zvedaní výkonu)
-Kliková hřídel (použít z G60 nebo 16v,nechat nitridovat?)
-Spojka (jakou sadu použít při spojení bloku 16v a převodovky G60?)
-Ostré vačky,
Budu vděčný za jakou koliv debatu,rady a doplnění toho naco jsem zapoměl at mužu pomalu ale jistě vše začit řešit popřípadě nabídky dílu které ještě budu potřebovat děkuji!!
Ke stavbě již mám:
-Sání na pravo(scirroco)16v PL
-Dvě hlavy 16v KR/PL(musím zjistit dle čísel dlouho leží na místě bylo kupovano i s blokem jako KR)
-Blok 1.8 GZ(měl to být KR ale po čase zjištěno že není takže koupím blok KR/PL ! nevím zda by bylo možno použít GZ? Raději chci KR/PL nabídněte !
-Komletní motor 1.8 16v PL i s převodovkou a vším potřebnym namontovaný v replice dal by se použit ale raději bych ho nechal v celku a prodal byl velmi dobrý škoda ho na díly proto raději koupim pouze blok KR/PL
-Dva motory G60(jeden PG který bude použit na díly ke stavbě druhý 1H který se dáva originál do rallye ten nechám pro zachovaní originality má o něco menčí obsah a je jich málo
-Jeden kompresor G60(byl v rallye zatím jsem ho nerozebral nevim stav)
-Kompletní elektroinstalaci Digifant PG/1H s jednotkou,vstřikovací líštou atd 2X jednotku 1H i s nějakým chipem z DE
-Mezikus pro mezichaldič oleje + chaldič oleje a hadice
-Velký intercooler Rallye
-Převodovky mám 16v pl jak bylo psáno nahoře k motoru prozatim v autě a druhou G60 sychro který byla byla v rallye(v tomto případě navím jak by se řešila převodovka G60 na blok 16v nebo zda by se dala rozvodovka na synchro předelat na převodovku 16v pro větčí svižnost díky převodum 16v převodovky
Co budu ještě potřebovat:
-Samozřejmě kompletní nové ložiska gufera atd do bloku,hlavy atd komletní repase je samozřejmostí(Budou stačit original nebo se kupují nejaké kvalitnější?)
-Těsnění pod hlavu pro snížení komprese
-Držák alternátoru k zadní časti bloku (kdyby někdo měl nákres na výpalky budu vděčný at to nemusím vymýšlet nebo kupovat z DE za 150e)
-Vstřiky na plánovaný výkon(nebo budou stačit original G60?)
-Svody na míru na plánovaný výkon a hlavně pro synchro jelikož se 16v synchro nědělalo + zbytek výfuku
-Palivové čerpadlo(to vůbec nevím jaké bude třeba a kde koupit)
-Písty/ojnice kované s Audi RS2(pro případ zvedaní výkonu)
-Kliková hřídel (použít z G60 nebo 16v,nechat nitridovat?)
-Spojka (jakou sadu použít při spojení bloku 16v a převodovky G60?)
-Ostré vačky,
Budu vděčný za jakou koliv debatu,rady a doplnění toho naco jsem zapoměl at mužu pomalu ale jistě vše začit řešit popřípadě nabídky dílu které ještě budu potřebovat děkuji!!
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
Tady máš máš nějaký odkazy ale předpokládám že o tom víš takže ti to asi moc nepomůže. Převodovka si myslím že synchro G60 bude sedět na blok 16v a spojku bych použil velikosti G60 ale v tomto ti asi poradí někdo kdo to stavěl.
