Nejde nastartovat

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

xtom píše:
Medour píše: Čidlo otáček?? Co to s tím má společný, kde ho najdu a tak?
Tak do toho zase nevidim, ale nekde jsem slysel, ze kdyz je spatnej snimac otacek, tak to proste nenastartuje. A ten rozvodak jsi kontroloval?
to je logický, protože snímač otáček ti ovládá cívku.
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

na druhou stranu když je jiskra, tak logicky halův snímač (čidlo otáček) funguje...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Medour
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Martinice (okres Břeclav)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Medour »

lister píše:na druhou stranu když je jiskra, tak logicky halův snímač (čidlo otáček) funguje...
Tebe nenapadá nic čím by to mohlo být? Taky se tam dával alarm tak jestli není chyba někde v elektrice, jestli jo tak na co mám mrknout??

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Ne mém 16V PL - večer sem normálně přijel a ráno sem nemohl nastartovat, zkloušel sem všechno možný, benzín tam šel, jiskru to házelo, tak sem to odtáhl do servisu a řekli mi že je špatná indukční cívka, dali tam cvičně s Favorita + plus ten kabel co vede na rozdělovač a chytl (před tím neměl vůbec snahu). Takže jiskru to sice předtím hazelo, ale malou na to aby to chytlo. Nevím sice jestli mohla jen tak ta indukční cívka odejít, ale jak je vidět tak asi jo.

Uživatelský avatar
Medour
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Martinice (okres Břeclav)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Medour »

jiras píše:Ne mém 16V PL - večer sem normálně přijel a ráno sem nemohl nastartovat, zkloušel sem všechno možný, benzín tam šel, jiskru to házelo, tak sem to odtáhl do servisu a řekli mi že je špatná indukční cívka, dali tam cvičně s Favorita + plus ten kabel co vede na rozdělovač a chytl (před tím neměl vůbec snahu). Takže jiskru to sice předtím hazelo, ale malou na to aby to chytlo. Nevím sice jestli mohla jen tak ta indukční cívka odejít, ale jak je vidět tak asi jo.
No kdybych si to přečetl dřív usnadnilo by mi to práci, ale trefil ses byla to cívka. Jen neodešla, ale jak auto stálo dýl tak měla zoxidovaný kontakty takže se vyčistila auto zase běží. Každopádně děkuji všem za pomoc.

Uživatelský avatar
Kubik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kubik »

Velká gratulace a těším se na ty fotky :wink:

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

ja mám trochu odlišný problém, ked skúsim naštartovať nikdy nechytí na prvý krát a hned po prvom pokuse je cítiť benzín, potom na 2 alebo 3krát chytí. No dnes som vymlátil celú baterku a nič :cry: v čom by to mohlo byť :?:

btw, do palivového filtra idú spolu s benzínom aj bublinky vzduchu, dotiahol som všetky tesnenia no nepomohlo to, nemôže to byť spôsobené málom benzínu v nádrži

(EZ 1,6 karb.)

Uživatelský avatar
MaxxCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnovsko

Příspěvek od MaxxCZ »

zkontroluj všechny hadičky a hadice, podtlak to je věc, všechno musí být festově utažený. Něco podobnýho jsem hledal dva dny a nakonec jsem dotáhnul všechny sponky

Uživatelský avatar
MaxxCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnovsko

Příspěvek od MaxxCZ »

zkontroluj všechny hadičky a hadice, podtlak to je věc, všechno musí být festově utažený. Něco podobnýho jsem hledal dva dny a nakonec jsem dotáhnul všechny sponky

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

bublinky prichádzajú smerom od nárdže tak som myslel že to bude nedostatkom paliva v nádrži ale lahnem pod auto a skontrolujem napojenie hadičiek na nádrž. Len neviem ako sa tam dostanem ked nechce štartovať...
polo 6n1 1.9 SDi, Golf 1 Cabrio Quartett 1.8 JH

Uživatelský avatar
nRD
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nRD »

jo mel sem stejnej problem, ale me se civka cela rozletela 8)

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

Podobnou věc jsem měl i já - JN 1.8 KE-JET - přijel jsem k pumpě, natankoval a už to nenatočil - cívka byla rozžhavená, tak jsem to nechal vychladnout, ale i tak to nešlo - odešel mi tyristorový regulátor, který spíná napětí do cívky - svíčky házely jiskru, čerpadlo tlačilo, baterka nová, byl jsem na nerva. Až měřák na konektorech cívky bonznul, že to je slabota - taky jsem podezíral Halla v rozdělovači, ale byl to ten tyristor
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“