GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.07.2017 16:35
GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
Dobrý den,chtěl bych poprosit o radu se závadou 16v,PL.Za teplého motoru špatně chytá (nutné startovat 3-5 sec). Tento problém nastane při zhasnutí motoru klasicky klíčkem.když motor zhasnu odpojením konektoru na rozdelovači nebo odpojím vysokonapětový kabel jde po té normálně nastartovat na první otočení jako za studeného motoru. Předem děkuji moc za rady. Venca
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
nechápu jakej je z pohledu motoru rozdíl mezi tím, když je vypnutej klíčkem nebo jinak, taky nechápu jak to vůbec někoho napadne odpojovat konektor, nebo VN kabel..
typicky jsou problémy s teplým startem způsobený netěsnýma vstřikama - benzín kapající do sání uchlastá motor při teplým startu, případně nedostatečným udržovacím tlakem v palivovým systému po zastavení motoru - buď benzín kape ze vstřiků, nebo netěsní zpětnej ventil nebo nefunguje zásobník tlaku - bez udržovacího tlaku může benzín ve vstřikách vařit a bubliny zavzdušní hadice ke vstřikům.
je nějakej rozdíl jestli startuješ motor když stál pár vteřin, 5 nebo 20 minut ?
typicky jsou problémy s teplým startem způsobený netěsnýma vstřikama - benzín kapající do sání uchlastá motor při teplým startu, případně nedostatečným udržovacím tlakem v palivovým systému po zastavení motoru - buď benzín kape ze vstřiků, nebo netěsní zpětnej ventil nebo nefunguje zásobník tlaku - bez udržovacího tlaku může benzín ve vstřikách vařit a bubliny zavzdušní hadice ke vstřikům.
je nějakej rozdíl jestli startuješ motor když stál pár vteřin, 5 nebo 20 minut ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.07.2017 16:35
Re: GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
Rozdil 5 nebo 20 min není. konektor jsem odpojil za chodu motoru protože se mi zdálo že není docvaknutý. tak jsem ho odpojil,připojil a při opakovaném startu auto chytlo okamžitě.
- remarque
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Šumperk
Re: GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
Není to snad normální projev K/Ke-Jetu?vwvaclav píše:...(nutné startovat 3-5 sec).... Venca
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
ne to není..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: GTI 16v,PL . špatně startuje za tepla
Z pohledu mechaniky motoru je odpojení např. VN kabelu a klíčku stejné, ale není to stejné z pohledu ostatních el. spotřebičů a zařízení. Při vypnutí klíčkem se vypínají některé obvody řízení motoru, které se odpojením VN kabelu zcela určitě nevypínají. Motor odpojením VN kabelu sice zhasne nakonec stejně jako vypnutím klíčkem, ale elektrické obvody jsou stále pod napětím a nevědí, že motor se vypíná. Až po zastavení motoru má ŘJ signál (defakto nemá), že se motor netočí. A dokud má ŘJ signál o otáčkách, tak se čerpadlo nevypíná. Dotáčející se motor se zapnutým klíčkem znamená čerpadlo v chodu. Vypnutí klíčkem okamžitě odpojuje čerpadlo.lister píše:nechápu jakej je z pohledu motoru rozdíl mezi tím, když je vypnutej klíčkem nebo jinak, taky nechápu jak to vůbec někoho napadne odpojovat konektor, nebo VN kabel..
typicky jsou problémy s teplým startem způsobený netěsnýma vstřikama - benzín kapající do sání uchlastá motor při teplým startu, případně nedostatečným udržovacím tlakem v palivovým systému po zastavení motoru - buď benzín kape ze vstřiků, nebo netěsní zpětnej ventil nebo nefunguje zásobník tlaku - bez udržovacího tlaku může benzín ve vstřikách vařit a bubliny zavzdušní hadice ke vstřikům.
je nějakej rozdíl jestli startuješ motor když stál pár vteřin, 5 nebo 20 minut ?
Po celou dobu doběhu motoru nevypnutím klíčku je řízení směsi nějak aktivní (obvody pod napětím, čerpadlo v chodu, sání vytváří podtlak). U vstřikování tedy při odpojení VN kabelu jde do sání další benzín, dokud se motor bez jisker nezastaví.
Tady bych asi hledal rozdíl v chování motoru zastaveného odlišným způsobem.