Dobry den prerabam motor 1,8 16v gti na dvojite karburatory s kontrolovanym zapalovanim a potreboval by som kompletne mapy predzapalu v zavislosti na otackach a zatazeni
system zapalovania chcem pouzit tento:
https://imfsoft.com/kategorie-ridici-je" onclick="window.open(this.href);return false; ... aster-lite
1,8 16v gti - mapy predzapalu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.12.2016 14:46
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: mapy predzapalu
tady je origo mapa pro KR. samozřejmě je ale rozdíl v tlaku v sání mezi motorem se standartním sáním a čtyřklapkou nebo karbecama, tam stačí kousek plynu a máš v sání atmosferickej tlak, takže ta mapa je opravdu jen pro inspiraci..
odkaz nefunguje..
odkaz nefunguje..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.12.2016 14:46
Re: mapy predzapalu
je pre mna tlak resp podtlak v sacom potrubi relevantny vo chvili ked nevyuzivam ziadnu podtlakovu regulaciu ?? ... pre kontrolu detonacneho horenia som chcel vyuzit knock senzor/okamzite otacky motora
https://imfsoft.com/kategorie-ridici-je ... aster-lite" onclick="window.open(this.href);return false;
https://imfsoft.com/kategorie-ridici-je ... aster-lite" onclick="window.open(this.href);return false;
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: mapy predzapalu
tlak v sání u 4klapky / webru se nehodí k řízení zapalování, jak se dotkneš plynu, podtlak zmizí.
některý jednotky (např. MS2) využívají kombinaci tlaku v sání a úhel klapky, tzn při nízký zátěži tlak a při vyšší zátěži úhel klapky.
u toho imsoftu máš jedinou možnost - rpm x úhel klapky, ale je tam jen jeden analogovej vstup, takže už tam nebude žádná korekce podle teploty motoru / vzduchu.
nevím co myslíš tím "knock senzor/okamžité otáčky motoru" ?
čidlo klepání nemáš k tý jednotce jak připojit, takže to spíš vypadá na "det cans" případně mikrofon na blok a zvuk do sluchátek/rádia a k tomu kontrola svíček na známky detonací...
moje aktuální mapa, komprese 11:1, 100 oktanů, 268 schrick, rpm x úhel klapky
v nižších otáčkách by to asi chtělo přidat, snad se někdy dostanu na brzdu
některý jednotky (např. MS2) využívají kombinaci tlaku v sání a úhel klapky, tzn při nízký zátěži tlak a při vyšší zátěži úhel klapky.
u toho imsoftu máš jedinou možnost - rpm x úhel klapky, ale je tam jen jeden analogovej vstup, takže už tam nebude žádná korekce podle teploty motoru / vzduchu.
nevím co myslíš tím "knock senzor/okamžité otáčky motoru" ?
čidlo klepání nemáš k tý jednotce jak připojit, takže to spíš vypadá na "det cans" případně mikrofon na blok a zvuk do sluchátek/rádia a k tomu kontrola svíček na známky detonací...
moje aktuální mapa, komprese 11:1, 100 oktanů, 268 schrick, rpm x úhel klapky
v nižších otáčkách by to asi chtělo přidat, snad se někdy dostanu na brzdu
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..