Set 16vG60 pro scirocco sání https://www.bar-tek-tuning.de/en/16vg60 ... co-bar-tek" onclick="window.open(this.href);return false;
Držák altíku https://www.bar-tek-tuning.de/en/16vg60 ... ck-bar-tek" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatní https://www.bar-tek-tuning.de/en/engine ... v-guenstig" onclick="window.open(this.href);return false;
Set 16vG60 pro scirocco sání https://www.bar-tek-tuning.de/en/16vg60 ... co-bar-tek" onclick="window.open(this.href);return false;
Držák altíku https://www.bar-tek-tuning.de/en/16vg60 ... ck-bar-tek" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatní https://www.bar-tek-tuning.de/en/engine ... v-guenstig" onclick="window.open(this.href);return false;
- smyk
- Moderátor
- Příspěvky: 2693
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousíčekkk od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
Díky za odkazy ty se nikdy neztratí ale jelikož dělám ve strojirenské firmě která svařuje a zpracovává nerez spoustu věcí bych si dokazal pořešit sám spíš než zato utrácet těžký hrachy bych bral rozměry pokud to někdo vyráběl(držák altecu,palivová lišta atd) samozdřejmě spoustu dílu budu muset koupit ale co pujde bych rád vyrobil akorát ted když jestě motor neskládám težko se nečeho doměřím tak zkouším kdyby nahodou nekdo mel doma rozměry třeba abych to měl předpřipravené víš jak:-)
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
převodovky nejdou kombinovat, 16V má převodovku typu 020 (řazení táhly) a G60 má 02A (lanovody). Ale G60 převodovka bez problémů pasuje na 16V blok. Navíc převodovka a spojka z 16V převodovky by ten výkon nedaly. Spojku bych dal asi z VR6 s lamelou přeobloženou materiálem HDS57, na TDI udrží kolem 450Nm, takže tady by to mohlo taky fungovat.
Tlustší těsnění na snížení komprese dle mě nebude třeba, jelikož písty z RS2 mají vybrání pro větší spalovací prostor, tedy sníží kompresi jen samotné písty.
G60 vstřiky na 300 koní určitě stačit nebudou...
Tlustší těsnění na snížení komprese dle mě nebude třeba, jelikož písty z RS2 mají vybrání pro větší spalovací prostor, tedy sníží kompresi jen samotné písty.
G60 vstřiky na 300 koní určitě stačit nebudou...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
No vidíš na ten rozdíl řazení jsem úplně zapomněl. Takže bude asi nej použít G60 převodovku
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
kromě jiného 020 převodovky nejsou na takovej výkon dimenzovaný, nýty na diferáku se trhají i u sériovýho výkonu. takže 02A + odpovídající spojka.
podíval bych se po ABF/9A 051....D, ta má nejlíp řešený výfukový kanály.
blok bych použil z 16v , má ostřik pístů olejem kvůli chlazení, G60 by ho mohl mít taky nebo ne ?
ložiska pro klikovku třeba glyco sputter, pořádný šrouby (klika ojnice, hlava)
těsnění pod hlavu kovový , mám takovej pocit že z g60 by mělo fungovat, ABF má větší vrtání takže i větší díry v těsnění.
kompresi bych srazil pístama, ale ne RS2 (stáří, dostupnost, cena) není problém koupit sadu pístů pro 16vt.
vstřiky stačit nebudou, kalkulátor zde: http://jetservis.cz/motosport" onclick="window.open(this.href);return false; říká 484cm3. g60 má pokud se nepletu cca 250
čerpadlo cca 484ml x 4 vstřiky = 2 litry za minutu při tlaku 3bary + předpokládaný přeplňování.
klikový hřídele jsou , pokud se nepletu stejný pro všechny 1,8 motory G2/3 (nemám etku), ale dají se najít jak litý tak kovaný, takž bych hledal kovanej i kdyby měl být z 1,8 55kW.
ostrý vačky možná, ale musí být pro přeplňovanej motor, možná by stačily sériový se štelovacíma kolama, aby se dalo nastavit časování.
jinak vzhledem k tomu, že je 21 století, tak bych se vybodl na digifant s čipem z německa a postavil to na megasquirt..
podíval bych se po ABF/9A 051....D, ta má nejlíp řešený výfukový kanály.
blok bych použil z 16v , má ostřik pístů olejem kvůli chlazení, G60 by ho mohl mít taky nebo ne ?
