to je logický, protože snímač otáček ti ovládá cívku.xtom píše:Tak do toho zase nevidim, ale nekde jsem slysel, ze kdyz je spatnej snimac otacek, tak to proste nenastartuje. A ten rozvodak jsi kontroloval?Medour píše: Čidlo otáček?? Co to s tím má společný, kde ho najdu a tak?
Nejde nastartovat
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
na druhou stranu když je jiskra, tak logicky halův snímač (čidlo otáček) funguje...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Medour
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Martinice (okres Břeclav)
- Kontaktovat uživatele:
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Ne mém 16V PL - večer sem normálně přijel a ráno sem nemohl nastartovat, zkloušel sem všechno možný, benzín tam šel, jiskru to házelo, tak sem to odtáhl do servisu a řekli mi že je špatná indukční cívka, dali tam cvičně s Favorita + plus ten kabel co vede na rozdělovač a chytl (před tím neměl vůbec snahu). Takže jiskru to sice předtím hazelo, ale malou na to aby to chytlo. Nevím sice jestli mohla jen tak ta indukční cívka odejít, ale jak je vidět tak asi jo.
- Medour
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Martinice (okres Břeclav)
- Kontaktovat uživatele:
No kdybych si to přečetl dřív usnadnilo by mi to práci, ale trefil ses byla to cívka. Jen neodešla, ale jak auto stálo dýl tak měla zoxidovaný kontakty takže se vyčistila auto zase běží. Každopádně děkuji všem za pomoc.jiras píše:Ne mém 16V PL - večer sem normálně přijel a ráno sem nemohl nastartovat, zkloušel sem všechno možný, benzín tam šel, jiskru to házelo, tak sem to odtáhl do servisu a řekli mi že je špatná indukční cívka, dali tam cvičně s Favorita + plus ten kabel co vede na rozdělovač a chytl (před tím neměl vůbec snahu). Takže jiskru to sice předtím hazelo, ale malou na to aby to chytlo. Nevím sice jestli mohla jen tak ta indukční cívka odejít, ale jak je vidět tak asi jo.
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
ja mám trochu odlišný problém, ked skúsim naštartovať nikdy nechytí na prvý krát a hned po prvom pokuse je cítiť benzín, potom na 2 alebo 3krát chytí. No dnes som vymlátil celú baterku a nič v čom by to mohlo byť
btw, do palivového filtra idú spolu s benzínom aj bublinky vzduchu, dotiahol som všetky tesnenia no nepomohlo to, nemôže to byť spôsobené málom benzínu v nádrži
(EZ 1,6 karb.)
btw, do palivového filtra idú spolu s benzínom aj bublinky vzduchu, dotiahol som všetky tesnenia no nepomohlo to, nemôže to byť spôsobené málom benzínu v nádrži
(EZ 1,6 karb.)
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- nRD
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Podobnou věc jsem měl i já - JN 1.8 KE-JET - přijel jsem k pumpě, natankoval a už to nenatočil - cívka byla rozžhavená, tak jsem to nechal vychladnout, ale i tak to nešlo - odešel mi tyristorový regulátor, který spíná napětí do cívky - svíčky házely jiskru, čerpadlo tlačilo, baterka nová, byl jsem na nerva. Až měřák na konektorech cívky bonznul, že to je slabota - taky jsem podezíral Halla v rozdělovači, ale byl to ten tyristor
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)