ložiska pro klikovku třeba glyco sputter, pořádný šrouby (klika ojnice, hlava)
těsnění pod hlavu kovový , mám takovej pocit že z g60 by mělo fungovat, ABF má větší vrtání takže i větší díry v těsnění.
kompresi bych srazil pístama, ale ne RS2 (stáří, dostupnost, cena) není problém koupit sadu pístů pro 16vt.
vstřiky stačit nebudou, kalkulátor zde: http://jetservis.cz/motosport" onclick="window.open(this.href);return false; říká 484cm3. g60 má pokud se nepletu cca 250
čerpadlo cca 484ml x 4 vstřiky = 2 litry za minutu při tlaku 3bary + předpokládaný přeplňování.
klikový hřídele jsou , pokud se nepletu stejný pro všechny 1,8 motory G2/3 (nemám etku), ale dají se najít jak litý tak kovaný, takž bych hledal kovanej i kdyby měl být z 1,8 55kW.
ostrý vačky možná, ale musí být pro přeplňovanej motor, možná by stačily sériový se štelovacíma kolama, aby se dalo nastavit časování.
jinak vzhledem k tomu, že je 21 století, tak bych se vybodl na digifant s čipem z německa a postavil to na megasquirt..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
G60 má taky roztřik oleje na písty. Ale když jsem se o toto kdysi zajímal tak stejně všude psali 16v blok.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
jo, jasně rozdíl je v pohonu olejovýho čerpadla, u g60 bloku bys musel zachovat rozdělovač, nebo část rozdělovače.. s 16v blokem je to jednodušší
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- smyk
- Moderátor
- Příspěvky: 2693
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousíčekkk od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
-Super info pro upřesnění blok ABF je 2.0 z trojky golfa že? chci zachovat 1.8 jako u original 16vG60 takže blok KR/PLlister píše:kromě jiného 020 převodovky nejsou na takovej výkon dimenzovaný, nýty na diferáku se trhají i u sériovýho výkonu. takže 02A + odpovídající spojka.
podíval bych se po ABF/9A 051....D, ta má nejlíp řešený výfukový kanály.
blok bych použil z 16v , má ostřik pístů olejem kvůli chlazení, G60 by ho mohl mít taky nebo ne ?
ložiska pro klikovku třeba glyco sputter, pořádný šrouby (klika ojnice, hlava)
těsnění pod hlavu kovový , mám takovej pocit že z g60 by mělo fungovat, ABF má větší vrtání takže i větší díry v těsnění.
kompresi bych srazil pístama, ale ne RS2 (stáří, dostupnost, cena) není problém koupit sadu pístů pro 16vt.
vstřiky stačit nebudou, kalkulátor zde: http://jetservis.cz/motosport" onclick="window.open(this.href);return false; říká 484cm3. g60 má pokud se nepletu cca 250
čerpadlo cca 484ml x 4 vstřiky = 2 litry za minutu při tlaku 3bary + předpokládaný přeplňování.
klikový hřídele jsou , pokud se nepletu stejný pro všechny 1,8 motory G2/3 (nemám etku), ale dají se najít jak litý tak kovaný, takž bych hledal kovanej i kdyby měl být z 1,8 55kW.
ostrý vačky možná, ale musí být pro přeplňovanej motor, možná by stačily sériový se štelovacíma kolama, aby se dalo nastavit časování.
jinak vzhledem k tomu, že je 21 století, tak bych se vybodl na digifant s čipem z německa a postavil to na megasquirt..
-co se pístu a ojnic týče nevím proč ale nejak mám vetší duveru ve starou dobrou kovanou prací s RS2 než kupovat dvakrat dražsí nejakou novou sadu ale rád se necham poučit zkušenostma
-klikovou hřídel je nějak na první pohled rozeznatelná litá vs kovaná možná se ptám jak blbec ale nikdy sem v podtatě motor uplně nekuchal
-ostrý vačky jsem chtěl dát z duvodu že nekde potřebuju nahnat zhruba 90koní protože serie 16vG60 ma 210 a bych chtěl aspon 300
-převodku jsem si myslel že bude lepší z G60 plus odpovidající spojka
-a ted k tomu magaquirtu v tomto jsem uplně neznalec předpokladam že to je stavitelná jednotka díky ktere se dá nastavit vše potřebné ale ted otázka kolik to zhruba stoji jak to funguje a jak se to montuje do auta musí se to napasovat na stavající elektroinstalaci která se musí roztříhat nebo jak ? popravdně to zní jako nejrozumějnší varinanta co se ladění týče ale nechci tento motor na nějaký závodění popravdě ho chci spíš proto že to je maximalní top co se daval do dvojky golfa original i když je to limited edice a chci ho do Rallye který je taky z menčí serie mam rád vyjimečně věci kor co se vw týče a proto stím určitě nebudu potom nikde závodit(to už mam zasebou) jde spíš oto se pěkně projet s něčím vyjímečným ale taky chci aby vše vypadalo nejlepe jako original tudíž roztříhana elektrika a napojene na ní dráty nekde na jednotku která se musí na vše upravit to není zrovna to co bych chtěl chci aby mělo pokud možno vše svoji pěknou stránku
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
Lister myslel jen hlavu z ABF
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
smozřejmě jsem myslel hlavu ABF.
nevím jak je to s dostupností dílů z rs2, ale obávám se že to bude nesehnatelný a nesmyslně předražený.
jetý ojnice budou chtít minimálně zkontrolovat na trhlinky a úhlovat, pak budeš chtít pořádný šrouby a futro pro pístní čep a jseš na ceně nových ojnic.
jetý písty nebudou mít rozměry nových, jetej blok nebude mít vývrt jak novej, tzn bude tam vůle, písty bodou klepat. podle mě sada nových pístů a odpovídající vývrt je nejlepší začátek stavby.
litá hřídel má tenkej "šev" v místě kde byl spoj obou dílů formy, kovanej hřídel má ten šev mnohem širší protože ty formy mezi kterejma se to rozžhavený železo žvejkne k sobě nedoléhají těsně aby přebytečnej materiál měl kam ustoupit, přebytečnej materiál se pak ořeže..
http://st.hotrod.com/uploads/sites/21/2 ... nk04_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ostrý vačky jsou ostrý tím, že mají větší překrytí ventilů v HÚ, tzn výfuk zavírá později a sání otvírá dřív, u přeplňovanýho auta to není dobrý tam chceš potřebuješ stlačenej vzduch ve válci ne ve výfuku..
nevím jak je to s dostupností dílů z rs2, ale obávám se že to bude nesehnatelný a nesmyslně předražený.
jetý ojnice budou chtít minimálně zkontrolovat na trhlinky a úhlovat, pak budeš chtít pořádný šrouby a futro pro pístní čep a jseš na ceně nových ojnic.
jetý písty nebudou mít rozměry nových, jetej blok nebude mít vývrt jak novej, tzn bude tam vůle, písty bodou klepat. podle mě sada nových pístů a odpovídající vývrt je nejlepší začátek stavby.
litá hřídel má tenkej "šev" v místě kde byl spoj obou dílů formy, kovanej hřídel má ten šev mnohem širší protože ty formy mezi kterejma se to rozžhavený železo žvejkne k sobě nedoléhají těsně aby přebytečnej materiál měl kam ustoupit, přebytečnej materiál se pak ořeže..
http://st.hotrod.com/uploads/sites/21/2 ... nk04_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ostrý vačky jsou ostrý tím, že mají větší překrytí ventilů v HÚ, tzn výfuk zavírá později a sání otvírá dřív, u přeplňovanýho auta to není dobrý tam chceš potřebuješ stlačenej vzduch ve válci ne ve výfuku..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
MS je programovatelná jednotka která se přizpůsobí jakýmukoliv zážehovýmu motoru od sekačky po V12 a dá mu co potřebuje k tomu aby fungoval jak má.
nejčastější použití je náhrada karburátorů, nebo nějakýho pravěkýho vstřikování ale hlavně se používá u motorů upravených tak, že už by se sériovou jednotkou nefungovali.
samotná jednotka se schová pod palubkou nebo jinde v autě, jediný co jde vidět je usb kabel, do motoráku se protáhne kabelovej svazek je to jen pár drátů (kostry na blok, vstřiky, indukčka, teplotní čidla, snímač otáček a lambda) ideálně nový dráty, u novýho auta se dělá redukce na původní elektriku, roubovat to na 30 let starej svazek z digifantu nestojí za ty problémy
ideání by byl MS2 v3,0 nebo microsquirt cca tak 12 tisíc, k tomu širokopásmová lambda cca 5500
nejčastější použití je náhrada karburátorů, nebo nějakýho pravěkýho vstřikování ale hlavně se používá u motorů upravených tak, že už by se sériovou jednotkou nefungovali.
samotná jednotka se schová pod palubkou nebo jinde v autě, jediný co jde vidět je usb kabel, do motoráku se protáhne kabelovej svazek je to jen pár drátů (kostry na blok, vstřiky, indukčka, teplotní čidla, snímač otáček a lambda) ideálně nový dráty, u novýho auta se dělá redukce na původní elektriku, roubovat to na 30 let starej svazek z digifantu nestojí za ty problémy
ideání by byl MS2 v3,0 nebo microsquirt cca tak 12 tisíc, k tomu širokopásmová lambda cca 5500
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- smyk
- Moderátor
- Příspěvky: 2693
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousíčekkk od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
super info díky vše pořadne promyslím a uvidím co a jak teda kliku se pokusím sehnat nebo omrknot motory doma co tam vubec mam a písty s ojnicema rs2 se právě daji občas sehnat na netu v de kolem 10000kč komplet sada Nova do nejakýho vyrobce kolem 20000 a vačky teda bude lepší orginal udělat štělovací Kolo a poladit časovaní protože 16v nikdy přeplnovanej nebyl tak predpokladam že vačky pro foukanej motor ani dělat nebudoulister píše:smozřejmě jsem myslel hlavu ABF.
nevím jak je to s dostupností dílů z rs2, ale obávám se že to bude nesehnatelný a nesmyslně předražený.
jetý ojnice budou chtít minimálně zkontrolovat na trhlinky a úhlovat, pak budeš chtít pořádný šrouby a futro pro pístní čep a jseš na ceně nových ojnic.
jetý písty nebudou mít rozměry nových, jetej blok nebude mít vývrt jak novej, tzn bude tam vůle, písty bodou klepat. podle mě sada nových pístů a odpovídající vývrt je nejlepší začátek stavby.
litá hřídel má tenkej "šev" v místě kde byl spoj obou dílů formy, kovanej hřídel má ten šev mnohem širší protože ty formy mezi kterejma se to rozžhavený železo žvejkne k sobě nedoléhají těsně aby přebytečnej materiál měl kam ustoupit, přebytečnej materiál se pak ořeže..
http://st.hotrod.com/uploads/sites/21/2 ... nk04_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ostrý vačky jsou ostrý tím, že mají větší překrytí ventilů v HÚ, tzn výfuk zavírá později a sání otvírá dřív, u přeplňovanýho auta to není dobrý tam chceš potřebuješ stlačenej vzduch ve válci ne ve výfuku..
co se týče MS to teda uvidim no jestli zvolím tohle nebo sehnat nekoho kdo to odladí na brzdě na chip,auto dokažu postavit komplet ze šroubku ale štělovat si jednotku to bych si asi netroufl
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
- BigWolf
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR Košice
Re: Stavba 16vG60 Synchro do rallye golfa DEBATA-RADY
Mozno nieco pre inspiraciu.
Od asi polovice temy meni motor za 16vG60, skryta kabelaz, skryte podtlaky atd...
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -Jetta-GLI" onclick="window.open(this.href);return false;
Od asi polovice temy meni motor za 16vG60, skryta kabelaz, skryte podtlaky atd...
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -Jetta-GLI" onclick="window.open(this.href);return false;